Bloed is binnen. Niks aan de hand.. kerngezond. Dus geen verklaring voor mijn klachten en vermoeidheid
Hier bijna testen! Dinsdag is NOD. Heb gisteravond een testje gedaan en ik weet het niet... Morgenochtend wilde ik sowieso wel testen. Ben moe, misselijk en lage rugpijn. Net alsof je ongi eraan komt. Maar det heb ik normaal een uurtje ofzo voordat het begint. Nu al twee dagen en nog geen bloed. Vorige keer met de lage rugpijn had ik een posi test. Spannend dus! Momof3, wat vervelend dat je nu nog niks weet. Ha wilde geen hcg meer checken dan?
@Mimully Nou het ging dus zo: Ik heb mijn klachten opgenoemd en gezegd dat ik nog niet ongesteld geweest ben en dat ik zaterdag veel pijn had dat ik herkende als eisprong. Sindsdien moe etc etc etc. Hij vroeg of ik me zwanger voelde.. toen ik hem wilde zeggen dat je lichaam je natuurlijk goed voor de gek kon houden werd ik door hem onderbroken en wuifde hij mijn klachten weg als "het zullen wel je hormonen zijn of de borstvoeding". Voelde me niet serieus genomen.. Gok ook niet dat hij mijn hcg nog ff wil laten prikken. Spannend voor jou dus!!
Tjonge jonge wat een ***. Hoeveel dagen duurt je cyclus nu dan ongeveer? En op hoeveel dagen zit je nu precies?
ja dat weet ik niet hahaha ben nog niet ongesteld geweest sinds mijn bevalling. wel krampen enzo alsof het eraan kwam maar telkens niets.. Alleen die krampen van zaterdag waren anders
Misschien kan ze je doorsturen voor een specifiek bloedonderzoek. Volgens mij is negen maanden niet ongesteld erg lang. Ook al geef je bv.
@ mimully spannend meis ik duim voor je @momof Nog geen duidelijkheid meis balen zeg. @hier ben nu al bijna 3 weken misselijk en val te snel af dus maandag bij de ha geweest. Heb medicijnen meegekregen en ze zei dat als het niet minder werd ik terug moest bellen. Vandaag nog steeds misselijk dus volgende week krijg ik een echo van mn bovenbuik. Hoop dat ze er snel achter zijn waar ik zo misselijk van wordt. Ik kijk af en toe wel even om het hoekje maar zal niet alles lezen de komende tijd.
Goedemorgen dames. Hier vanochtend getest. Foto's staan in mijn album. Willen jullie eens kijken? Is 4 dagen voor nod.
@mimully Wauww meis ik zie ook n licht streepje voorzichtig gefeliciteerd meis!!! Weer meer roze in onze lijst Hihi...hoop op NOD n knaller!!! Super meis en hoop op n plakbeeb voor jullie!!! Hoe voel je je verder dan?! Veel kwaaltjes of?!
@mimully: ik zie ook een streepje!!! Ooeehh wat spannend zeg! Mag ik je al voorzichtig feliciteren? wat zeg je er zelf van?! @arma, jeetje meid, wat naar dat je zo snel afvalt en misselijk bent.. hopelijk kom je er snel achter wat t is!! Beterschap! @hier: ik heb deze maand voor t eerst een stabiele temperatuur, heel apart! Ook gevoelige borsten en veel steken erin. Herkent iemand van jullie dit bij een naderende eisprong?
Haha. Bedankt. Ik denk ook wat te zien hoor vriend niet. Morgen cb doen denk ik. Ben misselijk en weer veel lage rugpijn
@wrummel ik heb meestal na m'n ei steekjes in de borst!! Volgens m'n app en als ik m'n vorige cyclus bekijk zou ik vandaag m'n ei moeten hebben maar ik weet t niet Heb alleen beetje slijm en rugpijn heel licht steekjes verder nog niks!! Meestal doet t meer pijn m'n eisprong maar springt denk ik weer links heb ik t gevoel....nog n weekje klussen en dan weer wachten :S ook spannend voor jou meis hopelijk ook gauw raak!!! Verder hier ook weer erg moe
@MiMully; zie het streepje ook hoor, voorzichtig gefeliciteerd! Was je de vorige keer ook gelijk misselijk?