@momo wat vervelend dat je vandaag niet zo lekker bent, hopelijk knap je na n dutje idd wat op!! Mja soms is dat ook wel goed en ik wil dat ook aak t ff loslaten maar t is zo moeilijk ik blijf er onbewust dus in m'n gedachten ermee zitten!!! :S hopelijk komt t bij jullie dan gauw meis!!!
Rabia, vk is vandaag alleen voor spoed. Tja, dat is het niet meer dus die ga ik morgen bellen. Wel de ha gebeld. Ik kon vrijdag wel terecht! Laat maar! Hopelijk gaat het via de vk sneller!
Jah idd hopelijk kan je mss morgen al terecht!!! Hoop in ieder geval snel meis...weet je wel waar je aan toe bent!!! Verschrikkelijk nu die onzekerheid :S
Ja idd, ik geloof niet dat er nog een vruchtje zit, maar wil nu wel graag weten waarom ik in drie maanden tijd twee mk's heb gehad. Lijkt me niet normaal. Heb nu ook wel last van mijn buik ondertussen. Laatste "weeën" zo ongeveer denk ik. Bloedverlies lijkt er op de vorige keer dus is wel bijna over gelukkig.
Jah idd meis!!! Je weet t mss zelf wel maar wilt toch bevestiging!! Jah beter later onderzoeken waarom t noet blijft plakken idd....hopelijk krijg je hier gauw antwoord op!! Dikke knuff meis
Welkom terug frummel! @mimully: veel sterkte meid! lijkt me inderdaad niet helemaal normaal om twee miskramen achter elkaar te hebben. Kan toeval zijn, maar je gaf zelf al aan dat je sle hebt, dus gewoon laten onderzoeken of dat ermee te maken kan hebben! Hier is de ovutest weer lichter, dus ei waarschijnlijk al geweest! hopelijk onze klustijd goed benut en kom ik gezellig bij jullie op t wachtbankje!
@ frummel welcome back! OOk op het wachtbankje? Ik normaal ook @ mimully amai vrijdag pas maar ik zou toch ook vroeger willen gaan zodat je bevestiging krijgt @ rabia hoe vervelend dat je steeds last hebt van je buik hopelijk kotm het door een beebje @ momof wat vervelend dat je zo moe bent hopelijk ben je opgeknapt van je dutje Ik heb doe zowiezo donderdag een zw test voor het zekerste doordat ik naar de nmr moet en als ik zou zwanger zijn (wat ik sterk betwijfel) dat ik het daar kan melden. Pff amai dit weekend nog zo'n mooi weer en tis weeral afgelopen vanaf woensdag hier terug regen... Zomer waar blijf je!?
Spannend hoor! Waarom denk je dat je niet zwanger bent dan? En idd, zomer waar blijf je, dat vraag ik me al een paar dagen af
NOD? Geen idee hihi. Eerst morgen maar de vk afwachten. Bloeden is gelukkig bijna over hier. Zorgen jullie even voor flink wat roze!!! Hier wel een beetje goed nieuws; vanmiddag weer een nichtje erbij! Wel een beetje dubbel, maar daar kan dit kindje niks aan doen dus gewoon leuk nu!
Spannend meis!!! Die van mij is de 18e maar ik wil de 16e voor t eerst gaan testen op vaderdag....ben benieuwd!!! Hopelijk wordt onze lijst meer roze
@Mimully Snap ik! Is dan ff doorbijten denk ik? @Nod Ikke niette weten! Wil de bv afbouwen in de hoop me beter te voelen en misschien dat het dan wat vlot maar daar denkt onze kleine man anders over. @Hier Nu ff gauw een overhemd strijken en brood smeren voor manlief. Ben weer super super moe dus zit hier echt half aangekleed/half pyama met mn gare hoofd hahahaha. T zal eruit zien.
Dank jullie wel Gezellig met zijn alle op het wachtbankje er staat 13 dagen op mijn banner om te testen dus Spannend nod is toch wanneer ik weer ongesteld moet worden? Of ben ik nou zo blond? Whahaha volgens mij is dat de tussen de 21 en 24e
Ja frummel, nod is niet-ongesteld-dag. Dus idd de dag dat je ongesteld moet worden, maar hoopt van niet omdat je dan een positieve test hebt! Hier vandaag bij de vk geweest. Ze kon niet goed zeggen wat ze zag... Morgen om 13.00 uur bij de gyn zijn. Heeft toch wel voordelen dat ze hier de kinderafdeling eruit gegooit hebben. Kun je lekker snel terecht.
oke dan ben ik niet blond whaha Ook spannend voor jouw dan meis wel lekker dat je snel terecht kan want ik zou gek worden van het wachten
Ohh fijn mimully dat je zo snel terecht kunt! laat ze het maar goed nakijken! ik loop gelijk met jou frummel, ook nod rond de 24e! Maar zal vast eerder een testje wagen
@MiMully; fijn dat je zo snel terecht kan! Is ook het streven he van dat ziekenhuis, snelle zorg bieden. Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid! @Frummel; geeft niets meis, moest ook wennen hoor aan alle afkortingen haha! Net zoals DPO, vind ik ook zoiets. Moet ik altijd aan wennen haha Dan maar NOD
@ baukje gewoon zo'n voorgevoel dat ik heb. Ik voel me ook niet zwanger... @ rabia vaderdag is dat bij jullie de 16de misschien? Bij ons was dat zondag geweest. @ mimully nog een geluk dat je zo snel terecht kunt. Wat bedoelde ze dat ze niet echt goe zag wat er was? Zou er nog een kans inzitten dat je beebje toch nog blijft plakken? mijn NOD is normaal 14 juni maar met mijn ei niet echt te vinden betwijfel ik dat ik de 14de al mijn nod zou zijn. We zullen wel zien Ik heb de beslissing definitief genomen: donderdag ga ik zowiezo na de NMR een afspraak gaan maken bij de gyn. Bne ik zwanger? juij mijn eerste echo zal dan vroeg komen. Ben ik niet zwanger, dan kunnen we met de gyn bespreken wat we gaan doen. Mss wil hij nog iets anders proberen of doen voor we aan chlomid beginnen. vind het wel wat spannend
Ze dacht dat er nog bloed zat, maar ik bloed zelf niet meer. Dus als dat zo is, dan moet dat er toch weg. Dus ook nog maar een zw.test gedaan thuis en nog maar een heel licht streepje. Dus dat zal wel snel weg zijn. Vorige keer was het de volgende dag al helemaal weg. Dus ik denk wel dat er nog een restje zit. Dat zal dan misschien ook de buikpijn verklan en de zw. Symptomen die ik nog steeds heb. Als het dan toch mis is, dan moet het ook gewoon klaar zijn. Dus ik hoop morgen op meer antwoorden en een planning hoe nu verder.