Ik zou je niet teveel zorgen maken. Mijn ontrekkingdbloeding van vorige week duurde maar 1.5 dag, en was ook niet veel. Misschien heb je gewoon een hele korte bloeding gehad.
Oke, zullen we het dan zo doen; Naam: MiMully Leeftijd: 29 Ronde: 1 NOD: nb, volgens app vandaag (nog niks overigens...) Datum: 06-02-2013 Naam: Leeftijd: Ronde: NOD: Datum: nb=niet bekend, hoe logisch. Ik wou de gegevens die er al doorgegeven waren naar Word kopiëren maar het forum heeft een kopieerbeveiliging. Als je dit dus wil quoten en dan [/QUOTE]
Naam: MiMully Leeftijd: 29 Ronde: 1 NOD: nb, volgens app vandaag (nog niks overigens...) Datum: 06-02-2013 Naam:Nichelle Leeftijd:24 Ronde:3 NOD:28 februari Datum:06 februari nb=niet bekend Zo?
Naam: MiMully Leeftijd: 29 Ronde: 1 NOD: nb, volgens app vandaag (nog niks overigens...) Datum: 06-02-2013 Naam:Nichelle Leeftijd:24 Ronde:3 NOD:28 februari Datum:06 februari Naam: Fien25 Leeftijd: 26 ronde: 1 NOD: 1 maart Datum: 06 februari nb=niet bekend
@MiMully; ik begrijp allen de laatste 'datum' niet. Ik heb maar gewoon de datum van vandaag gebruikt. Maar is dit ook de bedoeling?
Ja, omdat ik bij mezelf vandaag heb ingevuld, maar als iedereen het overneemt, klot die datum straks natuurlijk niet meer. Dus dan weet je in elk geval wanneer iemand het heeft ingevuld. Als het niet handig is, kan het er zo vanaf gehaald worden door de eerst volgende die "quote".
Je wilt niet weten hoe lang ik vanochtend met het opzetje bezig ben geweest op de ipad. Dat wilde ook niet normaal.
Hahaha ja helaas hebben we daar geen invloed op als dat toch es kon dan was ik allang zwanger geweest hihi...maare waar uit Turkije komt jouw man vandaan? Mijne uit Trabzon (wel hier geboren, maar zijn ouders dan ).
Naam: MiMully Leeftijd: 29 Ronde: 1 NOD: nb, volgens app vandaag (nog niks overigens...) Datum: 06-02-2013 Naam:Nichelle Leeftijd:24 Ronde:3 NOD:28 februari Datum:06 februari Naam: Fien25 Leeftijd: 26 ronde: 1 NOD: 1 maart Datum: 06 februari Naam: Rabia84 Leeftijd: 28 Ronde: 3 NOD: 27 feb. Datum: 06-02-2013 nb=niet bekend[/QUOTE]
Ahhh...maar wel heel erg bedankt hoor, dat je t wou maken maar zo is t idd makkelijk! Zo kan iedereen t bijhouden en zijn eigen gegevens weer veranderen dan hoeft niet telkens 1 iemand dat te doen!!! En de rest van de gegevens van de anderen gewoon laten staan!!! Makkelijk en snel Echt super!!!
Nee, ipad is niet handig voor zulke dingen zeg. Voor de rest wel ideaal! Kan bijna niet meer zonder... Hahaha
naam: mimully leeftijd: 29 ronde: 1 nod: nb, volgens app vandaag (nog niks overigens...) datum: 06-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 1 nod: 1 maart datum: 06 februari naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 3 nod: 27 feb. datum: 06-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 1 nod: 17 februari datum: 06-02-2013 nb=niet bekend
Ik mis hem ook ontzettend! Heb volgende week pas weer internet in huis. Tot die tijd alleen op de mobiel. Nog lastiger maar we overleven het wel
naam: mimully leeftijd: 29 ronde: 1 nod: nb, volgens app vandaag (nog niks overigens...) datum: 06-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 1 nod: 1 maart datum: 06 februari naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 3 nod: 27 feb. datum: 06-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 1 nod: 17 februari datum: 06-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: nb datum: 06-02-2013 nb=niet bekend
Haha, op de pc/laptop is het wel het makkelijkste. Zo als jij had ik het dus vanochtend op de ipad ook. En ik wilde het even snel doen voordat ik naar het werk moest. Herkend iemand van jullie het ook dat je het 's nachts bloedheet hebt? Had ik in december nog een dikke pyama aan, nu zweet ik mijn bed uit in alleen m'n ondergoed. Ik wordt er niet goed van. Ik lig de halve nacht zonder dekbed! Ik wil gewoon lekker doorslapen!!!
Nou dat heeft even geduurd zeg om mijn naam toegevoegd te krijgen aan het lijstje Lekker aan het prutsen @mimully: woon in een dorp, jij dan? Hier drukke dag op het werk. Liep een stagaire mee op het werk. Alleen werk ik er zelf ook nog niet zolang, dus is dat wel lastig omdat je zelf nog in het proces zit van het je eigen maken. Hoefde pas om negen uur te beginnen maar mijn kleine jongen bedacht dat hij om half 7 wel uitgeslapen was, pfff! En de nacht daarvoor was hij om kwart over 5 al uitgeslapen :S Alleen hebben we hem toen wel weer neergelegd en verteld dat het toch nog echt te vroeg was om er uit te gaan. Dat heeft ie nog tot half 7 volgehouden en toen wilde hij eruit. Beetje jammer... Hopelijk slaapt hij morgen wat langer , morgen namelijk vrij