@Rabia; wat knap dat je vorige jaar 20 dagen heb gevast! Respect hoor! Maar ik kan me goed voorstellen dat het niet fijn is om te vasten, als je denkt misschien zwanger te zijn. Dan is het natuurlijk ook niet goed voor het kindje. Ik hoop dat het deze ronde raak is! @Mimully; fijn dat de uitslagen binnen zijn. Maar het lijkt me zelf wel moeilijk om hier nog 2 weken op te moeten wachten. Vond je het niet fijn om dit met een andere gynaecoloog te bespreken? Enne, ben nog steeds benieuwd naar je aardappelverhaal.
@baukje, Killinger is mijn gyn. Nog twee weken wachten vind ik dan ook niet erg. Het is zo druk dat die tijd zo om is. En nu ongesteld dus geen zin om erheen. Fien, welk aardappelverhaal bedoel je? Gewoon wat voor werk ik doe?
@mimully Wat fijn dat de uitslagen binnen zijn. Nu nog even afwachten wat ze te vertellen hebben. Ik weet bijna zeker dat ik geen laat ei heb gehad. Ik heb deze maand namelijk ovulatietesten gebruikt en daarmee mijn ei gevonden op dag 13 van mijn cyclus. Zal dus wel niet zwanger zijn, hoewel ik natuurlijk wel 4 dagen voor NOD heb getest. Dus wie weet....maar ga er vanuit dat het helaas niet rak is deze maand....
Maar hoelang is je LF dan Tebbie? Neem aan dat je op dag 13 een positieve test had, dus theoretisch gezien dag 14 eisprong. Je zit nu op dag 28, is het vandaag dan je NOD?
@baukje. Ik ga uit van 31 dagen. Dat is mijn langste cyclus tot nu toe. Dus zou zondag zijn...we wachten rustig af
Haha, dat vragen een heleboel. Ik vind hem prima te begrijpen. Maar misschien ben ik bevooroordeeld met een poolse en spaanse collega. Hun engels/nederlands heeft ook tongval dus dan misschien makkelijker.
@Mimully; je vertelde in een van je vorige posts, dat de nieuwe aardappelen eraan kwamen, maar de oude nog niet op waren. En dat je in de stress zat hierover. Ik begreep het verhaal even niet, maar je zit toch niet in de aardappelen? Of heb ik wat over het hoofd gezien?
Ah zo. Ik zal het vanmiddag via de laptop uitleggen. Op de ipad is dat niet iets minder prettig typen. Zo eerst aan het werk.
@Tebbie Wat fijn van die homeopaat. Hopelijk wordt je cyclus regelmatiger! Dat doet denk ik wel goed @Vasten Respect!! Ik kan dat echt niet. @Mimully Fijn dat je je resultaten hebt, jammer dat je er nu nog zo lang op moet wachten om ze te horen @Hier Rustig aan hier. Gister menstruatieachtige rugpijn en nu ist weg. Weer erg vreemd. Ben ook echt niet te motiveren om te klussen terwijl ik met die pijn toen juist super veel zin had om te klussen. Irrie.. ook voor mijn man.
@ tebbie fijn dat je naar homeopaat gaat! heb daar al veel positieve verhalen over gehoord. Wie weet heb je gewoon te vroeg getest en krijg je toch nog een posi test. hier ken ik dat ook niet vasten. zou het wss ook niet kunnen kom heel erg chagrijnig als ik honger heb ho ik zudat toch vervelend vinden als ik 2 weken zou moeten wachten op de uitslag en zeker als je weet dat ze de uitslag weten! chapeau met zo'n geduld hoor @ momof wat vervelend zeg. En hoe lang wil je nog bv geven, of heb je daar nog geen idee van? hier nog bina niets tot niets van symptomen, dus redelijk negatief van gedachten, vanmorgen keek ik naar mijn borsten en zag dat ik kleine aderen had lopen onderaan mijn borsten, kdacht tiens ik had dat ervoor nog niet zou ik toch deze maand prij hebben? maar wil er nog niet teveel op hopen, heb niets anders van symptomen en dan is de ontgoocheling terug zo groot ik ga proberen te wachten met testen op mijn NOD. hier gaat de huwelijksreis toch niet door mijn vriend heeft hem bedacht en zegt dat hij nog even wil wachtn doordat we met zware kosten zitten, schakelekn over van mazout naar gas en dat is nogal duur.
