Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Tebbie, echt balen weer. Had zomhard voor je geduimd!

Fien, wel mooi dat je cyclus zich keurig gedraagd. Nu flink klussen hoor, ondakns de hitte!

Baukje, hier ook nog een dag. Volgende week moet ik nog wel even heen voor het eea maar wel al vakantie. Drie weekjes ontspannen. Ga je nog weg in de vakantie?

2. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @mimully en baukje dank je. Ben er inmiddels wel weer over heen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen....

Ik heb pas in september vakantie, dus voorlopig moet ik nog ff door

3. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ha meiden,

ook weer ff een berichtje van mij. Heb een weekje vakantie, dus mezelf van alles en iedereen afgealoten. Af en toe is dat heel lekker :)

allereerst welkom manuela!

@tebbie en rabia, wat jammer van jullie ongi. het lijkt elke keer raak te zijn, maar helaas toch niet. Ik hoop voor jullie heel snel dat tweede streepje!

@xeniatje, wat jammer meis van je test. Wat kun je daar dan onzeker van voelen he! Ik hoop ook voor jou snel duidelijkheid!

@baukje, groeit je buik al zo snel ja? Lijkt me wel leuk, dan begint t iets meer 'vorm' te krijgen of niet? is een goed teken, geniet ervan!

Hier ben ik nog aan t wachten op mn ei. jeetje, duurt wel erg lang deze ronde. Maar heb nu wel veel last van steekjes en ovutest is iets donkerder. Miss wel een ei op mn eerste trouwdag (zaterdag) :)

sorry voor de meiden die ik ben vergeten, jullie hebben ook zoveel gekletst! Hihi leuk hoor!
    Fijne avond meiden!

4. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    zo..kan mn ei niet kwijt vandaag binnen niet houden maar in de tuin ook niet uit te houden helaas voor mij geen vakantie deze zomer wij willen in december januari of februari lekker de zon gaan opzoeken..
    wat naar toch allemaal allemaal ongi geworden ik nog steeds pijne borsten rommelig gevoel in me buik en pijn met klussen..maar wat dat in houd geen idee had ik ook last van toen ik 2 positieve testen heb gehad maar daarna toch ongi geworden dus beetje verwarrend denk er maar niet al te veel over na;)

maar nog 5 dagen tot mijn nod dus nog even volhouden..hoop echt niet dat het komt :(:(

bij jullie een beetje vol te houden de warmte ?

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja is nog goed te doen. Noorden van het land dus wat meer wind. Wel verplicht lange broek ivm werk. Thuis direct omkleden dus.

Wanneer wil je eventueel testen?

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Wrumme; jammer dat je ei op zich laat wachten. Maar een 'trouw-eitje' klinkt eigenlijk best romantisch! Helemaal als daar een liefdesbaby uit voort komt!:p

@manuela; hier was het ook niet te doen in de tuin. Overal is het warm. Het is nu gelukkig wat lekkerder, nu de zon bijna onder is. Dadelijk lekker even in de tuin om af te koelen. Maar had je trouwens 2x een positieve zwangerschapstest toen je ongi werd? Het kan zijn dat je een vmk hebt gehad meis.

7. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ mi mully, nou ik wacht tot 2 dagen over tijd denk ik om teleurstellingen te voorkomen,maar ook omdat ik een regelmatige cyclus heb van 28 dagen .

@fien, ja iik zit nu ook lekker achter in de tuin af te koelen.
    en ja ik was een week overtijd toen ik het pas doorhad van huh ik ben al een week overtijd erg druk geweest en dacht laat ik maar een test doen en die was licht posi en de dag erna wat duidelijker posi, toch aan mezelf twijfelen en aan me schoonmoeder laten zien en die feliciteerde me zei zag het ook duidelijk..maar 2 dagen erna wilde ik een nieuwe test om te kijken of hij nu echt al wat duidelijker was geworden en die was negatief (allemaal dezelfde testen gebruikt) afspraak bij de dokter gemaakt want dacht positief is positief dus wilde bloed laten prikken maar dat deed ie niett ik moest maar gewoon wachten op mn volgende menstruatie, en 2 dagen erna heb ik 2 dagen gevloeid, en was heb blijkbaar toch niet zo dus ik heb ook mijn twijfels over een vmk omdat ik dan vermoed dat na 2 dagen voordat je gevloeid heb het hcg hormoon nog in je lichaam moet zitten dus was een beetje raar allemaal zo blij geweest voor niks :( maaar goed door oefenen ons wondertje komt er wel hopen we. xx

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @wrummel dankje meis!!! Wat vreemd dat je ei wat later is mja n cyclus kan nogal schommelen he :S maar dat zou wel leuk zijn n ei op je eerste trouwdag!!! En dan hopelijk over paar weken n mooie test ;) Hihi....maar je hebt al wel last dus klussen maar je ei is onderweg meis!!!!

9. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dat klinkt volgens mij toch als een vmk meis. Helemaal als je overtijd bent geweest, en zelfs positief heb getest. Het kan zijn dat met het innestelen iets fout is gegaan, en het lichaam het vruchtje heeft afgestoten. Dit kan op een ongi lijken. Het hoeft natuurlijk niet he, maar wat je vertelt lijkt het er wel op.

Niet te veel aan terug denken. Gewoon positief blijven, en vol goede moed een nieuwe ronde in gaan. Enne, oefenen kan nooit kwaad he!:p

10. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ fien.
    ja zou het toch zo zijn?nou op het begin heb ik het ook gedacht maar nu denk ik er niet echt meer aan tenminste probeer er niet te veel over na te denken maar net wat je zegt nieuwe ronde nieuwe kansen en deze ronde is nog even afwachten maar indd oefenen vinden we helemaaal niet erg haha

11. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik denk dat het belangrijkste is, dat je er plezier in houdt:D. En niet dat het perse moet, omdat het weer de tijd van de maand is. Zo lang je gewoon er saampjes van geniet, zul je zien dat de tijd veel sneller gaat. Hopelijk mag je ook snel een mooie test hier laten zien;).

12. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja precies het is ook geen moetje of een dwang van Ooh we moeten ff ik heb gezegd we hebben de tijd geen haast zou erg leuk zijn om zo snel zwanger te raken maar daar ga ik niet vanuit maar is ook niet erg ik vind Indd het klussen moet wel leuk blijven en ontspannend :p we wachten het rustig af maar wel leuk om m'n verhaal met jullie te kunnen delen

13. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dames, wat is het hier weer rustig. Dat ben ik toch niet zo van jullie gewend:D.

Zouden jullie misschien even naar mijn ovulatie lijstje willen kijken? De laatste 3 dagen zijn m'n ovu-testen eigenlijk positief. Ik denk zelf dat die van gisteren het meest donker is. M'n ei is nog niet gesprongen, dat zie ik aan m'n temp. Ik had eigenlijk het idee dat m'n ei vannacht zou springen, omdat ik kleine krampjes bij m'n baarmoeder heb. Die zijn nog steeds erg aanwezig, dus dan zal het hopelijk vanavond / vannacht raak zijn.

Wat vinden jullie meiden?

Bijgevoegde bestanden:

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Vind ook je laatste het meest positief, maar die daarvoor ook. Zo ging dat bij mij ook. In jouw geval zou ik gister dan ook mijn ei hebben... Maar die van jouw zal dan vanavond wel springen. Tis toch binnen 24-48 uur na de eerste positieve test dat je ei kan springen?

15. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dat klopt ja, binnen 24-48 uur. Ik vind zelf die van gisteren (de een na laatste) zelf de donkerste. Ik heb het gevoel dat m'n ei nu op springen staat. Ik heb veel kleine pijnlijke krampjes aan de linker kant van m'n baarmoeder. Nu hopen dat m'n temp morgen ook mooi gestegen is! Even m'n mannetje nog lief aankijken vanavond, en dan mag ik op het wachtbankje plaats nemen.

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Veel plezier meis! ;)

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dank je!;)

M'n ei is trouwens vannacht gesprongen. Hopelijk hebben we voldoende geklust!:p

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hoelang is je lf? Nu maar heel hard duimen draaien!

Hier genieten van het warme weer. Hadden het zwembad net gevuld, ben je een uur zoet mee, moest zoonlief zondig poepen in het zwembad :( zo vies! Al helemaal met mijn iets wat zwakke maagje.. :p hem onder de douche gezet en het zwembad opnieuw gevuld... Nu dan echt in de relax modus. Gister en eergisteren wat teveel gedaan/te druk gehad. Dus gistermiddag/avond vet veel last van mijn buik. Bandenpijn en later soort van spierpijn, dus nu even pas op de plaats.. Fijne dag dames!

19. shania26

shania26 Actief lid

20 jul 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    wij zitten nu in ronde 4 erg spannend allemaal weer ik zit nu 4 dagen voor nod heb dit keer al wel erg vroeg symptmen die de menstruatie aankondigen moet ik zeggen maar vanmorgen helaas negatief getest dus ik wacht het af succes allemaal!

20. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Welkom shania! 4 dagen voor NOD kan te vroeg zijn hè, dus er is nog hoop :) is het jullie eerste kindje?

Deel Deze Pagina