Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hope so!!! Ik hoorde dat z&k minder positief test dan die van de kruidvat :S weet niet of dat zo is hoor...we zullen t gaan zien?!

2. Arma86

Arma86 Niet meer actief

spannend rabia!!! Ik ga heel hard voor je duimen:)

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wow Rabia! Dat zou wel ontzettend mooi zijn zeg!!! Hier draaien de duimen overuren!

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Je kan morgenochtend je urine ook ff opvangen in een bekertje!?

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje heb geen bekertje met dop ofzo!! En moet naar stage heen dus wordt n beetje lastig :S maar neem wel plastic bekertje mee naar stage ofzo en doe t daar wel!! Ofzo ga dan gewoon niks drinken morgenvroeg...we zien t wel ;)

6. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    Whaha wrummel dat ga ik denk ik ook maar doen in het weekend ;)
    Rabia84 ik ga heel hard duimen voor je

Oooooo zo spannend de aankomende dagen we zullen moeten afwachten en zien

alle dames toi toi toi X

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hoh rabia wat spannend ik zou doen met clear blue ik zou wss al direct ene nieuwe test doen hihi heb echt wel geen geduld. hoh zo spannend
    hier ook nog niet ongi maar ga wachten tot vrijdag om te testen. Vandaag wil ik niet testen. Het is mijn verjaardag en ik wil echt wel geen ontgoocheling vandaag :)
    hoop wel dat ik zekerheid heb tegen maandag
    @ fien ik panikeer ook hoor 2 knieën tegelijk zit dik in overweging om toch maar1 te laten doen en nog even te wachten met de andere want de dag erop moet ik zl al terug kunnen wassen, kleden, school brengen,.. Ik ga eerst nog eens bellen voor meer duidelijkheid.

8. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Gefeliciteerd xeniatje!!

rabia, je houdt t wel spannend...:D

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @xeniatje Gefeliciteerd meis!!! Fijne dag vandaag ;)

hier toch ongi doorgebroken vandaag :( mja volgende ronde ga ik er wel iets minder mee bezig zijn hoor...moet echt mn opdrachten voor de studie afronden, wordt alleen ff 2 a 3x klussen ofzo als ik mn ei voel en meer niet...normaal beginnen we al na mn ongi zodat er altijd voldoende in zit mocht mn ei komen maar heb daar nu geen zin in om echt om de dag te gaan klussen hoor!!! alleen wanneer we zin hebben en als ik mn ei voel springen haha... :p hoop wel dat er meer roze in onze lijst komt hoor!!! ;)

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Rabia; wat jammer dat je ongi is doorgebroken meis. Je maakte het wel heel spannend met je berichtje! Ik had stille hoop om vandaag een mooie test te zien. Gelukkig is je cyclus niet te veel van slag. Een dagje later is nog te doen. Laat je maar lekker verwennen vandaag. Ik kan me voorstellen dat de teleurstelling groot is. Misschien is het een idee om het een beetje van de af te zetten, en wellicht niet meer te testen voor je NOD.

@xeniatje; gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van!:D

@Wrummel; dank je wel! Ik zie dat je cyclus weer een stuk korter is geworden he! Fijn dat er nu wat meer regelmaat in zit.

11. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Oh wat jammer rabia! ik had ook al stile hoop, had t je zo gegund!
    laat t maar weer snel voorbij zijn deze maand!

@fien: ja echt fijn dat alles weer een beetje regelmatig begint te worden. merk wel dat ik er nu weer helemaal mee bezig ben. haha die twee weken wachten lijken wel langer te duren dan die 8 maanden ;)

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien nou teleurstelling valt wel mee....voel me er wel ok onder!! maar ga mss alleen ff testen met kv 2v5 omdat ik toen ook een vmk had en nog positief testte en gister toch bij z&k n licht streepje zag...is meer n bevestiging of ik niet weer n vmk heb gehad, meer ook voor je gevoel zelf! En ga zeker niet meer testen voor NOD maar had t ook best vol kunnen houden alleen had t leuk gevonden voor vaderdag dus ja dat was eigenlijk de enige reden hoor!! en gister testte ik omdat ik ongipijn had maar geen bloed zag en was mn NOD!

13. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    Heb ik zo hard voor je geduimd rabia :( op naar de volgende ronde meid ook wel weer gezellig klusse ;) houd de moet er in meis !!

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje frummel!! Komt wel goed ;)

15. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ rabia kvind het heel erg jammer voor je maar goed van je dat je het zo positief oppakt!
    Juist samen met zl naar filmptje gekeken en wat zitten knuffelen. Wat kan het een lieverd zijn *smelt*

16. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat goed dat je er zo in staat Rabia. Maar vind je het zelf fijn om te weten of je een vmk gehad hebt?

Ik heb zelf namelijk zo'n voorgevoel dat ik in ronde 3 een vmk gehad hebt. Een week voor m'n ongi, had ik namelijk een veeg helder rood bloed en flinke steken. Ik dacht dat het toen mijn ei moest zijn geweest, omdat m'n ovu-testen die maand geen duidelijke streep lieten zien. Maar na mijn temperatuurlijstje eens goed onder de loep te hebben gehad, denk ik dat het een innestelingsbloeding geweest kan zijn. Na die dag, heb ik toen de heel week last gehad van veel vele steken en krampen, en was ik veel misselijk. Mijn ongi was ook veel pijnlijker dan normaal, en de eerste dag bloede ik ook meer.

Met zekerheid zeggen, doe ik het niet. En af en toe vraag ik me af, of ik het wel wil weten. Twijfel is ook niet altijd alles, maar ik kan de situatie toch niet meer veranderen. Misschien juist doordat ik het niet zeker weet, kan ik me er zelf makkelijker over heen zetten.

Ik hoop voor je dat het niet nog een vmk is geweest meis. Ik vind dat je er met een hele positieve instelling instaat. En dat wondertje komt er echt voor een ieder van ons. Soms moet je alleen iets meer geduld hebben.

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Heb geen test meer gedaan! Kruidvat had n storing en geen zin om naar n andere heen te gaan!!! Aan de ene kant denk ik dat t zou kunnen omdat ik 4dagen na ei weer zo'n pijn had en had ik met die vmk ook :S mja idd t komt ooit wel....hoop ik!!! ;)

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Gisteren was mijn NOD, ervan overtuigd dat ik ongi zou worden. Vanmorgen nog geen ongi. Met trillende handen een test gedaan. En nog steeds tegen mezelf zeggen: mn ei is vast een dag later geweest of mn lf is deze maand een dag langer. Maar nee hoor, ik ben gewoon ZWANGER!!! Kan het wel van de daken schreeuwen!! Maar tis nog vroeg dus dan maar digitaal schreeuwen :p

19. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Baukjd een dikke proficiat! Ben zo blij voor jou! :);):)
    hier ook nog steeds geen ongi maar ook nog steeds een negatieve test

20. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Baukje wat geweldig van harte gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina