Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    is zo hatelijk he de hoop van misschien is het deze ronde gelukt, en dan die ongi die komt
    die tijd kan zooooo traag gaan he op het wachtbankje, hopelijk passeert hij vlug fien :)
    @arma, ik krijg ook meer rust dat ik ovutesten doe terwijl het eigenlijk niet veel nut is aangezien dat hij dagen positief is door de pregnyl :)
    ja baukje begrijp dat je je eenzaam voelt hihi we zullen ons best doen om u zo snel mogelijk te vergezellen
    @ hier de laatste dag clomid, heb wel wat meer nevenwerkingen dan de vorige keer, vrijdag dan mijn follikelmeting :) en normaal mijn spuit pregnyl :( en dan maar terug op het wachtbankje :)

2. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @baukje; hier heb ik eigenlijk weinig last van 'gekke' dingen:D. Af en toe kleine krampjes bij m'n baarmoeder, maar dat is het dan toch. Ik probeer me er niet zo veel mee bezig te houden. Ik heb voor mezelf besloten dat ik pas op 1 augustus ga testen, mocht m'n ongi nog niet doorgebroken zijn.

Hopelijk volgen er snel meer meiden, om je gezelschap te houden! We doen ons best hier!:p

@arma; wat goed dat je het even van je afzet. Hopelijk is het deze ronde raak meis!

@xeniatje; heb je veel bijwerkingen van de clomid dan? Het lijkt me best wel pittig om hier veel mee bezig te moeten zijn. Maar het is natuurlijk voor het goede doel;).

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Sorry meiden..
    Ben dr niet zo vaak.
    Probeer t een beetje van me af te zetten
    Heb de laatste dagen non stop zoveel last van een gevoelige buik,rugpijn,misselijk,trekkende liezen,pijn in mijn heupen.
    Heb niet zoveel honger en mn snoepzin is compleet weg.
    Begrijp dr helemaal niks meer van

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @xeniatje balen van je ongi meis!!! Dikke knuff voor jou ;)

@baukje sorry heb idd niet veel van me laten horen maar wil nu ook niet zo bezig zijn met t zwanger worden elke x die teleurstelling :( maar hier al slijm gespot en last van rugpijn en beetje steekjes, dus denk dat m'n ei eraan komt!!! Wij zijn dus weer in de klusmodus :p mja ik temp nu helemaal niet en weet ook m'n NOD niet anders ga ik echt elke dag aftellen....heb de laatste tijd vaak als ik een bevalling zie op tv of mensen in de omgeving die mooie echo's laten zien moet ik soms gewoon heel hard huilen en denk ik dat dit nooit voor ons weggelegd is!! Ik ben blij voor die mensen maar voel me diep van binnen toch wel zwaar klote :( sorry voor mijn gezeur maar zit er eigenlijk wel ff helemaal doorheen en probeer er niet teveel aan te denken, dacht dat zwanger worden leuk zou zijn maar vind t eigenlijk helemaal niet zo leuk op dit moment :S mja we zullen t wel weer zien!! Ik hoop voor jullie dames dat t gauw raak is ;) onze lijst mag wel wat meer roze kleuren :) ik lees zo af en toe wel mee maar reageer niet zo heel veel!!! Sorry....

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @momo ik begrijp je helemaal meis!!! Maar waar zit je nu in je cyclus...bijna je NOD?! Ik hoop dat t raak mag zijn voor je meis!!!

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien ik zie dat je bijna mag testen!! Weet je al wanneer je gaat testen en heb je al symptomen?!

7. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Rabia; misschien is het juist wel goed om even afstand te nemen meis. Helemaal als je er al een tijd mee bezig bent, kan het je hele leven gaan beheersen. En zo hoort het natuurlijk niet te zijn. Post gewoon wanneer je er zelf zin in hebt, en niet omdat het moet. Hopelijk komt je ei-tje er snel aan! Hier ben ik van plan om pas 1 augustus te testen. Dan zit ik op 12 DPO, en dag 33 van mijn cyclus. Mits ik natuurlijk nog niet ongi ben geworden.

@momof; zouden het niet gewoon je hormonen kunnen zijn? Die kunnen natuurlijk voor veel rare symptomen zorgen, zonder dat er iets aan de hand hoeft te zijn. Mocht je het niet vertrouwen, kun je natuurlijk altijd nog eens naar je huisarts gaan. Misschien is je lichaam zich toch aan het voorbereiden op een eerste cyclus meis.

Ik moest vanmiddag even lachen om 'n man. Hij had gisteren zelf boodschappen gedaan. Normaal drinkt hij volle melk, en nu ineens zie ik hem magere melk drinken. Ik dacht eerst dan hij gewoon niet naar het pak gekeken had, en zomaar wat had meegenomen. Zijn antwoord was, dat volle melk niet goed voor zijn zwemmers waren, en hij daarom geswitched was, haha!:D Ik vond het wel heel lief, dat hij zelf kijkt wat hij er aan kan doen, zodat we wellicht sneller zwanger zullen zijn.

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Rabia; snap je heel goed meis, je hoeft ook echt niet sorry te zeggen! Hou moed, het merendeel is binnen een jaar zwanger. Hou je daar aan vast!

