ik ging ook meedoen aan mvm maar in belgië doen ze daar niet aan mee: ( of toch niet dat ik weet en kvind het wel jammer. kvind wel een supergoed idee. Ik weet ook niet als ik zou kunnen zwijgen tegen mijn ouders. en zelfs niet tegen mijn vrienden ik en ml zegge dat we tegen iedereen gaan zwijgen tot we 3 maand zwanger zijn maar kweet niet als dit ga lukken frummel ik duim ook mee voor jou hoor! Hier is de operatie goed verlopen wal pijn. Ben blij dat ik maar 1 knie gedaan heb hoor. ik moet nu al met krukken gebruiken met 2 knieën ging ik niet smeer moeten doen Ook naar de gyn geweest. hij heeft mijn eierstokken en mijn eitjes bekeken ik heb er voldoende zitten maar ze zitten niet goed ofzo en daardoor ben ik onregelmatig en heb ik wss niet iederemaand een eisprong Noah was een gelukskindje zei hij Nu gestart met clomid 100 en volgende week donderdag terug voor follikelmeting
Dank je mop gelukkig is de operatie goed gegaan nu revalideren en gaan met die banaan hihi Stiekem net toch een cb plus test gedaan en volgens mij zie ik echt een tuur streepje kan hem alleen niet op foto krijgen zo licht is ie morgen ochtend maar ff nog 1 doen
@xeniatjr wat fijn dat de operatie goed gegaan is!!! En hoop dat je gauw opknapt en minder pijn hebt meis!!! Hoop ook dat Clomid voor e gaat werken en dat je gauw zo'n mooie test in handen hebt
Frummel2, spannend hoor! Hoop dat je niet ongi wordt en ons een mooie test kunt laten zien. Xeniatje, dat is wel even schrikken zeker, zulk nieuws. Maar een tweede wonder komt er zeker wel! Hier weer alleen 's avonds. Vriend heeft late dienst. Zelfs overwerken tot 23.30 uur dus om 00.00 uur thuis, Wordt deze week dus niet geklust. Heb ook geen idee wanneer het zou "moeten".
Fijn dat je operatie goed is verlopen. Wanneer zal de andere knie gedaan worden dan? Je hebt wel even alles door elkaar lopen he?! Wanneer is jullie grote dag ook alweer? Hopelijk slaat de clomid gelijk goed aan en zorg je voor wat meer roze op onze lijst!
Bewust dat je niet weet wanneer je zou 'moeten' klussen of vind je het eigenlijk wel vervelend? Niet leuk dat je vriend avonddiensten heeft. Hier het weekend gewerkt, ook niets aan. Ben dit weekend wel bekwaam verklaard voor de hielprik, das dan wel weer 'leuk'!
Naam: Xeniatje Leeftijd: 25 jaar Ronde: 4de ronde nod:13 juni Naammimully leeftijd: 30 ronde: 2 (na mk) nod: 06 juni 2013 datum: 17 mei 2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum: Geslacht weten/bekend? Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 3 nod: 29 april naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 7 nod: 23 mei naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 2 nod: 19 maart? datum: 26-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 5 nod: 19-06-2013 datum: 24-06-2013 Bevaldatum: 01-03-2014 Geslacht weten/bekend? ja! Zwanger!!! naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 2 nod: eind april? datum: 4 april 2013 naam: Arma86 leeftijd: 27 jaar ronde: 3 nod: 20 mei 2013 datum: 19 april 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:28 ronde:5 nod:19-05-2013 datum:17 mei Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 Naam: momof3 Leeftijd: 28 jaar Ronde: 1ste ronde nod: N.V.T. Datum nb=niet bekend
Heb de lijst weer even geupdate. Hopelijk voelen jullie het niet als 'inwrijven'. Als dat zo is dan moeten jullie dat wel zeggen hoor... Hoop dat er gauw meer dames zwanger mogen zijn!!!
Tuurlijk is dat geen inwrijven! Hopelijk wrijft het wat "af" en is het besmettelijk. Zeker plakbeebjes! Niet bijhouden? Nee, dat is bewust. Gewoon geen zin om de dagen bij te houden. Als ik ongi wordt kijk ik dan wel eens. Op zich vind ik de avonddiensten niet erg hoor. Lekkere mijn eigen ding doen. Maar nu was het avond-zwitserland-avond, dus elkaar weinig gezien en gesproken. Dat is wat minder. En een #*$-dag op het werk dus gewoon ff de balen ervan. Nu geen ego-gezeur meer hoor! Frummel, zet hem op. De duimen maken overuren!
Dankje wel MiMully. Het voelt zo tegenstrijdig. Wil graag mijn verhaal delen met jullie maar tegelijkertijd weet ik dat iedereen hier ook zo graag zou willen... Enne ego-gezeur mag hier altijd hoor #$#%#-dagen zijn niet leuk!
Naam: Xeniatje Leeftijd: 25 jaar Ronde: 4de ronde nod:13 juni Naammimully leeftijd: 30 ronde: 2 (na mk) nod: 06 juni 2013 datum: 17 mei 2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:1 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum:22 oktober Geslacht weten/bekend? meisje!! Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 3 nod: 29 april naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 7 nod: 23 mei naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 2 nod: 19 maart? datum: 26-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 5 nod: 19-06-2013 datum: 24-06-2013 Bevaldatum: 01-03-2014 Geslacht weten/bekend? ja! Zwanger!!! naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 2 nod: eind april? datum: 4 april 2013 naam: Arma86 leeftijd: 27 jaar ronde: 3 nod: 20 mei 2013 datum: 19 april 2013 naam:Tebbie27 leeftijd:28 ronde:5 nod:19-05-2013 datum:17 mei Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 Naam: momof3 Leeftijd: 28 jaar Ronde: 1ste ronde nod: N.V.T. Datum nb=niet bekend
Lady's dank jullie wel nog steeds geen rode duivels morgen maar ff testen met in me achter hoofd dat er misschien niet veel te zien is maar ja die testdrang he pfff Ik duim ook voor jullie allemaal hoor dat het maar voor iedereen snel gaat Xxx