Hoi dames ook ik kan het niet bij houden zo snel gaat het hier hihi Ik heb echt steeds de neiging om te testen ook al weet ik dat dat niet werkt :-S we last van me onderbuik met af en toe krampen en borsten zijn super gevoelig als het goed is word ik rond de 24 ongesteld dus kan geen ongi aan komen nog maar is het dan zo of niet grrrr word gek van het wachtbankje wanneer zouden jullie testen als jullie mij waren?
Tja, ik probeer vaak te wachten op m'n NOD, om teleurstellingen te voorkomen. Maar mocht je niet zo lang kunnen wachten, kun je natuurlijk altijd een paar dagen eerder testen. Het ligt er aan wat je zelf prettig vindt natuurlijk.
Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk heb je binnen 2 weken een mooie test, en kun je alternatieve manieren gaan bekijken om hier van af te komen. Hebben ze helemaal geen idee wat de oorzaak is waarom je je zo beroerd voelt?
@fen nee ze hebben geen idee. Ze dachten dat er een bacterie in mn maag zat die ik 2 jaar geleden al een keer heb gehad. Maar ben er vorige week achter gekomen dat dat het niet is. Dus nu weer afwachten. @ frummel ik zou proberen om tot nod te wachten al moet ik zeggen dat ik dat meestal niet haal. zou in ieder geval niet eerder testen dan 4 dagen voor nod.
@ fien ik moet het niet echt uitstellen om zwanger te worden doordat ik nu maandag al wordt geopereerd dus normaal zou ik ongi zijn dan en de dokter zegt dat het echt weinig inhoud 10 dagen na de operatie kan ik al terug gaan werken zegt hij. Dus alles zou gebeuren tijdens of na mijn ongi en voor mijn eisprong. en de maandag dat ik geopereerd word ga ik ook naar de gyn. (lekkere drukke dag) wou de dag van mijn operatie uitstellen omdat ik die dag naar de gyn moest maar ze zei dat ik het beter die dag wel zou doen terwijl ik er toch ben moet ik niet dubbel heen en weer lopen naar de kliniek Vandaag terug getest maar negatief mijn lichaam is me dus voor de gek aan het houden dat ik maar vlug ongi wordt hoor dat we terug door kunnen gaan @ frummel ik haal het ook nooit tot NOD hoor maar 4 dagen voor NOD is echt het maximum. @ fien dus je komt er ook lekker bij het wachtbankje @ arma hoe vervelend dat ze niet weten waar het vandaan komt hopelijk vinden ze het snel dat je niet meer zo beroerd voelt
Dank jullie wel dames dan ga ik morgen 2v5,halen en ga ik donderdag testen die zijn vroeg testen toch als ik goed gelezen heb en zijn die een beetje te vertrouwen? Dames op de wachtbank duim duim Xeniatje hopen dat snel alles achter de rug is en gelukkig mag je door tijdens je operatie
Balen als je lichaam je voor de gek houdt!!! Hopelijk hebben we snel wat positieve tests hier en kunnen we zwanger de zomer is
@frummel tja je moet doen waar je je zelf goed bij voelt maar ik heb zo vaak getest voor die tijd en altijd negatief dus jah ik doe dat ook gewoon niet meer!!! Hoop dat t bij jou niet zo is hoor meis hoop dat je al n mooie test hebt!! ff gauw n ego berichtje....hier gister 2x ineens heel licht in mnn hoofd en duizelig :S vannacht werd ik wakker op te gaan plassen en had erge buikpijn dus dacht nou mn ongi komt eraan, ik zocht nog naar aleve feminax maar kon zo gauw niet vinden en wou weer verder slapen!! vanochtend was de pijn weg dus dacht oohhhh fijn scheelt weer...dus ik naar de wc om tampons te wisselen maar zat helemaal geen bloed...ik dacht huhhhh hoe kan dat nou had echt die ongipijn als mn ongi begint!!! maar mn temp was ook gedaald dus moet toch echt gaan komen....moet alleen eerder testen omdat ik er eerder uit moet maar goed, verwacht toch vandaag echt well mn ongi...dus afwachten!!! bahhh lekker met dit weer, moet ik straks n warmekruik op mn buik leggen met dit weer niks aan... maar goed niks aan te doen!!! geniet van t mooie weer dames
@ frummel persoonlijk denk ik zelf dat het beste gewoon is wachten tot aan uw NOD maar ik kan dan best die raad ook aan mezelf geven want ik kan ook nooit zo lang wachten. Is natuurlijk niet zo leuk die negatieve test. @ rabia hoh wat vervelend zeg en warm water kruik in dit weer is inderdaad niet echt tof he Ik heb dat zeurderige gevoel al van zaterdag ofzo dat ik mijn ongi moet krijgen. maar natuurlijk in vlagen. Als je zwanger bent heb je dat ook nog he dat gevoel wie weet ik het goed nieuws ik zet al mijn hoop erop voor jou en voor mij
Ik heb vanochtend weer getempt, en m'n temp is heel mooi gestegen! M'n ei is dus echt gesprongen! Ik denk zelf nog steeds zondag. Dat zou betekenen dat m'n cyclus waarschijnlijk 28 / 29 dagen is deze maand. @rabia; wat vervelend, die ongi pijn. Maar ik vind zelf warmte juist heel fijn als ik last van m'n buik heb. Gewoon lekker in de tuin zitten in het zonnetje, eventueel met een kruik op je buik. @xeaniatje; gelukkig dat je zo snel een datum hebt voor de operatie. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, dat de test negatief is. Maar ik denk dat het in dit geval, wellicht wel goed is. Je gezondheid is zo belangrijk! En je kunt beter gezond een zwangerschap in gaan. Alvast veel sterkte gewenst voor de operatie. @arma; wat vervelend dat er (nog) geen oorzaak is gevonden. Ik kan me voorstellen dat onduidelijkheid gewoon niet fijn is. Wat zijn ze nu van plan om te gaan doen? @frummel; je kunt ook goede en goedkope testen via het internet bestellen. Ook testen die je een aantal dagen eerder kunt doen (vroege testen) voor je NOD. Het scheelt vaak best veel in prijs.
