Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dank jullie wel meiden!! Ik was een beetje gehaast met het nemen van de foto, want hij is nu al een stuk duidelijker:D! Mijn nieuwe NOD was vandaag, zo'n 11/12 DPO.

Ik kan het zelf eigenlijk niet geloven, juist omdat ik er dus niet mee bezig was. Raar, dat je lichaam je dan juist zo kan verrassen!

En m'n pendels kloppen inderdaad!:p In juli zwanger, en in augustus een positieve test! Dus dames, ik kan jullie het pendelen aanraden!:p

2. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hmmm inderdaad misschien maar eens gaan pendelen;) hier wordt mn cyclus deze maand korter heb dinsdag mn eisprong gevoeld dus zit weer rustig op het wachtbankje. Hopelijk kunnen we je binnenkort gezelschap komen houden fien.

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Fien gefeliciteerd. Ik zag je test al in het andere topic voorbij komen! Nog een foto nu die opgedroogd is? En ga je ook een cb doen?

4. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik ga vanmiddag een cb test halen, en dan test ik morgen nog eens.

Ik vind m'n test in het echt een stuk duidelijker, dan dat ik hem op de foto krijg. Maar ik zal nog eens proberen of ik hem nu duidelijker kan krijgen.

Bijgevoegde bestanden:

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Haha, die is echt superduidelijk joh! Ontzettend gefeliciteerd!!! Hoe ver ben je nu ongeveer?

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Volgens mij berekeningen ben ik nu 3 weken en 5 dagen. Het is dus nog heel erg pril. Ik zal m'n banner straks eens even aanpassen, die klopt natuurlijk niet meer:D.

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    baukje wat een vreselijk nieuws! veel sterkte
    fien dat is wel een duidelijke streep :) dikke proficiat
    hier alles goed. morgen naar de gyn en de follikelmeting :)
    hier druk met de voorbereidingen voor de trouw. wat een werk phoe
    ondertussen ook verbouwingen aan het doen :) de trapgangn hebben we de muren afgehaald zodat de stenen bloot staan en vanboven hangt wer wel nog muur aan. ziet er prachtig uit verlang al tegen dat het afgewerkt is :)
    zaterdag hebben we ook onze vrijgezellen kverlang al kvind het wel spannend. Niet weten wat er gaat gebeuren en wat ze zullen doen :)

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Fien, gefeliciteerd meis!!

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Kan het me heel goed voorstellen mimully! De uitgerekende datum lijkt me ook best een moeilijke dag. Heb jij ook zoveel pijn gehad van de mk, en dan bedoel ik fysiek? Hier vanmiddag soort van weeën gehad. Echt bijna vergelijkbaar met de eerste cm'ers van een bevalling. Ben op een gegeven moment onder de douche gaan zitten, daar kon ik de pijn iets beter handelen. Net als bij de bevalling van mn jongen. Nu op de bank met een warme kruik, en me vooral niet te veel verroeren...

Echt gemeen van moeder natuur. Zo'n pijn, zonder een mooi kindje als beloning op het eind, bah! :(

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dank je wel xeniatje en baukje.

Ik vind het eigenlijk wel een beetje vervelend dat ik met mijn 'leuke' nieuws dit topic in kom, terwijl jij veel minder leuk nieuws hebt te verduren baukje. Hopelijk is het snel achter de rug, en kun je weer focussen op een mooie nieuwe zwangerschap. Het is inderdaad heel erg oneerlijk van moeder natuur. Hopelijk kun je het snel een plaatsje geven meis.

11. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Geeft niets fien, jouw nieuws is hierdoor echt niet minder leuk! Hoe hard het ook is: but that's life... Gelukkig gaat dat gewoon allemaal door! Lekker van genieten meis, het is zo ontzettend bijzonder!

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Heb ff wat foto's privé gezet. Even mijn mooie jongen (eindelijk) aan jullie showen. Vind dat we een leuk en gezellig clubje hebben zo :) word wel tijd om iets minder anoniem te worden voor jullie vind ik zelf :D

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heey Baukje, ja bij de eerste mk heb ik wel een week echt pijn gehad. Hele dag en nacht kruik tegen mijn buik aan. Zo vreemd, want ongi nooit last dus was helemaal nieuw voor me. Tweede mk weinig pijn gehad.

14. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, ben er eventjes tussenuit geweest door een hele nare gebeurtenis, mijn nichtje (17) omgekomen bij een ongeluk..
    Dus even wat rust maar wilde even weten of hier al wat nieuws was..
    Baukje wat erg voor je !! Wist niet wat ik las!

Fien!! Wat leuk gefeliciteerd meid!!
    Zo zie je maar eens hè er niet mee bezig zijn en hoppa raak!!

Ik zit te wachten op m'n eisprong .. Heb hem misschien ook al wel gehad maar door alles niet over na gedacht of echt gevoeld moet eerlijk zeggen dat ik er nu ook niet mee bezig ben ff rust hebben nu wat andere dingen aan ons hoofd..

Daarbij door wat er gebeurt is wat ik nu voor de 2 e keer al mee moet maken 8 jaar geleden mijn neefje van 12 nu m'n nichtje van 17 denk je er zo over na is het wel verstandig om een kindje te mogen krijgen als het zo uit je leven word gerukt het verdriet is ondraaglijk hoe kan er een god bestaan om ouders zo'n verdriet te doen.. Nu ik weet dat ik waarschijnlijk een vmk gehad heb werd ik daar ook nog eens heel verdrietig van..

Veeel liefs

15. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Jeetje manuela wat erg gecondoleerd meis heel veel sterkte

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Jeetje wat heftig manuela, gecondoleerd..! Dat is ook de grootste angst als ouder, je kind verliezen. Brrr, kan wel huilen als ik er over nadenk..

17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat verschrikkelijk van je nichtje manuela. Gecondoleerd met het verlies. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hoofd hier even niet naar stond, om hier te schrijven. Hoe gaat het met je oom en tante? Op zulke momenten ga je wel nadenken, hoe het dan is als je zelf eenmaal kinderen hebt.

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Manuela, gecondoleerd. Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ook een broertje of zusje verliezen.

Gister zaten we in Hilversum omdat mijn vader was uitgenodigd om mee te discussiëren bij Hollandse Zaken. Dit was ook naar aanleiding van het overlijden van Donnie Rog. Wiens familie afgelopen maandag in de rechtzaal zo geflipt zijn.

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @fien gefeliciteerd! Wat een goed nieuws:D!

@baukje hoe voel je je nu?

@manuela wat naar zeg:(! Gecondoleerd!

@hier ik zwaai hier ook weer even! Ben nog altijd een fanatieke meelezen van jullie hoor! Maar vindt het soms lastig om mijn al behoorlijk verre zwangerschap met jullie te delen omdat ik jullie ook allemaal baby's in de buikjes gun!

Ik zit inmiddels alweer in het laatste trimester. Nog ongeveer 2,5 maand en dan is het zover! Komt heel dichtbij en is ontzettend spannend. Het is ook behoorlijk warm en dat is iets minder fijn. Maar de baby beweegt behoorlijk veel en dat is wel leuk:).

Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn van gezonde kleine baby's!!

Heel veel liefs van mij:)!!

20. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal..
    Ja m'n oom en tante hebben het besef nog niet echt maar dat komt wel.. Maar om te zien hoeveel verdriet en pijn ze hebben dan breekt je hart.

We moeten er doorheen en gelukkig hebben we een grote familie en en sterke familieband om elkaar maar vooral hun te steunen en doorheen te trekken

Jullie horen me nog wel

Veel liefs

Deel Deze Pagina