Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukjr nou had niet elke x getest waarschijnlijk dag ervoor of ochtend mss wel n knaltest had die dag ook wat gedronken voor de test maar hij neemt nu wel af!! En jah had conceive plus gekocht via inet en betaald maar is tijdelijk niet leverbaar :( moet er nog achteraan bellen maar jah heb m'n ei toch al gehad dus jah heeft er ook geen haast meer bij....mar zal nog wel ff bellen dan!!!

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Heb ook een topic geopend maar plaats m'n vraag hier ook ff:

Vandaag een bijna positieve ovutest, dus deze zal morgen positief zijn ga ik vanuit. Vorige maand had ik 2 dagen een positieve test waarop ik de 2e dag de eisprong zelf had. Nu hebben we vorige maand die 2 dagen geklust, maar zit nu te twijfelen of we niet beter vandaag (dus een dag voor de eerste positieve test) en morgen kunnen klussen zodat de zaadjes overmorgen al klaarliggen? Haha, klinkt erg plastisch. Wat zouden jullie doen?

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wij hebben in de buurt van mijn eisprong elke dag geklust.
    Volgens mij maakt het niet uit.

4. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Helaas kan ik je geen antwoord geven. Hier niks wat op een eisprong heeft geduid en geen ovutesten en toch weer raak. Maar ik zou zeggen, gewoon klussen al deze dagen als het geen moetje wordt! Gewoon heerlijk gezellig maken!

Nog bedankt voor je info over die slijmvliezen. Hopen dat het dan maar een goed teken is. Pijnin mijn buik was vandaag gelukkig minder. Collega neemt een stukje werk van mij over. Was al de bedoeling, dus ik kon lekker rustig zitten. Daarnet wel weer even maar dat was voornamelijk in mijn liezen. Nu ook een dikke darmenbuik dus lijkt wel logisch. Zo maar op bed, ben kapot. Wss van de hormonen en de verkoudheid samen.

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Klinkt idd wel op bandenpijn MiMully. Kan gemeen scherpe pijn zijn! Een lekker warme kruik wil soms wel helpen. Heb het idee dat je veel positieve symptomen hebt. Misselijkheid, moeheid, bandenpijn, gezwollen slijmvliezen en je 'darmenbuikje'. Klinkt erg goed meid! Slaap lekker zometeen en pas idd een beetje op jezelf!

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat een prachtige ticker heb je trouwens. Kippenvel over m'n hele lichaam van je tekst... Het is je zo gegund meis na alles wat er gebeurd is!

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Dank je! Is zo dubbel. Je wilt zo graag zulke dingen van je moeder horen. Dat ze zegt dat het goed is en erbij hoort. Over twee weken naar de vk... Kun je dan ook niet vertellen. Heb wel een zus met drie kindjes, maar die wil ik het nu nog niet vertellen. Na mijn mk was ze zo van slag!
    En dan de uitgerekende datum zo dichtbij haar sterfdatum... In theorie zou het dezelfde dag kunnen worden.

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dikke digitale knuf meis. Heel bijzonder dat je uitgerekende datum zo dichtbij de sterfdag van je moeder zit. Soms moeten de dingen zo zijn...

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje zou je idd kunnen doen vandaag en morgen en dan mss nog dag na 2e positieve dag?! Heb je genoeg voor de ei en na ei nog wat ;) Hihi...tja heb je mss meer kans!!! Maar goed je moet ook zin hebben en gewoon genieten :p doe gewoon wat goed voelt meis!!! Ik neem soms ook weer n hele andere theorie haha...hopelijk helpt en t en gauw die knaltest :D

@mimully idd heel bijzonder dat uitreken datum zo dicht bij je moeder der sterfdatum!! En jouw tekst ook heel mooi :) idd heel dubbel maar wel bijzonder en mooi ;)

Nou kom net thuis en bleek die glijmiddel te zijn geleverd ik zo nou lekker op tijd :S ei is al geweest en manlief had vandaag ook geen zin meer haha....dus jah ik ga gewoon lekker met dit mooie weer op t wachtbankje zitten en we zien t wel weer!!! ;)

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Mimully
    Mooie ticker idd!!!
    Wel heftig dat het zo dicht bij die datum ligt.

