Bedankt! Vind het echt spannend. Baukje, vorige keer helemaal niet misselijk. Dus hoop dat het een goed teken is!
@mimully ik zie een streep zonder (heel erg) te turen dus ook van mij een voorzichtige gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het helemaal goed gaat! En voor alle andere hoop ik dat het ook snel raak mag zijn!
hey mimully ik zie ook licht een stgreppje voorzichtig proficiat! Hier een hele eind niet gereageerd. Even een drukke periode met trouw werk knie maar ik lees voortdurend mee. Hier gaat alles zijn beloop. Op zoek naar mijn ei en 13 juni MNR en wss operatie knie. (kijkoperatie) iets doorsnijden. voor iedereen op het wachtbankje: hopelijk vlug een knaltest! Bren dat roze binnen!!! Voor iedereen in het eiperiode: veel klus plezier de andere op wacht voor hun ei: veel wachtplezier :/
@Nichelle; zie dat je alweer bijna 20 weken zwanger bent. Wat gaat dat toch snel! Hoe gaat het met je? Voel je de kleine al trappelen? 20 weken-echo al gehad? Wat een vragen he?!
@Hier Gister viel ik halverwege de dag zowat in slaap bij schoonouders thuis en voelde me ook wat misselijk. Met manlief overlegd wanneer we dan gaan testen. Hij wil volgende week een keer dat ik test. Dus dan doen we dat maar. Komende zaterdag zijn we een jaar getrouwd dus zou wel een leuk kadootje zijn hahaha Maar ik probeer het ff los te laten. Probeer nu ook te denken: "ach.. nu testen of volgende week.. wat is een weekje op een mensenleven". Tot nu toe werkt het best aardig.
Haha, ik zag dus niks! Maar de cb digitaal was duidelijk! Was binnen tweeminuten klaar met denken! Nu moet hij blijven plakken!
@mimully de actiontest kon ik niet zo goed zien maar de cb is in ieder geval duidelijk!!!! Hihi....gefeliciteerd meis!!! Hoop idd nu op n plakbeebje
Dankjulliwel! Laten we het hopen rabia. Dan kloppen mijn pendels wel. Zwanger in mei, post. test in juni! Jij ook doen hoor!!!
Proficiat mimully. Idd op die test van action zie ik ook niets! Maar cb is wel heel duidelijk Ik duim voor je dat het een plakbeeb is.
Ja idd meis t is je gegund!!! Idd je pendel kloppen ook nog hoop de mijne ook voor deze ronde maar m'n cyclus is al wat langer want als m'n cyclus weer zo kort zou zijn zou ik gister al n eisprong moeten hebben maar ook niet echt t gevoel gehad en m'n temp is ook niet gestegen!!! Dus jah wachten hier nog geduldig af!!! geniet ervan meis ben benieuwd wie er gaat volgen!!! Hihi....wie weet komt fien ook met goed nieuws terug van vakantie
Super he! Gefeliciteerd! Zag op de Action test niets idd maar de CB laat geen twijfel over haha! Fingers crossed!