Hey ja het gaat zo snel ineens! Ik voel de kleine al heel vaak, zo leuk! Woensdag de 20 weken echo. Ik voel me goed, beetje laat van de lage bloeddruk maar dat gaat wel weer over. De babykamer is al bijna af, het gaat allemaal zo snel vind het soms nog heel onwerkelijk hoor.
@mimully wauw die cb testen zijn fijn he! Maken het echt! Gefeliciteerd! Hoe is het met de rest van de dames?
Ja! Ik geloofde die andere test ook wel, maar je hoort er toch ook vals positieve verhalen over. Ik had toch nog twee met indicator liggen dus jah, dan wil je het ook zeker weten! Nu spannend of hij/zij blijft plakken.
@nichelle wat fijn dat je de kleine voelt!!! Lijkt me n super gevoel ben benieuwd naar de echo meis geniet ervan!!!! Hier komt volgens m'n ei gauw, ineens meer slijm en toch steken en rugpijn!!! Ben benieuwd wat m'n temp morgen gaat doen of ie al omhoog schiet of dat m'n ei nog moet komen?! Voor de zekerheid maar extra geklust Hihi.... Fijne avond en slaap lekker dames!!!
Ik heb toen straks nog eens getest..negatief. Terwijl mijn lijf zo vreemd aan voelt. Ik ben iets minder moe vandaag. Ik ga iig lekker in bed liggen nu. zal wel weer weinig slapen met ons verkouden kleine manneke
Jammer van je negatieve test meis!! Ben benieuwd waar t vandaan komt Hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt meis
Wij willen er ook vanaf nu voor gaan, al in feb gestopt met de Pil.... En nu op wachten op NOD 13 juni...Spannend he ladies?
@mimully GEFELICITEERD! @Rabia klus ze! @Nichelle Jeetje alweer bijna op de helft ben benieuwd naar je echo. @Esje welkom inderdaad spannend he dat wachten. @momof bah balen zeg weer een nega test. Wanneer krijg je de uitslag van je bloed onderzoek?
@arma dankje!!! @esje welkom meis!! Spannend hoor Hier niet zo'n goed nieuws :S heb vannacht slecht geslapen omdat ik druk op m'n borst had al vanaf gisteravond en werd om 5uur wakker en voelde r nog....raakte beetje in paniek omdat mijn oma en vader ook hartpatiënt waren!!! ik durfde ook niet meer te slapen en heb stage maar afgebeld. Ik ga toch n poging wagen om nog ff te gaan slapen maar spookt wel allemaal verhalen door m'n hoofd heen wat als ik niet meer wakker wordt ofzo Bahhh weet wel moet je niet aan denken maar toch vin wel beetje eng!!! Hopelijk trekt t weg en zou ook vanavond met vrienden uiteten gaan en naar de bios en had ik zo'n zin aan!!! Pak nu ff m'n rust en hopelijk gaat t allemaal wel goed dan Nou dames fijne dag nog allemaal!!!
Na paar uur nog te hebben geslapen was t gelukkig weg ik heb ook geen dokter gebeld, vaak zeggen ze toch is niks blabla...dus jah ga niet zo gauw naar dokter heen mja ik hou t voorlopig wel ff in de gaten en mocht t vaker gebeuren dan ga ik wel ff bellen....vanavond eerst nog uiteten en bios wat we al met vrienden hadden afgesproken Ik weet nog niet of m'n ei gesprongen is m'n temp is wel omhoog gegaan maar niet extreem als ik morgen weer omhoog gaat zou t wel kunnen maar jah afwachten maar weer :S en dan weer op dat rot wachtbankje we zullen t zien!!
@Rabia Ja inderdaad ff goed in de gaten houden! @Hier lekker ff spelen met mn kleine manneke en die gaat zo weer zijn bedje in. Vandaag komt t haarkrijt voor mijn dochter binnen dus kan ik t meteen ff uitproberen op mezelf Vanmorgen echt gebroken toen ik op stond en voelde me ook wat duizelig. Is inmiddels weg gelukkig. Gister ontzettende lage rugpijn bah! Iedereen aan het genieten van het zonnetje?
Hier is mijn test van vandaag!!! M'n ei is toh al geweest of mogelijk komt ie nog maar zit in de buurt ben benieuwd!!! Morgen kijken hoe ie dan kleurt!!! Maar sowieso aan de klus Hihi zou n leuk vaderdag kado zijn!!! Zou ik ook die dag willen testen dan
Welkom Esje! @Rabia; beetje laat maar kan me voorstellen dat zulke klachten je angstig maken. Heb je het wellicht momenteel wat te druk of wat te veel stress? Hopelijk blijft het nu weg. De lichtste streep op je test is je teststreep toch? Bij mij is hij al een week van te voren zo Beetje gek. @Momof; hoe ist nu met je zoontje. Vervelend he die verkoudheden. Hier de laatste tijd ook gebroken nachten. Heb het vermoeden dat hij wil checken of wij er nog zijn, omdat hij 3x in de week in principe door zijn oma's van bed word gehaald. Ben bang dat hij hierdoor wat onrustig is. Vorige nacht 4x eruit geweest. Nu maar een beetje wat strenger. 1x ga ik naar m toe als het nodig is om te checken of hij het misschien te warm of koud heeft en daarna laat ik m huilen als hij weer begint. Moet zeggen dat het afgelopen nacht alweer wat beter ging. Soms lastig hoor! Oja en wat is haarkrijt? Hier vandaag lekker van de zon genoten. Zoontje ging vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Hij vond het prachtig, moeders moest even slikken
Hier is ie beter op te zien!! Die andere ook in de zo'n genomen zat op balkon Hihi...hij's wel duidelijk hebben sowieso om de dag geklust en mss vandaag en morgen nog ff kijken wat de test morgen doet of ie duidelijker wordt of afneemt!!!
@baukje jah denk door stress hoor!! Omdat ik nog zoveel schoolwerk moet maken en zo druk ben maar wil ook dat papiertje nog halen en dan bezig zijn met zwanger raken wat maar niet lukt :S Pfff wordt er en van!!! Mja komt wel goed allemaal hoop ik!! Ohh en trouwens gister met uiteten kreeg ik n app van m'n nichtje (papa en mama gaan scheiden) ohhh zo zielig en kon niet bellen omdat ik uiteten was en naar bios ging!!! Pfff m'n zus enzo hebben al zoveel meegemaakt!!!
@Rabia Oehh spannend hoor Klus ze @Baukje Ja het gaat weer beter. Hij word snachts nog maar 1 keer wakker en ook het snotteren is minder aan het worden gelukkig. Ons manneke is een ontzettende vreetbeer dus als hij ziek of verkouden is eet hij gewoon vrolijk door. Hij heeft rond de kerst RS virus gehad en bleef gewoon gewicht aankomen en zijn buikje vol eten. Haarkrijt.. Dat is echt briljant! Vooral als je een dochter hebt die graag kleurtjes in haar haar wil. Kun je dit mee https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRdbpWIWVdCYvf74CVh-Ygo6d2nqIEN9KdK7e9urWnSzS90HpH8 https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQPHLH16eHBonk1D_Im5EJdAarzc7IZU1wWxaSprIKCcbo8uVCrLA Kun je er gewoon weer uitwassen met shampoo. Maar gister niet binnengekomen dus hoop dat het vandaag komt. (beetje jammer dat ik dan niet thuis ben, ga een middagje Den Bosch doen met mn zusje en mijn kids). Ik ben aan het afvallen ineens.. gister een opgezette buik en nog steeds veel last van mijn rug.Zucht...