Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ baukje en rabia ik ken dat gevoel ook vol ongeduld en dat het toch maar blijft duren...
    De NMR is al gedaan dan morgen naar de dokter en dan zullen we weten wat we gaan doen met de knie. Want ze zullen hun mogen haasten want begin juli ga ik al op vrijgezellenweekend met de vrouwen van de familie.
    Ondertussen een afspraak gemaakt bij de gyn. En de 24ste heb ik een afspraak.

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Xeniatje, spannend. Hoop dat je onderzoeken wat opleveren. En dat de gyn wat voor je kan betekenen.

Dames op het wachtbankje *duimduimduim*.

Hier zijn de onderzoeken gestart. Eerst dinsdag vk. Die had weinig ervaring met inwendige echo. Dus woensdag naar de gyn. Hele verhaal van vroeger gedaan, mogelijk sle en suiker. Dus vriend ook meteen naar het lab en ik vandaag. Hele rataplan aan onderzoeken vanwege habituele abortus. Google maar eens. Uitslagen kunnen wel drie maanden duren. Dus advies om af-en-toe eens naar de poli te bellen of er al wat binnen is vanuit Groningen. Zwanger worden mag nog wel gewoon. Maar hoef gelukkig niet meer naar de vk. Mag dan meteen het zkh bellen voor een echo! Nu eerst voorbereiden op vier dagen Zwitserland voor een cursus van het werk.

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wel fijn dat je serieus genomen wordt en onderzocht wordt.
    Heftig allemaal hoor!!!
    Misschien kun je met het voorbereiden en weg naar zwitserland ff je gedachten eraf halen.

@Hier
    test negatief dus ga nu niet meer testen
    en me ergens anders op focussen.
    ff mijn oude figuur terug krijgen.

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully fijn. Dat de onderzoeken gestart zijn!!! Wel vervelend dat je nog zo lang op de uitslag moet wachten :S. Hopelijk hebben gauw meer nieuws en kunnen jullie weer verder!!! En dan nog zo'n mooi plakbeebje voor jullie ;) succes straks met je cursus in Zwitserland!!!

@momo bahh wat vervelend van je test meis!!! Maar ik denk precies t zelfde als t nu niet raak is ga ik flink aan de sport en me er minder mee bezig houden hoor!!! Je bent al best n tijdje overtijd toch of niet?!

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Rabia
    Ja nog niet ongesteld geweest.
    Maar ja volgens de huisarts en zijn assistente probeert mijn lijf wel mijn cyclus op te starten (vandaar de pijntjes etc) maar lukt t niet omdat ik nog borstvoeding geef.
    Ben wel aan het minderen maar ik heb besloten toch niet te stoppen met voeden. Mijn zoon staat natuurlijk voor mijn kinderwens.

Sporten helpt me iig om mijn gedachten er vanaf te houden en dan zit ik weer beter in mijn vel en hopelijk helpt het ook wat tegen klachtjes. En het is natuurlijk een mooie aanloop voor mijn spieren naar een volgende zwangerschap zonder rugpijn etc.

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Lieve dames, ik ben weer terug!:p Ik heb heerlijk genoten van mijn vakantie in Turkije. De eerste week zijn we bij m'n schoonfamilie geweest, en daarna door naar Bodrum. We verbleven in het hotel waar ook zijn jongere broer werkt. We hebben een heerlijke tijd gehad, en zijn helaas weer terug in Nederland.

Mijn ongi is gewoon doorgebroken tijdens mijn vakantie. Dus wij zijn ook weer bezig met de volgende ronde. Volgens mij zie ik nog steeds weinig roze hier dames. Het spijt me, dat ik niet al jullie berichtjes heb doorgelezen. Ik hoop niet dat ik teveel heb gemist.

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hoi Fien,
    Heerlijk zo'n vakantie!! :D
    Jammer van je ongi

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @momo jah idd...komt wel goed meis!!!

@fien wat fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad!! En dan weer in NL :S bahh niks aan...haha!! Zou ook wel graag naar Turkije willen nu ;) tja wie weet mss ga ik nog in dec ff...jammer van je ongi meis!! Idd nog weinig roze hier :( hoop dat er gauw verandering komt!!! Zijn al weer n aantal op t wachtbankje dus wie weet?! Jij veel klusplezier ;)

9. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    December is nog wel heel ver weg hoor Rabia, en het is dan ook niet zo warm meer. Ga je helemaal niet meer op vakantie deze zomer?

Ik heb jullie hulp even nodig dames. Ik heb jullie al eerder vertelt, dat sensitest me nieuwe testen heeft toegestuurd. Deze zijn extra gevoelig. Niet mijn favoriete keuze, maar ik heb ze nu eenmaal, dus ga ze wel gebruiken.

