Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Jammer xeniatje! We slepen elkaar er wel doorheen als t even tegenzit. Ook voor ons is er positieve test in het vooruitzicht en elke ronde dat het niet lukt, zijn we weer een stapje dichterbij...

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heey dames.
    Cursus is klaar. Nu helaas vertraging van ons vliegtuig... Een half uur langer wachten. Gelukkig is het hier wel mooier weer dan bij jullie. Dinsdagavond toen we aankwamen rond zes uur was het 38(!) graden. En geen zomerkleren mee. Dus nog gauw een jurkje gescoord de winkels zijn hier tot zeven uur s avonds open.

Verder maandag maar eens met de gyn bellen of er al wat uitslagen bekend zijn. Ben nu helemaal nergens mee bezig. Geen vruchtbare dagen en geen nod. Dus we zien wel. Is wel moeilijk. Zou graag de app openen.

3. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Jammer xeniatje en Wrummel dat jullie ongi zijn geworden. Maar je hebt een prachtige cyclus gekregen Wrummel! En xeniatje, ik denk voor je gezondheid dat het wellicht goed is, dat je nog niet zwanger bent. Dan kun je met een gerust hart die operatie ingaan, en rustig herstellen. En dan natuurlijk daarna lekker zwanger worden:D! Wie weet is volgende ronde wel jullie ronde!

Hier moet ik nog een week geduld hebben om te testen. Ik zit pas op 5 DPO, en er zijn nog niet al te veel symptomen te bekennen. Hoogstens een soort van weeïg gevoel bij m'n baarmoeder. Af en toe kleine krampjes.

Vanaf morgen moet ik weer een aantal dagen werken, en daarna gaan we een paar daagjes heerlijk naar Drenthe. Er weer lekker even tussen uit.

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @wrummel balen van je ongi meis!! Ik hoop ook voor gedag je pendels kloppen ;) maar ik heb ze eraf gehaald hoor en doe t niet meer!!! Had ook n keer 6pendels en afgelopen ronde 3pendels maar helaas niks dus ik ga me daar ook niet meer mee bezig houden!!! Maar goed bij ook veel dames klopt t wel dus ik hoop voor jou ook meis ;) gun t je van harte :D ik duim voor je deze ronde!!! Dikke knuff voor nu ;)

@xeniatje ook jammer voor jou meis en n dikke knuff!! Hopelijk volgende ronde meer geluk ;) maar goed idd je operatie is nu ff wat belangrijker en hopelijk gauw daarna gauw raak meis!!!

Hier echt slecht te pas vandaag en door de hooikoorts beginnende voorhoofdsholte ontsteking :( dus ben flink tabletten etc slikken hiero hopelijk gauw weer weg!!! Heb dit vaker rond de hooikoorts periode en en er heel gevoelig voor, maar je kunt je er zo slecht door voelen Bahhh!!! Heb nu ook alleen maar 2 lessen gedaan omdat ik de laatste 2 niet trek nu...ik lig lekker in m'n bedje en ga ff lekker uitrusten ;) fijne avond nog ladies!!! :)

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Wrummel; jammer meis, goed dat je zo positief blijft!

@Frummel; wanneer is je NOD meis?

@Fien; spannend meid, ik had ook niet echt symptomen hoor, en wat ik wel had was exact vergelijkbaar met de afgelopen maanden. Dus het zegt helemaal niets!

@Xeniatje; jammer meis, ik begrijp heel goed je ongeduld! Maar deze ronde is het misschien maar beter. Op naar de volgende ronde!

@Rabia; wat ontzettend vervelend dat je er een voorhoofdholte-ontsteking bij krijgt! Maar even lekker uitrusten... Helpen je medicijnen niet zo goed tegen de hooikoorts?

@MiMully; irritant he vertraging hebben. En je bent ook nog lang niet thuis.. Fijne reis meid, doe voorzichtig. En trek maar vast een trui aan :(

@Momof; lukt het afbouwen van de bv een beetje? Knap hoor dat je het zolang al geeft! Petje af!

Had het al eens ergens gelezen en kreeg het nu ook van apotheek te horen en wilde dit toch ff met jullie delen. Misschien hebben jullie er iets aan. Het schijnt namelijk dat het gebruik van ibuprofen of naproxen een nadelig effect kan hebben op je vruchtbaarheid. Heeft iets te maken met de invloed op je eisprong. Naproxen is ook de werkzame stof van Aleve Feminax. Nu gebruik je dit alleen (als het goed is) tijdens de menstruatie. Dit heb ik ook gedaan. Maar pas verder op met het gebruik van deze middelen! Liever paracetamol....

6. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0

Ja inderdaad die test drang pfff ik weet niet eens wat mijn cyclus is hihi eerste ronde pas voor ons ;)

Dat meen je niet hoopte nog op roze voor jou :(
    ik voel bij mij nog niet dat het er aan kan komen ben reuze benieuwd en anders gaan we samen op naar de volgende ronde kunnen we elkaar weer aanmoedigen

7. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0

Dat is inderdaad dubbel maar zorg maar eerst dat je operatie gedaan is en want dat moet je mooie buik zo meteen wel kunnen dragen ;)
    ik dacht ik kan wel tot maandag wachten maar niet dus en dan doe ik het ook nog eens op de verkeerde tijdstip whaha ja had ze liggen in huis hè dan weet je het wel hihi

Succes met je operatie meis en dan op naar de volgende ronde :)

8. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0

Hoi meis dat weet ik nog niet is pas de eerste ronde maar als ik moet uitgaan van 28 dagen dan is maandag de 24e mijn nod :)

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Baukje
    Dank je :D:D
    Nee kleine man wil echt veeeeeel en vaak bv nog. Ondaks dat hij diksap en water bij krijgt.
    Maar ja ik denk nu maar zo.. als hij het echt nog lang wil, dan is het maar zo.
    Mijn cyclus zal vast wel weer opstarten.

@Rabia
    das rot!

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat is het hier rustig dames :O ben ik niet van jullie gewend :p

@frummel; morgen je NOD meid, spannend! Nog geen tekenen van en naderende ongi?

@rabia; ben je al wat fitter meid?

@mimully; goede reis gehad? Zijn er al wat uitslagen binnen?

Hier al 4 dagen achtereen dat ik om 5 uur wakker ben en niet meer kan slapen :s het schijnt erbij te horen, dus dan nemen we dat maar voor lief. En mijn humeur vliegt ook al kanten op, arme hubbie ;p fijne zondag dames!

11. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    Hoi baukje

Ik voel alleen een beetje steekjes onder nu maar de hele
    Week wel wat krampen gehad dat ik dacht o o ff naar wc
    om te kijken of het rood er aan kwam maar gelukkig niet
    dus wacht nog steeds netjes af ;) hoop dat je snel weer door
    kan slapen zou wel lekker zijn toch

Het is inderdaad wel eng stil hier hihi maar als de vruchtbare periode
    er weer is zal het wel weer drukker worden gok ik

12. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Het is hier inderdaad een heel stuk stiller geworden meiden. Ik denk inderdaad wanneer de vruchtbare periode of wanneer er weer getest mag worden, het wellicht weer iets drukker wordt.

@baukje; 5 uur wakker is wel heel erg vroeg hoor meis! Je hebt in ieder geval wel wat aan de dag:D. Maar ik denk dat je alle zwangerschapssymptomen wel voor lief neemt nu:p.

@frummel; je houdt het spannend! Ga je morgen weer testen? Ik hoop op een mooie test voor je!

@rabia; ik kan me voorstellen dat je je niet fijn voelt, door die hooikoorts. Hopelijk wordt het geen voorhoofdsholte ontsteking, en ben je het nog voor geweest.

Hier heb ik al een paar dagen last van (wat lijkt op een) beginnende verkoudheid. Het zet alleen niet door. Hopelijk gaat dit snel weer over. Ik heb echt geen zin om verkouden te worden nu. Maar met het wisselende weer van de afgelopen dagen, kan ik dat natuurlijk ook niet raar vinden;).

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje wat vervelend dat je zo vroeg wakker bent!! Mja idd dat moet je maar voor lief hebben he ;) Hihi...hopelijk krijg je niet al teveel kwaaltjes!! Ga je ook mvm doen?! Ik voel me wel wat beter maar nog niet helemaal super hoor!!! Ach jah komt wel weer goed ;) fijne zondag meis!!!