@fien; grappig dat ie meedenkt, lief! Hopelijk is het raak deze maand!

@momof; rot dat je je zo voelt. Al helemaal omdat je niet weet waar het vandaan komt.. Pas op jezelf!

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @fien dankje meis!!! Nou spannend hoor ik ga voor je duimen en hoop op 1aug. Een mooie knaltest!!! En wat lief van je man en leuk dat je weet dat hij er ook mee bezig is ;) vind ik ook leuk hoor als je merkt dat t je man toch wel wat doet omdat zij t heel anders beleven dan wij vrouwen natuurlijk!!! Mja hopelijk is t nu noet meer nodig ;)

@baukje dankje meis!!! En jah ik weet ook wel dat de meesten wel in 1jaar a 2 jaar zwanger raakt mja toch voor je gevoel duurt zolang en ook is t bij mij zo dat ik al jaren lang n kind wou maar gewoon nog niet kon omdat m'n man er nog niet klaar voor was en dat t dan nu weer zolang duurt denk je Pfff...wordt ons gewoon niet gegunt!! Ach jah we zullen t gaan zien!!! Hopelijk gebeurt t nog ooit dit jaar?!
    Maar hoe gaat t met jou meis?! Nog veel last van symptomen?! Nog n weekje en dan je echo ;) ben zo benieuwd meis!!! :) geniet er maar lekker van!!!

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Kan het me heel goed voorstellen hoor, elke maand is voor je gevoel weer 1 teveel. En al helemaal als je kinderwens al heel lang aanwezig... Hebben jullie het er al over gehad wat jullie gaan doen als het jaar voorbij is zonder zwangerschap. Gaan jullie dan naar de huisarts of willen jullie het dan nog even op eigen houtje proberen?

Hier alles goed, na het eten wat misselijk en ook als ik niet op tijd eet. Merk dat de misselijkheid deze week iets erger wordt. Maar ja, het hcg zit ook bijna op z'n piek, dus ook niet zo gek. Maar mag absoluut niet klagen hoor, in vergelijking met m'n eerste zwangerschap. Hebben idd volgende week de echo, heel spannend maar ook heeeeeel erg veel zin in! Zal m'n echo foto zeker gaan showen :)

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Rabia
    Nog geen cyclus! :(

@Fien
    Ik hoop het!
    Eerst kon ik de krampjes en steekjes wel aan.. maar nu voel ik me dag in dag uit beroerd met pijn en misselijkheid etc.
    Aaaaahhh wat lief van je man!!

@Baukje
    Thnx!

@Hier
    Nou manlief had groentesoep gemaakt.. kreeg t niet op en het avondeten heb ik ookal niet op. Ik was me toch misselijk en duizelig.
    Nu lekker op de bank met een koud glas ranja.

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @baukje uhm jah weet ik niet ze zeggen ook dat de meesten wel in 2 jaar zwanger raakt, maar m'n man zegt al heel vaak ga maar naar de huisarts, mja is nu nog te vroeg dan zeggen ze toch van probeer t nog maar zelf....ik dacht wel eerst na dec als t nog niet gelukt is doen we wel maar mss wacht ik nog wel n half jaartje langer?! Ik weet t gewoon nog niet!!!
    Wel vervelend dat je zo misselijk bent, mja je krijgt er straks zo'n mooi wondertje voor terug!!! ;) ben echt benieuwd naar je echo meis :p hou t topic wel in de gaten!!! Hihi....

@momo ohhh jah sorry klopt ook :S was ff vergeten!!! Maar wel vervelend dat je je zo slecht voelt meis!! Ik hoop dat t gauw over gaat!!! ;)

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Rabia
    Thnx!!
    straks ff huisarts bellen op telefonisch spreekuur

14. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heey meiden,
    weer op het wachtbankje allemaal?
    @MOMOF3, hopelijk wordt er nu toch echt snel meer duidelijk. Dit is wel heel vervelend zolang wachten op duidelijkheid.

Hier veel buiten natuurlijk. Genieten van het mooie weer in de vakantie. Wat een straf! *NOT*

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou ben benieuwd wat ze zeggen!!!

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hmmz niks dus.. zijn t/m 12 augustus op vakantie

17. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ah balen. En geen vervangende ha?

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier slecht nieuws dames. Net echo gehad ivm helder rood bloedverlies. Blijkt er alleen een vruchtzakje te zitten met een begin van een dooierzak. Meer niet :( mijn gevoel was dus vanaf het begin goed. Was heel onzeker en iedere keer de angst dat er niets zou zitten. Helaas is dat nu waarheid geworden... :(:(

19. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oh nee! Wat ontzettend erg! Ik hoopte zo dat je het begin van een roze golf zou zijn! Hoe voel je je nu? Je schoot al zo lekker op.

20. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Op dit moment vooral ontgoocheling en teleurstelling. Ergens wel 'blij' dat het nog 'niets' was... Fysiek voel ik nog niet veel. Het voelt alsof de menstruatie nadert. Hoop dat het gauw doorzet...

Deel Deze Pagina