Nu ben ik vandaag begonnen met testen. Nu had ik nog een oude test liggen van 123testen (blauwe), en heb ik ook de nieuwe test van sensitest (groene) gebruikt. Voor mijn gevoel kan m'n ei er ieder moment aan komen, maar ik denk pas over 2 dagen. De ene test is licht, en de andere knalt er gewoon van af.

Wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien ik denk dat ie positief is hoor meis!! de onderste is mooi donker...je had toch met die blauwe ook dat je eerst je ei niet kon vinden?! toch....ik zou zeggen veel klusplezier meis!!! ;) en test morgen en overmorgen nog ff of de test lichter wordt?! dan kan je ie binnen 24uur gaan springen als je zo'n mooie test hebt!!! ;)

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien sorry had dat stukje niet gelezen, maar nee ga in de zomer niet!! Moet werken dus jah ik weet t nog niet zeker maar we zien t wel... ;)

12. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Jammer dat je moet werken meis. Ik ben de afgelopen 5 jaar eigenlijk niet op vakantie geweest. Afgelopen winter was weer voor het eerst. Maar ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik er niet aan denk wanneer ik thuis ben. Dat doe ik m'n eigen ding. Het is meer als je op vakantie bent, dat je het hebt gemist.

Hopelijk wordt het deze zomer mooi weer, dat we lekker in ons kikkerlandje van mogen genieten.

Enne, ik ga maar weer lekker aan de klus deze dagen, hihi!:p

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien jah idd ben vorig jaar Jan. Wel naar Istanbul geweest maar voor 5 dagen!! Maar echt vakantie is al weer 3 jaar geleden toen ook naar Turkije geweest en mijn schoonfamilie ontmoet daar....dus jah we kijken gewoon ff!!! ;) hopelijk idd hier mooi weer dat we toch beetje vakantie gevoel hebben :)
    Hihi jah veel klusplezier meis!!!

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik familiebezoek in het buitenland niet echt als vakantie zie. Daar heb je toch bepaalde verplichtingen, die je op vakantie niet hebt. Ik vond deze optie eigenlijk wel heel fijn, omdat we ook saampjes echt weg waren nu.

Ik zie dat je bijna mag testen meis! Denk je dat het raak is deze ronde?

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien dat heb ik ook wel n beetje zo hoor t voelt bij mij meer als thuis zijn niet echt vakantie gevoel!!! Ik ga morgen testen meis....wil eigenlijk nog niet en heb ook helemaal geen testdrang gehad normaal wel...mja morgen is vaderdag en zou wel leuk zijn dan om zo'n leuk kado te krijgen!!! Ik vroeg manlief of hij zenuwachtig is en hij zei "JA" Ahhh vet lief....denk dat ie er toh wel mee bezig is alleen zegt ie dat niet!! Tja ff afwachten tot morgen hoop dan wat meer duidelijkheid te hebben....

16. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Rabia, de duimen draaien hoor!

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dat zou natuurlijk een heel mooi vaderdagscadeau'tje zijn! Wat lief dat je vriend zo in spanning zit. Mijn duimen draaien hier ook voor je!;)

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ rabia veel succe smorgen
    @ fien veel klusplezier

hier vanacht een helse nacht gehad wakker geworden van misselijkheid maag die constant lag te draaien dan veel pijn in mijn onderbuik zoals ik mijn ongi zou moeten krijgen. vanmorgen ook nog misselijk na middag is het wat gebeterd ook wel het zuur gehad. nu constant eht gevoel dat mijn eten tot in mijn keel zit. hopelijk zijn het toch tekenen dat ik zou zwanger zijn
    gisteren bijd e dokter geweest voor mijn knie en als resultaat moet ik geopereerd worden aan beide knieën en hij gaat ze tegelijkertijd doen. En mijn dan van mijn operatie (is maar kijkoperatie) moet ik ook naar de gyn. spannend

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankjewel dames!!! Laat t jullie morgen wel weten ;)

@xeniatje ohh wat vervelend meis!!! :( ik duim voor je dat t idd tekenen van zwangerschap zijn!!! Hopelijk gaat t straks weer wat beter dan meis!!! Beterschap ;)

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou zoals verwacht is m'n test hartstikke negatief!!! Volgende x ga ik pas testen na m'n NOD...had nou ook totaal geen testdrang mja meer voor vaderdag eigenlijk!!! Maar goed, hier is m'n testje voor wie graag wilt turen haha... :p ik ga nog ff lekker verder slapen!!

Deel Deze Pagina