Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja he ik vind deze van kruidvat ook fijn om te gebruiken maar kost zoveel he. Ik ga deze van kruidvat nu opgebruiken en dan terug weer na deze van zwangerenkids juist terug van de kapper :) blij dat mijn haartjes terug gekleurd zijn :)

2. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    @xeniatje: ik zou t ook wel eng vinden hoor om met een kindje ver naar Portugal te gaan. Volgens mij moet je dat gewoon doen en niet teveel denken wat er allemaal kan gebeuren, want t komt altijd wel goed! Hopelijk kunnen jullie er volgend jaar met de kleintjes erheen!!

@fien: ja als ze nog klein zijn zal t wel wat makkelijker zijn (zei zelfs mn moeder laatst, die niet eens weet dat we bezig zijn :)). Maar als ze straks wat groter zullen zijn, dan wordt t wel een behoorlijk bedrag bij elkaar.. Maar goed, we zullen het wel zien. Laten we maar eerst zwanger worden ;)

Hier komt mijn ei er weer met een paar daagjes aan. Krijg iets meer slijm, dus weer aan de ovutesten!

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    inderdaad wrummel het is gewoon verstand op nul en vertrekken. :) uiteindelijk zijn er zoveel die met kleintjes op reis gaan en die nergens last van hebben.
    tzit er dik in dat ik mijn ei ga gemist hebben... Daarjuist nog een ovutest gedaan en hij is nog lichter of gisteren een tuurstreepje nu :( nuja wachten tot donderdag en kijken wat de gyn zegt. en ondertussen lekker verder klussen hihi. vriend kwam thuis en vond mijn haar en dat van zl heel mooi :) terug opgelucht hihi

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Wrummel; veel klusplezier meis! Lijkt me idd niet makkelijk dat je je broer maar zo weinig kunt zien.. En dat jullie kids elkaar ook niet zo goed zouden leren kennen. Maar goed, de wereld is natuurlijk een stuk kleiner geworden met de komst van het internet/skype...

@Xeniatje; zou je dan niet heel vroeg een ei hebben gehad dan? Hoop het natuurlijk niet voor je, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de dosering Clomid voor jou nog niet hoog genoeg is voor een eisprong?

5. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    inderdaad baukje het kan alle 2 hé ofwel een vroeg ei ofwel clomid die niet hoog genoeg is. ik denk eerder aan een vroeg ei omdat ik dan echt dat slijmverlies had meer of ander en vant weekend ook de ovutesters die bijna positief bleken. ik blijf nog even doortesten en morgen weten we meer

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat is het rustig hier dames!

Mijn ongi is gelukkig weer zo goed als voorbij. Voel me gelijk weer een heel stuk beter. Deze ronde gaan we gewoon proberen er niet zo veel bezig mee te zijn, gewoon lekker genieten van elkaar. Ik ga ook niet meer voor of op mijn NOD testen. We wachten gewoon lekker rustig af.

Ik hoop ook dat je een vroeg ei hebt gehad xeniatje. Maar dat is als nog heel erg vroeg hoor. Het zou wel fijn zijn, dat je zo'n korte cyclus dan hebt. Dan hoef je elke maand niet zo lang in spanning te zitten, en heb je (op jaar basis) meer kansen om zwanger te worden.

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    goeie morgen dames!!! idd wel rustig hier mja soms heb je ook gewoon even tijd voor jezelf nodig en er niet te veel aan willen denken. dat merk ik ook aan mezelf hoor...
    @fien idd ff afstand nemen is wel goed en vorige ronde lukte dat best aardig alleen merk ik dat als je ei onderweg is dat je dan toch wel weer wat meer mee bezig bent ;) ik denk dat ik dinsdag mn ei heb gehad, maar heb niet elke dag op dezelfde tijde getempt dus mn kaartje klopt niet helemaal, gister en vandaag wel in de ochtend gedaan en is van 36.3 naar 36.6 gegaan dus dan klopt dat wel als mn ei dinsdag was geweest!!! ik had toen in de avond ineens weer veel 'ei' pijn aan de rechterkant...zelfs met klussen deed t pijn :S
    vanavond nog 1x aan de klus en dan kom ik weer gezellig op t wachtbankje zitten!! hopelijk kan ik nu weer een beetje afstand nemen en ga ook zeker niet meer voor mn NOD testen!!! heb ook niks meer in huis gelukkig ;) we zullen t wel weer gaan zien maar ga er niet vanuit hoor...

8. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dat is eigenlijk wel heel goed Rabia, dat je niets in huis hebt. Ik heb helaas best wel wat testen in huis. Bij de ovulatie-testen die ik heb besteld, zaten telkens gratis zwangerschapstesten. Daar heb ik aardig wat van over. Maar de vorige rondes is het mij ook gelukt om ze niet te gebruiken, en dat gaan we nu ook niet doen.

Wat fijn dat je goed hebt kunnen klussen tijdens je ei-sprong. Ik zal hier op zeker nog wel 2 weken op moeten wachten. Hopelijk heb je dan een mooie test in handen meis!

9. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ fien inderdaad soms is het goed wat afstand te nemen maar dat is toch ooo zo moeilijk he ik kan het toch niet goed :)
    rabia veel plezier op het wachtbankje kzal je snel komen vergezellen hihi hopelijk breng je goed nieuws :)
    hier was de follikelmeting supergoed (weer bang geweest voor niets:p) heb rechts een ei van 2.4mm wat supergoed zou zijn en links 1 van 1.8mm. heb dan ook direct mijn inspuiting (pregnyl) gekregen en moet dan 14 dagen duphaston innemen en dan 4 dagen later mag ik beginnen testen als ik mijn ongi nog niet gekregen heb. dus nu 4 dagen aan 1 stuk seks hebben :) zaterdag zal vlug moeten gaan want ik vertrek in de voormiddag al op vrijgezellenweekend :)

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    24mm en 18 mm zijnmijn eitjes oeps komma teveel :)

11. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dat klinkt goed xeniatje! Dat betekent dat je toch te vroeg met je ovu-testen geweest bent he;). Heel veel klusplezier de komende dagen! Laat het ei-tje nu maar snel springen!:D

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja idd fien was te vroeg. weet niet hoe het komt dat ik plots zo'n waterval had vorig weekend en had er schrik door gekregen. maar rarara... weer schrik voor niets haha :).ik hoop ook dat mijn eitje vlug springt en lekker veel aan de klus. dan voor en na mijn vrijgezellenweekend nog vlug eens klussen. :) er blijft dan lekker zaadjes in mij nu nog goed zwemmen :)

13. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Mijn 'waterval' begint altijd een week voor m'n ei:D. Misschien dat jij hier ook last van hebt.

Hopelijk spring je ei-tje snel. Dat zou een leuk cadeau'je voor jullie bruiloft zijn;).

14. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja hé kzou het super vinden als ik zwanger zou zijn op mijn trouwdag. Dan alleen niet teveel kwaaltjes hebben die dag :p maar ik wil anders niet veel hoor haha.

15. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden ff een ego berichtje zal straks weer ff bijlezen. Woensdag 1 dag voor nod getest en negatief. Nu ben ik 3 dagen overtijd en denk ik een streep te zien:$ tuuren jullie mee? Test staat in mn fotoalbum:D

16. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Whaaa ik zie hem ook!! Wat goed! Mag ik je feliciteren?
    ! :D
    Nog ff een digitale voor de zekerheid? ooeeeh spannend!! :)

17. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@wrummel zeker spannend digitale was negatief maar zie nu met daglicht toch een duidelijke streep. Vl ziet hem ook. Maandag nog een keer testen. Durf mn banner nog niet aan te passen. Nog even geduld...

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Spannend Arma! Maar ik zie ook een streep hoor meis! Ik zal je voorzichtig alvast feliciteren! :p

Ben benieuwd naar de test van maandag!:D

19. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Bedankt fien. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte:D

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hoi arma,

Ik zie hem wel maar denk dat je een laat ei heb gehad of late innesteling want het is wel een echte tuurstreep. Over een paar dagen nog een keertje testen en dan hopen op een knaller:D!

Alvast een voorzichtige gefeliciteerd van mij^^!

Deel Deze Pagina