Hey baukje, Wat naar dat je een mk hebt gehad! Ik wens je veel sterkte! Lijkt me vreselijk! En ik hoop voor jullie allen snel plakbaby's !! Veel liefs van mij.
Baukje, als ik wat voor je kan doen of als jer erover wilt praten, laat het dan weten. Ik kan zo die kant op natuurlijk. Is maar een klein stukje!
@momo Hmmm wat vervelend dat er nu niemand is die je kan helpen want je wil toch wel graag duidelijkheid!!! Hopelijk weet je gauw meer meis!!! @baukje oohhhhh nee...wat lees ik nu!!! wat erg voor je meis!!! Had t echt niet verwacht dacht zit wel goed....ik wens je heel veel sterkte meis en n dikke knuff!!! En als je wat kwijt wilt ofzo dan horen we t graag, take care meis!!! Had hier vanmiddag n jankbui, had met n zwangere vriendin van me gepraat over hoe t ging bij ons en alles kwam er ff uit!!! Pff n jankbui kan ook wel weer heel erg opluchten hoor!! En vanmiddag bij n hoog zwangere vriendin haar buik gegipst en n minifotoshoot bij haar gedaan!!! Heb net de foto's bewerkt en zijn zo gaaf geworden ben er best trots op en was ook heel leuk om te gipsen, wat ik nog nooit eerder gedaan had!!! Hopelijk hard t gips mooi uit en kunnen we mozaïeken nou slaap lekker dames!!!
Ohhh baukje wat erg. Heel veel sterkte meis. Een hele dikke virtuele knuffel en als je wilt praten weet je ons te vinden he.
Baukje wat lees ik nu?!! Dit had ik echt niet zien aankomen, maar je gevoel zat toch goed. Heel veel sterkte meid, we zijn er voor je! Xxx
Dank jullie wel meiden, de tranen lopen over mn wangen van jullie lieve berichtjes. De miskraam is helaas nog niet op gang gekomen, dus we wachten maar af. Hoop dat het snel achter de rug is... Zijn nu ook nog op vakantie, dus de timing kon niet beroerder.
Baukje toch, wat ik schrik ik hiervan meis. Wat verdrietig om dit mee te maken. Helemaal als het zo onverwachts gebeurd, en dan ook nog op vakantie. Het is heel normaal om je rot en verdrietig te voelen. Gooi het er gewoon allemaal uit, dat lucht vaak erg op. En misschien is het juist goed om er saampjes met Mimully over te praten. Wellicht helpt het, om het een plaatsje te kunnen geven. Heel veel sterkte meis.
@Baukje Wat rot meis We hopen met zn allen zo voor iedereen een plakbeebje. Hopelijk heb je dit snel achter de rug! @Rabia Ja ik gooi t toch maar weer op hormonen. Voor de zekerheid een test gedaan... kei negatief. Dus maar bv minderen. En hopen dat het dan doorzet. Ik ga niet stoppen met bv. Zijn zat vrouwen die bv geven en wel gewoon hun cyclus terug krijgen dus ja.
Wat vervelend meis!!! Zal idd wel aan je hormonen liggen...mja je moet ook doen waar je je goed bij voelt hoor als jij gewoon borstvoeding wil blijven geven moet je dat vooral niet stoppen mss idd iets minderen maar helemaal hoeft natuurlijk niet!! Idd zijn er vrouwen die bv geven en gewoon n cyclus krijgen mja helaas is niet elke lichaam t zelfde!!! Bij de een duurt t langer dan de ander mja ik hoop wel dag je gauw duidelijkheid krijgt!!! Dikke knuff
Thnx! Ik heb er ook meer vrede mee dan een maandje geleden. Komt het nu niet,dan niet. Ons manneke wordt bijna 1. En ik ben super trots dat ik nog steeds bv geef.
