Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Arma, da geen tuurstreepje hoor! Ik vind hem heel duidelijk! Gefeliciteerd!

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @arma voorzichtig gefeliciteerd meis!!! Hoop dat je straks n mooi digi test hebt!!! ;)

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Arma, ik zie m ook hoor! Zelfs op de telefoon :D voorzichtig gefeliciteerd!!!

4. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Bedankt allemaal. Nog even maandag afwachten maar ik heb stiekem toch het gevoel dat het gewoon goed zit. Ben nu best moe en we hebben nog een verjaardag vanavond dus doe ff lekker mn oogjes dicht.

@baukje bij goed bericht maandag lopen we volgens mij redelijk gelijk. Ben dan op 12 maart uitgerekend.

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dat zou leuk zijn Arma! Heb je verder nog symptomen? Hier gaat het de ene dag beter dan de ander. Vandaag een goede dag zonder misselijkheid ed. Gisteren wel bij vlagen misselijk maar het eten smaakt nog steeds goed en nog steeds niet (veel) last van geurtjes/luchtjes. Wel heel pijnlijk borsten. Verder voel ik me niet echt zwanger, wat me af en toe wel heel onzeker maakt. Bij de eerste was dit toch echt anders...

6. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey baukje niet echt dacht ook dat het niet raak was deze ronde ben een beetje misselijk en moe meer eigenlijk niet. Kan snappen dat je je af en toe zorgen maakt als je juist geen kwaaltjes hebt

7. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Zo ff een stukje terug gelezen

@Wrummel wat gaaf zeg naar Z Korea.:) en wat goed dat je broer en jullie proberen elkaar toch ieder jaar te zien. Ik zal voor je duimen dat je binnen 2 maanden zwanger bent.

@Xeniaatje fijn dat de clomid aanslaat veel klus plezier en nu snel een knaltest hoor.

@alle andere meiden hoop op voorjaarstournee baby's de lijst moet helemaal op roze:D en snel ook. Mn duimen draaien overuren.

@hier kan niet wachten tot morgen maar heb wel een gevoel dat het goed zit. Komt ook goed uit nu. Vl en ik gaan half september naar Indonesië voor 3 weken hebben 2 weken terug geboekt met het gevoel ach we zien wel. Ben dan (als ik nu toch zwanger ben) zo'n 15 weken zwanger zijn dus de ideale tijd om nog te reizen.

8. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Wat knap dat je vandaag nog niet getest hebt, hihi! Hoop t echt voor je, maar vaak zegt je gevoel al een heleboel!

ooh indonesie lijkt me ook mooi! Goed dat je toch geboekt hebt, zwanger worden kun je toch niet plannen.

thanks voor t duimen, hopelijk helpt t :D

fijne dag allemaal met dit supermooie weer!!

9. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dames, ik heb even jullie hulp nodig. Zoals jullie weet is vorige week mijn ongi doorgebroken, vrij heftig en pijnlijk. Vanaf afgelopen woensdag is dit gelukkig helemaal over.

Wel heb ik al hele week steekjes bij m'n baarmoeder (zal wel het groeien van een nieuw eitje zijn). Ik ging net naar het toilet, en had weer wat bloed bij het afvegen. Redelijk wat. Niet heel helder, maar ook niet oud. Ik vraag me heel erg af wat het geweest kan zijn, en of iemand ook midden in haar cyclus dit wel eens heeft meegemaakt?

Het is zeker weten geen zwangerschap, maar voor een ei-sprong is het ook nog veelste vroeg. Kan dit nog van mijn ongi zijn? Wat denken jullie?

10. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@fien heb echt geen idee waar die bloeding van zou moeten zijn.

@hier zojuist ongesteld geworden op naar de volgende ronde

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Arma, dat is balen. Ik denk idd ook een vmk, want je test was echt heel duidelijk vond ik!

12. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Och Arma, dit had ik ook niet verwacht. Ben t met mimully eens, lijkt wel een vmk.
    Echt jammer, hopelijk de volgende keer..

@fien: ik heb ook echt geen idee wat het kan zijn! Nog nooit gehad.. Heb je al gegoogled?

13. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    goeiemorgen iedereen :),
    Arma wat jammer. Heb ook je test bekeken en ik zag de streep ook wel dus ik denk ook vmk. dikke knuf meis!
    fien ik heb dat ook nog nooit gehad en heb er ook geen idee van. anders een bellen naar de huisarts of naar de gyn en eens vragen van waar dit kan komen. Dan moet je niet meer ongerust zijn en onzeker voelen.
    hier van gisteren terug van weekendje Brugge met de ladies. het was supergezellig. Natuurlijk heel veel geluk gehad met het weer. Gisteren vlug met vl ook geprofiteerd van het weer en bbq gedaan en een avondwandeling. Ondertussen ook op het wachtbankje gearriveerd. :)

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Arma; meis wat jammer zeg! Denk ook een vmk, vond je streep ook duidelijk! Sterkte meid..

@Fien; zou het niet weten wat het is, misschien toch nog een restje van je menstruatie?

@Xeniatje; heerlijk zo'n weekendje en idd met dit weer al helemaal!! Spannend voor jou, op het wachtbankje! Succes!

Hier zometeen naar het CB met de kleine man, ben benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is hihi!

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @arma oohh nee balen meis :( had t je zo gegunt!!! Zag ook echt n streepje denk ook vmk....heel veel sterkte en n dikke knuff meis!!!

@fien geen idee meis denk mss dan toch nog van je menstruatie....

@xeniatje heerlijk zo'n wkendje toch ;) lekker genieten an t weer!!!

Nou hier veel last van steekjes onderin, ook vage prikkels in schaamstreek en witte vloed!!! Had volgens mij zaterdag n felle steek maar echt maar van n paar sec en was weg!! Vandaag ook n tempdip ben benieuwd. Of oe morgen weer omhoog schiet!!! Hope so ;)

16. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat jammer Arma, ik had zo gehoopt vandaag een mooie test te zien! Ik vond de test ook vrij duidelijk. Het zou een vmk geweest kunnen zijn. Maar ik heb ook al veel verhalen gelezen (kruitvat test) dat die een vals positief lijntje laat zien, en dat hier meerdere vrouwen onjuist hiermee hebben getest. Google hier maar eens op.

Koppie op meis, op naar de volgende ronde!

Ik heb al een beetje zitten googlen wat het geweest kan zijn gisteren. Maar ik kom toch voornamelijk uit, dat het je hormonen zijn. Zolang het niet elke maand gebeurd, en niet pijnlijk is (of veel) is er niets aan de hand. Ik denk zelf dat het nog een staartje van mijn ongi is geweest, en het er nog uit moest. De bloeding is gelukkig gelijk die middag gestopt. Het viel dus gelukkig mee;). Ik maak me er ook niet druk om, maar ik houd het wel in de gaten.

17. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ik heb al een paar keer deze pagina op mijn telefoon zitten refreshen, maar hebben we echt een hele dag niets geschreven? haha, ff de stilte doorbreken dan :)

Hier nog geen ei te bekennen, dus maar weer in alle kalmte afwachten.. krijg wel meer steekjes, dus denk volgende week..

Trusten allemaal!!

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Je bent niet de enige hoor Wrummel, ik ben ook al aantal keer aan het kijken geweest, of iemand iets had gepost. Maar het is erg rustig hier vandaag;). Het zal misschien aan het mooie weer liggen. We hebben een aantal prachtige dagen mogen meemaken!

Gebruik je ovu-testen Wrummel? Wat een gedoe he af en toe, om je ei te vinden. Ik hoop volgende week ook ergens m'n ei te kunnen vinden. Het verschilt nog wel eens een paar dagen, wanneer m'n ei zich laat spotten.

Hebben jullie trouwens nog leuke dingen ondernomen met dit mooie weer? Ik heb zelf helaas veel moeten werken. Maar heb tussen door nog wel lekker in de tuin kunnen zitten. Vandaag had ik gelukkig wel een vrije dag, en heb ik heerlijk kunnen genieten. Lekker met een boekje in de tuin. Laat heel de zomer maar zo zijn, je voelt je gelijk een stuk happier!

19. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ja ik gebruik ovutesten en ik temperatuur nog steeds, dus extra controle :)

Denk ook door t mooie weer dat het zo rustig is! Lekker de hele avond buiten!!

ik heb ook niet veel gedaan, ben al blij als ik een avondje niks heb en zo'n avondzonnetje is dan heerlijk om in te zitten na een dag werken :)
    Lekker genieten!

20. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Heel slim!:D Ik temp nu alleen een aantal dagen voordat ik m'n ei heb gehad, tot net na m'n ei-sprong. Het is inderdaad een handige manier om te achter halen of je ei nu wel of niet gesprongen is.

Hopelijk komt je ei snel meis! Vanaf nu kunnen de lente-baby's 'gemaakt' worden, haha!:D

Deel Deze Pagina