Hier nu op verjaardag van m'n mams!!! Al die hapjes Hmmm.... Haha
    Hier weer slecht weer bahh...nou ladies fijne zondag nog!!! ;)

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Hier
    super druk en niet heel veel te melden hahaha
    Niet ongesteld of zo.
    Wel veel rugkramp

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    MvM heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap wel gedaan idd. Alleen ik was zo ontzettend misselijk dat ik continu aan het kokhalzen was van de lucht uit die bokalen. Ten eerste zit er een smerig stofje in en ten tweede blijf je de bokaal net zolang gebruiken totdat ie vol zit. Dat gaat er ook niet frisser op ruiken. En mn reuk is al zo sterk tijdens de zwangerschap. Dus dit keer niet gedaan. Doe wel mee aan het FoliumzuurExtra onderzoek wat in Noord-Nederland loopt. Is een mega onderzoek wat vanuit het UMC Utrecht (geloof ik) gaat en UMC Groningen. Dus doe toch nog iets voor de wetenschap :D Nu nog niet heel veel kwaaltjes, maar is ook nog erg pril natuurlijk. Iets weeïg op de maag 's ochtends maar kan mijn bammetjes nog steeds opeten :p Ook vaak last van maagzuur en bandenpijn wonderlijk genoeg :( Had ik al verteld dat mijn zusje ook zwanger is? Zij is nu 18 weken zwanger. Zo leuk om samen zwanger te mogen zijn! Alleen zij en haar man weten ervan. Heb haar een foto van de test geappt. Zo leuk!

Zouden jullie het wel overwegen om mee te doen aan MvM? En hoe snel zouden jullie het nieuws bekend maken aan ouders en evt. broers en zussen? Hubbie wil wachten tot de eerste echo, die heb ik met 10 weken. Maar aangezien zowel mijn moeder als schoonmoeder 's ochtends komen om op onze kleine jongen te passen, hoop ik dat ik het zolang verborgen kan houden. Weet nog goed dat ik amper eten naar binnen kreeg bij de eerste, dus dat zou wel opvallen als ik dit nu weer zou hebben...

16. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat leuk dat jij en je zusje tegelijk zwanger zijn Baukje! Dat lijkt me heel speciaal. Helemaal omdat jullie kindjes samen kunnen opgroeien!

Ik denk er zelf wel aan om met MvM mee te doen. Ik weet dat mijn moeder dit vroeger ook gedaan heeft. Ik vind het een hele mooie gedachte, dat ik wellicht andere vrouwen kan helpen, die moeilijk zwanger worden. Dat gun ik iedereen.

Ik heb er zelf nog niet echt over nagedacht, hoe ik mijn ouders en andere zou gaan informeren. Ik denk dat ik het ook niet lang verborgen zou kunnen houden voor mijn ouders. Het lijkt me veelste leuk om dit blije nieuws te kunnen delen. Op mijn werk zou ik hiermee proberen zo lang mogelijk te wachten. Maar dat heeft natuurlijk een andere reden.

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje idd leuk dat je samen met je zus zwanger bent!!! ;) oh ok jah heb er weinig verstand van hoor t van veel dames dat ze dit doen voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen raken en vind die gedachte wel erg goed!!! En ik zou t ook nog niet weten hoor, als ik met vaderdag positief had getest hadden we t wel gezegd maar was niet zo en hb al wel eerder n vmk gehad dus aan de andere kant zou ik mss ook wel tot aan de eerste echo willen wachten maar of ik dat ook daadwerkelijk zou vol kunnen houden?! T is natuurlijk wel nieuws dat je graag wilt delen...mss alleen m'n moeder, zusje en vriendin maar weet niet of ik t m'n schoonouders gelijk zou zeggen, denk dat t dan gelijk de hele familie weet :S dus jah...geen idee!!!
    Maar wat goed dat je toh aan die andere testen mee doet ;)

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Gaaaf! Samen met je zusje zwanger zijn!
    Dat zal er voor mij niet inzitten.. mijn zusje wil voorlopig geen kids.

Mvm doe ik niet aan mee, vind plassen in een bakje voor de vk al vreselijk hahaha
    Vind het wel een mooie gedachte hoor!

19. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    Super leuk samen met je zus zwanger zijn lekker genieten

hier nog niks vandaag mijn nod dag vanochtend digitale test gedaan van cb maar zegt niet zwanger als ik het nog niet ben morgen ga ik weer testen want had gelezen bij andere dat soms de test pas na 1 week aanslaat beetje vaag??
    Verder wel steeds meer pijnlijke boobies pfff au au maar ja dat kan ook niks zeggen denk ik dus blijft spannend hier

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @frummel spannend hoor ;) hoop dat je alsnog die mooie test in handen hebt meis!!!! Ik duim voor je ;)

Deel Deze Pagina