Hier gaat t redelijk, miskraam is vandaag op gang gekomen. Dus nu stijf van de ibuprofen en rustig aan doen. Verder wel 'blij' dat mn lichaam het zelf oplost. Maar al met al heeft het toch meer impact dan ik dacht. Ml gaat er wat anders mee om, wat het wat lastiger maakt om er over te praten. Hij zegt dat het niets was en dat ik daar blij om moet zijn. En technisch gezien was het idd niets, maar in mijn hoofd was het al echt een kindje. Valt me zwaar om afscheid te nemen van de zwangerschap en het kindje wat er nooit was. Verder is hij er wel voor me hoor, hij neemt grotendeels de zorgtaken op zich wat betreft onze jongen, wat al heel fijn is.. Hij laat me huilen en neemt me dan ook in zn armen. Voor hem ist ook lastiger denk ik. Ik was zwanger en ik moet de miskraam nu doormaken. Voel van alles in mn lijf en dat heeft hij natuurlijk niet... Hoe ist met jou fien, nog geen ongi?
Baukje, wat naar om te lezen.. Het ene moment ben je zo gelukkig dat je zwanger bent en het andere moment moet je daar afscheid van nemen. Voor ons was het al schrikken en proberen we ons enigszins voorstellen hoe het is om je 'kindje' te verliezen. Officieel was t nog een kindje nee, maar dat neemt niet weg dat je er enorm veel verdriet om kunt hebben. Veel sterkte!! Hier gaat alles goed. Ik heb afgelopen maand weer geen eisprong gehad, waardoor ik toch naar de huisarts ben gegaan afgelopen maandag. Ik wacht nu op de brief voor een afspraak bij de gynaecoloog. Ineens kreeg ik gisteren iets slijm en vandaag weer! Gisteren ovutest wat donkerder en vandaag positief! Heel apart, maar heel blij dat t nu waarschijnlijk toch op gang komt! Vandaag ook precies een jaar geleden dat ik met de pil ben gestopt, hoe grappig is dat 😊 Dus hopelijk ook vanaf morgen op t wachtbankje en dan wachten we weer af! Jullie ook allemaal succes! Ik lees alles wel, maar reageer niet zo heel veel meer, misschien later weer!
Fijn is misschien niet het goede woord, maar misschien is het wel goed dat je lichaam zelf actie onderneemt. Ik blijf het heel verdrietig voor je vinden Baukje. En je man heeft natuurlijk gelijk, in theorie was het natuurlijk nog niets. Maar dat betekent niet dat je er al niet van gehouden hebt. Voor jouw gevoel was het wel iets, en je hield er al wel van. Wel lief van je man dat hij je op zijn manier steunt. En ik denk ook dat het alleen maar goed is, om al je emoties er uit te gooien. Heel veel sterkte te komende dagen meis. We denken aan je hier. Koppie op he! Hier is er nog geen ongi te bespeuren. Wel heb ik de afgelopen dagen veel krampjes. Ik verwacht gewoon dat morgen over overmorgen mijn ongi doorbreekt. Wellicht dat ik voor de zekerheid morgen een testje waag, maar ik verwacht er eigenlijk niets van. Ik voel me deze ronde wel heel erg rustig, en merk dat ik er minder mee bezig ben. Zijn er nog andere dames die binnenkort mogen testen?
@Wrummel; hopelijk is de afspraak bij de gynaecoloog onnodig en blijk je toch zwanger te zijn deze ronde! Zal voor je duimen meis! Hou je ons af en toe op de hoogte hoe het met je gaat? @Fien; hopelijk heb je morgen toch een posi test in je handen! Ben heel benieuwd!
Rabia, mooi hoor, dat gipsen. Dat zou ik tzt ook graag doen. Wrummel en fien, hopelijk allebei goed nieuws. Baukje, het is ook lastig voor mannen om er mee om te gaan. Ze hebben nog niks wezelijks gezien of gehoord. Merk wel dat ik en ook mijn vriend allebei nog wel eens denken aan de eerste mk van dit jaar. Anders schoot ik nu al op. Dit helpt niks maar tegenhouden lukt ook niet altijd.
Dames, ik heb vanochtend toch maar een testje gedaan. Ik verwachte eigenlijk dat m'n ongi doorgebroken zou zijn. Om toch die onzekerheid weg te nemen, dan toch maar getest. Ik heb volgens mij nog nooit zo rustig een test gedaan (dat vond ik überhaupt al knap) haha. Maar volgens mij heb ik toch heel mooi nieuws!! Zien jullie wat ik zien?
Whaaa Fien, die is duidelijk positief!! Wat een superleuke verrassing!! Was nou vandaag je NOD ook? Ohh wat spannend! Maar van mij al een dikke gefeliciteerd en geniet ervan!! Je pendels kloppen trouwens ook goed