@ fien super voor je dat je ei gevonden hebt. Hoh wat leuk een cyclus van 29 dagen hopelijk is het prijs voor je deze maand Ja inderdaad daar heb je zo gelijk in dat het beter zou zijn als ik nog niet zwanger zou zijn voor mijn operatie en dat probeer ik mezelf ook steeds in te spreken dat het beter is zo dat ik eerst geopereerd wordt en dan pas zwanger wordt. Maar toch... de ontgoocheling blijft.
Nou hier nog niks van n ongi te bekennen doe al hele tijd tampon in maar niks :S snap der niks van!! Mja is vandaag wel 14dpo dus moet haast wel...mocht ik geen ongi krijgen test ik pas zaterdag weer! Dan haal ik vrijdag avond wel testen!! Mja ga er toch vanuit dat t door gaat zetten hoor!
Ha meiden, Haha er wordt ineens wat afgekletst als de nodjes naderen @fien: volgens mij had ik nog niet welkom terug gezegd, fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad! Ook mooi dat je je ei hebt gevonden! @xeniatje: poe heftig hoor die operatie een beide knieen! @frummel: haha ik zit met hetzelfde als jou. Ik denk dat ik in het weekend een testje waag als ik nog niet ongi ben geworden. @rabia: klinkt wel hoopvol dat je nog niet ongi bent geworden! Heb je dit vaker gehad dat het iets langer duurde? Hoop op eindelijk die positieve test voor je! @ arma: wat een onduidelijkheid zeg. Ondertussen ben je weer een week verder met je klachten. Hopelijk snel duidelijkheid voor je! @de rest: sorry ben vast nog mensen vergeten, maar succes voor de meiden die moeten testen of wachten.. Hier ineens last van onderrug, kon niets meer optillen vandaag (8dpo). Best irritant! En af en toe zeurderige buikpijn. Heb het gevoel dat ik ongi ga worden, maar we zullen het maar weer geduldig afwachten
@wrummel nee nog nooit!!! Heb de laatste maanden altijd op 14dpo m'n ongi...daarom dacht ik vannacht ook dat t zo ver was!!! :S meestal wordt ik t 's nachts....
Dat is wel heel spannend dan voor je rabia! daalt je temp nog steeds? Denk niet dat t mijn innesteling is, heb wel echt menstruatiekrampen. hoop t wel natuurlijk, maar denk gewoon afwachten. Anders maak ik mezelf helemaal gek
@wrummel jah zo denk ik ook hoor!!! Maar door die buikpijn dacht ik ook echt dat t doorbrak mja....dit is echt nieuw en hoop niet dat m'n cyclus nu van slag is ofzo!!! :S
Is het niet jouw innesteling dan? heb je ook vaak een dip in je temperatuur volgens mij. Kun je je ei weekje later hebben gehad? anders zou ik gewoon nog eens testen hoor!
Nou heb net de test ff gekeken van vanochtend en zie echt n heel licht tuurstreepje OMG!! Ga toch ff die van kruidvat halen hoor...wordt er zenuwachtig van!!! Maar zal ik morgen of donderdag ochtend testen?! Want morgen moet ik ze eerst halen, en moet altijd gelijk naar de wc :S wat zouden jullie doen?!
Morgen! je hebt je nod al gehad, dus als het goed is, moet hij overdag ook al wel duidelijk zijn. Whoeee spannend!!