Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tebbie nou ik denk mss toch wel hoor meis ik zie duidelijk n streep en ben nog maar net wakker, dus kijk met 1 oog en op mn tel. En zie t duidelijk hoor!!! Was dit wel binnen de tijd dan dt je de streep zag?! Mss n digitale doen?!

2. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Dit was een digitale test van clearblue en die gaf binnen de tijd niet zwanger aan. En toen ik daarna de teststrip verwijderde (dit is zo'n herbruikbare waar je een teststrip in moet klikken) toen zag ik die 2e streep heel licht:). Nu maar hopen dat mijn ongi niet als nog doorzet...

3. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ohh Tebbie, ik zie hem ook! spannend, duim voor je!!

@xeniatje: voor jou ook spannend zeg, lijkt wel of je veel symptomen hebt!
    Duim ook voor jou :)

hier geen nieuws, ei is nog nergens te bekennen. Vraag me af of hij nog komt..

4. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Thanx meiden! Ik lees alleen net dat je de teststrip eigenlijk niet mag aflezen. Dit omdat hij al snel reageert op hcg in je lichaam :(.
    Maar heb donderdag nog getest met een test van sensitest, een ook die schijnen supergevoelig te zijn, en die gaf helemaal niks aan. Raar dat cb dan nu wel een 2e streepje aangeeft toch?

5. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Spannend tebbie! Ik zie ook een hele lichte 2e streep. Ik zou anders gewoon nog een testje doen morgen, om het zeker te weten. Ik hoop dat je ongi weg blijft meis!

6. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ baukje. heb nog niet getest hoor kvond het ook te vroeg. Mijn NOD is de 18de mss morgenvroeg al eens testen. Ik weet het nog niet
    @ tebbie i zie ook heel licht een streep hoor wel raar dat hij dan niet zwanger aangaf mss is je hormoon nog weinig?
    Ik zou morgen of overmorge nog eens testen
    @ wrummel vind juist dat ik niet veel symptomen heb. buiten gevoelig tepels en kleine adertjes op mijn borst, heb ik geen kwaaltjes

7. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Thanx meiden! Ik ga donderdag nog een keer testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Fingers crossed!

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Spannend Tebbie, knap dat je het kunt volhouden tot donderdag ;) Hier draaien mn duimen overuren..!

9. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @baukje Ik hoop dat ik het vol hou ;). Ik heb mijn man beloofd tot donderdag te wachten :). In de tussentijd loop ik geregeld naar de wc omdat ik denk dat mijn ongi dan toch echt is aangebroken, maar nog steeds niks, hopelijk blijft dat zo ;).
    Wel wat krampen in mijn buik en een opgeblazen gevoel en af en toe wat misselijk of een zuuroprisping maar verder eigenlijk geen klachtjes :).

10. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Tebbie, ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar deze testen geven altijd twee streepjes die je ziet als je ze sloopt. Daar mag je dus niet naar kijken. Alleen aflezen. Ik hoop over een paar dagen wel zwanger voor je.

11. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16

Ik ben me er idd ook wel bewust van dat het nog alle kanten op kan. Ik las idd ook dat de test vaak 2 streepjes aangeeft en dat je die dus eigenlijk niet mag aflezen.
    Maar toch ben ik nog niet ongesteld en heb ik een aparte buikpijn/krampen. We wachten het af en als het niet doorzet doe ik donderdag alsnog een testje. Maar dan wel een kruidvat 2v5.

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Spannend hoor tebbie!!! Ik blijf voor je duimen meis ;)

Hier is m'n temp gezakt dus zal morgen wel ongi worden!!! Mja op maarde volgende ronde...merk wel dat ik t fijner vind om er wat minder ermee bezig te zijn hoor!!! Ben nu alleen heel misselijk n pijn links...hoop dat die ongi vandaag al komt ;) kunnen we weer verder!!!!

13. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Rabia; wat fijn dat je een manier hebt gevonden, om er niet zo veel mee bezig te zijn. Ik denk dat het goed is, om het even van je af te zetten. Ik merk zelf, dat ik hier ook behoefte naar heb. Wat jammer dat je temp is gezakt. Hopelijk blijft je ongi als nog weg meis. Ik vind het heel mooi om te zien, hoe positief je erin staat.

@Tebbie; ik hoop ook heel erg voor je, dat je ongi weg blijft en je een mooie test kan laten zien. Probeer het wel alleen een beetje van je af te zetten meis, mocht het niet raar zijn. Anders is de teleurstelling zo groot. Vorige ronde heb ik zelf hetzelfde meegemaakt. Ik was ook overtijd, en mijn testen gaven niet zwanger aan. Uiteindelijk is mijn ongi doorgezet, en mij lf is langer geworden die maand.

Ik hoop het voor jouw natuurlijk niet. Maar ik merk dat ik er teveel mee bezig was, en de teleurstelling heel groot voor mij was. Zet het even van je af, en kijk wat er de komende dagen gebeurt. En anders gewoon weer lekker een testje doen donderdag;).

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Tebbie en xeniatje, hoe is het nu met jullie? Al wat meer duidelijkheid?

15. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @baukje Hier nog steeds geen ongi. Ik heb door de dag heen wel regelmatig steken in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug. Af en toe wel krampen die lijken op menstruatiekrampen maar zet niet door.
    Morgenochtend testje doen, ben benieuwd wat die aangeeft.
    Al ga ik er nog steeds vanuit dat het negatief kan zijn en dat ik als nog ongesteld wordt (al heb ik dat gevoel niet ;), maar weet hoe mijn lichaam kan doen)

16. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hier ook nog steeds niet ongi. normaal morgenvroeg ooktesten als ik nogniet ongi ben. Had vanmorgen ook al krampjes
    idd tebbie zoals een lichaam de zot kan houden hihi

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Jullie houden het spannend dames! Hopelijk kunnen we morgen 2 mooie testen gaan bewonderen! Mijn duimen draaien voor jullie!:p

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hier is al wel m'n ongi doorgebroken!!! Pfff wat n pijn zeg :( niet normaal....is lang geleden zo erg!! Heb maar 2 van die bruistabletten ingenomen net...had eerst wel goed gevoel tot ik pijnlijke borsten kreeg en ben nu ook totaal niet verdrietig ofzo!!! Op naar de volgende ronde dan maar!! ;) hoop dat die pijn gauw weggaat!!!

Voor de andere dames ik hoop dat t voor jullie raak is!! ;) zal morgen jullie ff in de gaten houden...hoop op mooie knallers :D

19. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hier niet getest :) kdurfde neit was te bang voor de teleurstelling :( maar nog steeds geen ongi te bespeuren. morgen dan wel testen.
    wat jammer rabia dat de ongi doorbroken si en dat het zoveel pijn doet! hopelijk ebt de pijn snel weg en goed hoor zo positief ingesteld

20. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Jammer dat je ongi is doorgebroken Rabia. Maar zoals ik al eerder zei, ik bewonder je positieve instelling. Enne, we gaan gewoon voor de Mei/Juni-baby's. Vind ik een veel leukere maand om te bevallen dan in Maart / April:D.

Hier wacht is nog steeds op m'n ei. Ik verwacht hem waarschijnlijk vrijdag te gaan springen. Ik zal zo dadelijk nog een ovu-testje doen, maar ik verwacht dat die vandaag positief is!

Deel Deze Pagina