@momo ben benieuwd meis nog steeds geen ongi te bekennen? hopelijk heb je gauw uitslag!! maar wanneer krijg je de uitslag dan? Hoe gaat t met de rest van de dames dan die op t wachtbankje zitten?! hopelijk gauw goed nieuws voor jullie!!!
Ik heb alst goed is vrijdag of maandag de uitslag. Denk dat dan voor het hcg een ander formulier is? Nog steeds niet ongi hier!
Ha meiden, Hier weer een berichtje van mij! Ik had gehoopt om meer roze te zien, maar helaas de meeste meiden zijn ongi geworden, jammer zeg! Voor jou is het nog spannend he Momof! Duim voor je! Ik heb een beetje afstand genomen, maar wel alles in de gaten gehouden Sorry, kan niet op alles meer antwoorden, want er is zoveel gekletst! Haha, gezellig! Hier is alles goed. Ik ben ondertussen weer ongesteld geworden, met een cyclus van 23 dagen.. Helaas geen eisprong kunnen ontdekken. Wel een bijna postieve ovutest en dag erna weer stuk lichter. 10 dagen later werd ik ongesteld, dus ik sluit het nog niet helemaal uit. Ook wel een tempdip, maar niet een super erge verhoging daarna. Ben weer verder gegaan met tempen en ik had altijd een behoorlijk bergachtig kaartje en tot nu toe behoorlijk stabiel, dus ben benieuwd.. Ik had ook al naar de huisarts gebeld voor een afspraak omdat ik toch eens na wilde laten kijken of ik wel een eisprong heb, maar wegens omstandigheden is de praktijk tot en met 2 juni gesloten. Hm, dan moet er volgens mij wel iets aan de hand zijn om zomaar twee weken dicht te zijn met een stuk of 4 huisartsen! Maar goed, ik ga nog even afwachten of ik nu een eisprong ga ontdekken en anders toch maar even weer afspraak maken... Ik denk dat ik weer wat actiever ga worden, haha ondertussen ben je er toch mee bezig en hou je alles in de gaten. Oftewel: ik heb jullie gemist haha! Hopelijk wordt het hier toch snel rozer meiden en laten we met jou beginnen Momof
Ja he! Misschien een beetje te kort Ik ben deze cyclus gestopt met de Shatavari pillen, neem nu verder helemaal niets meer, behalve de vitaminepilletjes zonder andere dingen erin die van invloed zijn de cyclus. Ik laat alles nu maar ff op z'n natuurlijke beloop
Nee in Drachten Wat houdt 'gewone chemie' in? Waar werk je nu dan? @Momof; Beta-HCG wordt op een gewoon labformulier aangegeven hoor. Daar is geen apart formulier voor. Hopelijk weet je gauw meer.
@Wrummel; fijn dat je weer terug bent Wel gek idd dat de huisartsenpraktijk zolang dicht is. Merkwaardig.. Zal idd echt wel wat aan de hand zijn. Nou ja die week meer of minder is ook niet het ergste..
Ik werk nu in Metslawier. En met gewone chemie bedoel ik chemische analyses die niet voor humane doeleinden zijn. Maar met aardappels... Is het in drachten wat druk? Zou wel graag het ziekenhuis weer in willen.
Hoi hoi Ik reageer morgen wat uitgebreider hoor. Lig in bed nu. Ben echt elke avond dood op (eigenlijk sinds die krampen op zaterdag) dus oma Jamie (ik dus ,hoog bejaard op 28 jaar oud) gaat slapen!
@wrummel balen an je ongi meis!!! Wel fijn dat t korter is mja idd wat vroeg mss idd beter ff niks en kijken of je dan mss Rond de 28 gaat krijgen hopelijk meer geluk deze ronde!!! @momo hopelijk door de innesteling Hihi....vind t zo spannend voor je meis!!!
@Wrummel Ja ik hoop ook gauw roze te zien @Baukje Nou er zat erg veel verschil tussen dit formulier en de formulieren van mijn oude huisarts. Heb t ding wel 8x doorgespeurd op zoek naar zwangerschap of hcg. Stond er echt niet op :S Of misschien toch overheen gelezen? @Hier rug en buikpijn.. rugpijn van t verkeerd liggen, buik is gevoelig
@MiMully; het is hartstikke druk in Drachten. Alleen heb niet veel hoop voor je dat er op korte termijn een vacature zal komen voor een analist (neem aan dat dit je functie is). Dit vanwege de fusie met Dokkum. Er moet gekeken worden of wij het personeel moeten overnemen of dat ze bij het KCL in dienst blijven. Als het eerste geval van toepassing zal worden, weet ik nog niet wat er gaat gebeuren...
@Baukje Ja zou goed kunnen inderdaad. Ach dr zal wel niets uitkomen. (althans dat hoop ik natuurlijk hahahaha) @Hier Nou ben benieuwd.. heb net met toverijs van Van Gilze ijs gemaakt. Over 8 uur is het klaar
Ja klopt, ook analist. Maar heb nu een contract tot september 2015 dus heb nog even hoor! Maar dat werk is gewoon zo leuk.
Goeie morgen dames, Hoe gaat t hier?! Zijn er al dames die mogen testen?! En momo ben benieuwd of je vandaag nog uitslag krijgt?! Hier nog wachtende op m'n ei kan van t wkend zijn of begin volgende week!! Ff afwachten nog!! Spannend Nou dames alvast n fijn wkend allemaal!!!
hoi hoi, @Hier ik ga straks bellen. Weet nu eigenlijk niet goed wanneer ik nou kan testen (mocht zaterdag inderdaad mijn innesteling zijn).