@Xeniatje; wat jammer meis dat je huwelijksreis (voorlopig) niet doorgaat. Moest even googlen wat mazout is maar stookolie voor zover ik kon vonden Volgens mij zijn er in Nederland (bijna) geen huishoudens die dit nog stoken, volgens mij zit iedereen hier wel op gas.... Maar in Belgie heb je die keus dus nog?
@Xeniatje Iig zeker tot een jaar. Daarna eigenlijk ook nog wel. En als ik naar mijn zoontje kijk wil hij ook nog echt heel graag doorgaan. Gelukkig krijg ik een andere huisarts in September dus als dan de situatie nog steeds zo is, leg ik het aan hem voor. Wat jammer van je huwelijksreis!!!! Misschien straks als jullie de kosten allemaal goed in de kaart hebben, kunnen jullie er extra van genieten als jullie weg kunnen.
hehe ja baukje mazout is stookolie. had er zelf niet opgekomen dat stookolie het ' mooie' woord was. Ja hier mag je nog kiezen. De meeste zitten ook al op gas. maar wij wonen in een klein dorpje meer platteland en hier vind je nog stookolie. Waar we vroeger een uis hadden was het geen platteland en daar vind je ook geen stookolie. We zouden wss half oktober kijken om een weekendje naar Londen te gaan met nog een koppel dus heb wel iets om naar uit te kijken vroeger zullen we niet weg kunnen momof omdat vl zijn congé vast ligt en ik heb nog geen congé omdat het mijn eerste jaar is dat ik werk na 3 jaar terug naar school te gaan. maar hopelijk doen we volgende zomer een mooi reisje Je hebt gelijk dat je nog doorheeft, en als je zoon dat ook nog wil. Ik vind dit wel sterk hoor Hier hoor je dat niet veel dat ze zolang bv geven. Ikzelf heb op 3 weken moeten stoppen met bv te geven bij zl en kheb daar toch wel verdriet voor gehad. dus hoop ik bij de volgende langer kan bv geven Joepi vandaag mogen we achter de trouwringen Gisteren ook samengezeten me ene vriendin voor de viering verderaf te werken Nog een goeie maand en het is zover... spannend
goeiemorgen, het is hier rustig. Hier begint de spanning te komen hoor. gevoelige tepels, kleine adertjes op de borst, menstruatiekrampen. Heb last van hooikoorts en heel mijn neus zit verstopt en heb nu al 2 keer gehad dat ik met het snuiten iets voel knappen onderaan mijn buik thv mijn baarmoeder en eierstokken. Hoop dat ik nu geen schade berokken door het snuiten.
Lijkt me niet xeniatje, als er een kleintje in je bm mag groeien nu, dan houd hij of zij zich heel goed vast. Je kan door snuiten de innesteling niet beïnvloeden lijkt mij... Spannend meid, wanneer kun je testen, of ga je testen
@Xeniatje Hopelijk kun jij dan ook lang doorvoeden bij de volgende Nee van snuiten kan toch niets mis gaan? @hier Niets te melden eigenlijk.
normaal wil ik wachten tot mijn NOD om te testen, maar ik zit toch in twijfel om toch morgen al eens te testen kvind ook wel spannend
Wanneer is je NOD dan, over 5 dagen zoals je ticker zegt? Dan is morgen wel vrij vroeg om te testen... Dan is de kans op teleurstelling wel groot, denk ik. Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk! Alleen ik vond een negatieve test veel erger dan ongi worden. Dan is het definitief en een negatieve test geeft toch nog twijfel...
Hey meiden, Vandaag heb ik mijn NOD en heb net een testje gedaan. Hij gaf 'niet zwanger' aan, maar toen ik de teststrip er uit haalde zag ik het volgende. Zien jullie ook wat ik zie?