welkom shania. Jeb bent 4 dagen voor NOD alles kan nog! oei baukje het is maar best dat je dan even rustig aandoet. later zal je daar goed kunnen mee lachen dat zl in het zwembad zijn behoefte deed haha. Hier ook het zwembad uitgehaald lekker genieten in zo'n weer. vanmiddag er terug inspringen Hopelijk heeft je kluswerk goed zijn werk geleverd fien! Hier nog steeds niet ongesteld. Pfff kwil duidelijkheid!ml denkt dat ik zwanger ben, een voorgevoel zegt tie ik mag van hem morgen testen. Hij zegt als ik tegen morgen niet ongesteld ben, dat ik dan een positieve test zal hebben. Hou toch een beetje de boot af, kwil niet te hard teleurgesteld zijn. Ik geloof niet dat ik zwanger ben, die negatieve testen, die menstruatiepijn en tzitten hevige krampen bij hoor. hoop dat ik snel meer weet
Ah Xeniatje, spannend! Niet vandaag testen? Vier dagen na NOD zou ook nu al een posi test moeten geven.
Hier ook ongi doorgebroken zoals ik al had gedacht Wel 2 dagen eerder dan verwacht zal wel door het warme weer komen? Toi toi toi met testen En meiden op het wacht bankje ik zal hard voor jullie duimen
@Shania; welkom meis! @xeniatje; ik hoop dat je morgen als nog een mooie positieve test kan laten zien. Onduidelijkheid is nooit fijn, en geeft een heel onrustig gevoel. Ik weet er ook helaas alles van af. Ik zal voor je duimen morgen! @baukje; moet eigenlijk wel een klein beetje lachen om wat er gebeurd is. Ik begrijp dat het op het moment supreme niet zo leuk is. Maar ja, het blijft een klein manneke he, hihi! Trouwens, de maand dat je zwanger bent, heb je toen voor, op of juist na je eisprong geklust?
Hihi, ik achteraf ook wel had zaterdags mijn eisprong en hebben de donderdags en vrijdag geklust. Dus ervoor! Is je NOD idd over 8 dagen? @xeniatje; spannend meis, houd morgen het topic in de gaten! @frummel; jammer meis! Op naar de volgende ronde!
Mijn lf varieert van 11 tot 13 dagen. Maar dit keer is m'n ei weer redelijk laat geweest. Ik denk zelf dat m'n NOD over 10 dagen is. Maar ik merk dat mijn cyclus toch vaak rond de 31 dagen zit, dus m'n lf kan best wel weer wat korter zijn deze maand. We gaan het zien! We hebben deze maand weer voor de ei-sprong en wellicht ook tijdens de ei-sprong geklust. Daarna niet meer. Hopelijk is het voldoende geweest!
hallo meiden,nou hier de ongi ook door!! balen balen op naar de volgende ronde .. wat is het toch warm he niet uit te houden het is ook nooit goed haha,@ shania, hallooo gezellig en voor jou ook weer spannende dagen
Xeniatje, heb je nog getest of toch ongi? Ik kan het niet vinden maar je banner zegt dat je cyclus op dag twee zit vandaag. Hier nog een uurtje en dan richting zh voor de uitslagen.
Ik kwam ook even kijken xeniatje, of je al getest had. Is je ongi toch doorgebroken, dat je je banner hebt aangepast? Ik hoop natuurlijk van niet meis.
Jep, niks gevonden wat een verklaring voor de mk's geeft. Ze houden het nu op domme pech. Dus gewoon afwachten de volgende keer.
Nou lekker is dat.. domme pech... Hopelijk heb je gauw een plakbeebje. Tis niet zo dat je iets van ondersteuning kan krijgen in de vorm van hormonen oid zodra je weer zwanger bent??
hier even een beetje tijd voor mezelf genomen en gaan shoppen. mijn ongi is idd doorbroken. Begon ent hoop te krijgen omdat ml steeds maar bleef zeggend at ik zwanger was. En juist wanneer mijn hoop aan het groeien was, baf die ongi is daar. Was even teleurgesteld maar goed op naar de volgende ronde. vnvnd beginnen met de volgende kuur zie er wat tegenop. hoe is het anders met jullie?
@Mimully; vind je het vervelend, of juist fijn dat ze niets hebben kunnen vinden? Ik kan me voorstellen dat je toch ongerust bent, wanneer je straks weer zwanger bent. Maar misschien moet je het ook van de positieve kant bekijken. Dat niets een mooie zwangerschap in de weg staat. Dat het gewoon domme pecht was, dat je 2 mk heb moeten doormaken. Hopelijk ben je snel zwanger van een mooie plakbeeb. Het is je heel erg gegund. @xeniatje; wat jammer dat je ongi toch is doorgebroken. Je hebt tenminste duidelijkheid nu. Ik herken het gevoel van hoop, en dan als nog ongi worden. Het enigste wat ik je kan zeggen, is om gewoon af te wachten, en het proberen je van je af te zetten. Hoe moeilijk dat wellicht ook is. Hier heb ik eigenlijk weinig te melden. Afgelopen weekend is m'n ei gesprongen. Ik zit nog rustig op het wachtbankje. Zijn er geen meiden die binnenkort weer mogen testen?
Xeniatje, balen zeg! We moeten echt meer roze hebben hier hoor! Fien, tnxs. Ik zit nog niet op het wachtbankje. deze week volgens app vruchtbare periode dus volgende week pas weer. Baukje, is tegenstrijdig. Aan de ene kant blij datje allebei heel gezond bent, maar aan de andere kant zou duidelijkheid ook erg fijn zijn. Medicijnen oid krijgen we dus ook niet.
@ Mimully zeker fijn meis dat er niets mis is met jullie nu duimen dat de volgende wel blijft plakken. Ik duim in iedergeval met je mee. @Xeniaatje balen meis, snap dat je je even rot voelt als het weer niet raak is. Hopelijk mogen we allemaal snel op roze. @ hier deze rond doe ik even niet aan ovutesten of tellen. Ik hoop dat mn cyclus niet is veranderd. Ja of korter dat mag altijd. Ga er maar vanuit dat ie weer 38 dagen duurt. Dan heb ik pas volgende week mijn ei. We klussen nu al wel om hem niet te missen. Heb met mezelf afgesproken dat ik pas mag testen op dag 41. Nu hopen dat mijn ongi weer uitblijft.
Geeft het niet testen en tempen je meer rust arma? Hoop ook dat je deze maand een plakbeebje mag krijgen! @fien; hoe gaat het met je, nog geen gekke dingen? @rabia; je bent hier even niet geweest, alles goed met je meis? Hoop dat hier gauw meer roze komt. Voel me wat eenzaam morgen gaan we met vakantie! Blijven in Nederland, dus hopelijk blijft het weer goed. Iets minder warm/drukkend mag wel..
Hey baukje ja klopt geeft me meer rust. Dan ben ik er niet zo mee bezig. Heerlijk zeg vakantie geniet ervan. Ik hoop dat we je allemaal snel gezelschap mogen houden op de roze lijst