@Hier
    Gebroken wakker geworden pfoee
    Zo ff ontbijten en de honden uitlaten en dan rij ik naar de kruidvat!!!!

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @momo wat vervelend meis!!! Ga je zo meteen testen?! Ben benieuwd hoor!!! ;)

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hier heel vreemd m'n temp was vanochtend weer in 36,4 en heb net zolang doorgetempt tot ik weer die 36,6 had haha..maar zelfs m'n ovutest was vandaag donkerder en meer witte vloed :S ook de koffie die ik gister had gekocht die ik zo lekker vond (espresso Dolce gusto) vond ik vanochtend ineens heel vies :( nou ik snap er echt niks meer van....maar blijf maar doortesten en klussen dan!! ;)

De laatste (rechtertest) is van vandaag!!!

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou.. aan de klus dus maar ;)

Nope weer negatief.
    Dus nu hou ik echt op met testen.
    Voel me dr echt rot over maar ja kan ik iig wel sporten en hard werken in de tuin en onbezorgd koffie drinken (al drink ik dr maar 1per dag).
    Dus nu kan ik gewoon verantwoord afvallen.

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jammer meis :( had t je echt gegund!!! Mja idd kan je weer andere dingen doen en wie weet ben je dan ineens zwanger ;)

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    ja precies.. de tuin.. de verjaardagen van de kids :D

16. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ mimully idd mooie tekst in je banner. Inderdaad ik kan geloven dat het dubbel voelt. dikke knuf meid
    @ rabia ik zou ook gewoon doorklussen :)
    @ momof jmmr dat je test weer negatief is. Kan het niet zijn dat je als die symptomen hebt door de bv?
    @ (weet niet meer wie ;)) Ik heb gehoord 2 dagen voor je eisprong tot 1 dag na je eisprong dat je moet klussen dan ben je het vruchtbaarst maar het ei en het zaadje moeten elkaar dan ook ontmoeten he. En best vanal om de 2 dagen klussen want als je elke dag klust zou het zaad van mindere kwaliteit zijn.
    Hier vandaag in de voormiddag wat gevoelig (niet pijnlijk) borsten en ik moest naar het toilet en plots veel slijmverlies. Wat wil dat zeggen dat plotse slijmverlies? Iemand een idee?
    Hmmm Best maar nog een paar dagen afwachten zowiezo doe ik donderdag een test want ik moet onder de NMR dus is het wel belangrijk om te weten als ik zwanger ben of niet.

17. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Momof; jammer van je negatieve test. Wat Xeniatje al zegt, wellicht is je hormoonhuishouding nog van slag door de bv?

@Rabia; wat vaag zeg van je testen. Zou ook maar doorklussen, kun je de conceive plus toch nog gebruiken deze ronde ;)

@Xeniatje; spannend meis! Geen idee wat je slijmverlies kan betekenen. NMR is dat hetzelfde als een MRI? Gaat om je knie toch?

Hier een positieve ovutest. Het rommelt ook wat in mijn buik. En voor mijn doen giga veel slijm hihi! Gisteravond geklust en vanavond ook is de planning ;) Morgen familiedag dus dan 'pas' 's avonds kans om te klussen maar zullen dan wel helemaal kapot zijn. En ik vermoed dat dat ook te laat zal zijn.. Wanneer zou Fien terug zijn, weet iemand dat nog?

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje thnx meis jah komt die toh nog van pas mss Hihi :p
    Wat fijn dat jij ook je ei gespot hebt...veel klusplezier!!! Hier vanavond ook weer aan de bak :p

Fijne avond dames!!! :D en voor t wkend geniet lekker van t mooie weer!!!

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja denk t haast wel :(:(
    Maar ja we gaan gewoon door.
    Oefenen kan nooit kwaad :p:p

JJEEEEJJJ Vandaag 1 jaar getrouwd!!!!