Wat spannend dat het zo dichtbij komt Nichelle! Is je babykamer ook al af? Heel logisch dat je het af en toe moeilijk vind om hier wat te posten. Maar ik denk dat iedereen je het heel erg gunt hoor. En wat gaat het inderdaad snel zeg bij je! Het is je heel erg gegund meis! Ik kan me nog heel goed een van je eerste berichtjes herinneren dat je zwanger was. Hopelijk verloopt de rest van je zwangerschap ook soepel, en heb je straks een heel mooi wondertje in je armen!
@fien ja de zwangerschap verloopt goed! Heb nu wel last van de warmte en heb een lage bloeddruk maar ik mag absoluut niet klagen! De babykamer is op de gordijnen na al helemaal af en hebben nu bijna ook alles al in huis. Jeetje jij een april mama, april alweer! Ik hoop dat jij ook een hele voorspoedige zwangerschap hebt en in april lekker van je kleintje kan gaan genieten! En alle andere meiden gun ik het ook zo!
@fien yeahhhhh!!!!! Wat n leuk nieuws meis eindelijk!!! Echt super en ga er maar lekker van genieten @manuela gecondoleerd meis!!! Wat n vervelend nieuws...wens jou en e familie heel wel sterkte de komende tijd!!! @nichelle wauw nog 2,5 maand...jeetje wat gaat dat hard zeg!!!! Echt leuk, kan je je kleine straks vasthouden En dames die zwanger zijn jullie hoeven je echt niet rot te voelen om hier iets te posten!!! We zijn juist alleen mar blij voor jullie en jah t kan soms wel n beetje pijn doen mja we moeten er maar mee leren leven, zo is t leven nou eenmaal!! En hopelijk volgen er gauw meer Hihi....op naar de roze lijst!!! Ik zit trouwens op t wachtbankje!! Kon dinsdag niet eens normaal lopen op werk :S zo'n pijn die eisprong :S zei maar dat ik n lat had van m'n baarmoeder en dat t voelt alsof t loshangt...en dat t komt door m'n vooroverhangende baarmoeder!!! Wat ik ook heb maar ga niet tegen iedereen zeggen heb nu m'n eisprong haha... En bij klanten zei ik gewoon heb n blessure hahaha....
Dank je wel Rabia! Spannend, zo op het wachtbankje! Hopelijk heb je snel ook een mooie positieve test in handen meis! Ik gun het hier een ieder. Wel vervelend dat je zo'n last heb van je ei-sprong. Zo'n last heb je toch niet iedere maand? Aan de andere kant, weet je wel precies wanneer je moet klussen. Het voelt hier nog steeds heel onwerkelijk. Ik merk dat m'n man er nu heel erg mee bezig is. Heel schattig om te zien. Ik heb gisteren een heel mooi boeket bloemen gekregen als verrassing. Ook kon hij het niet meer voor zich houden, en heeft het aan z'n jongste broer al verteld. Daar is hij heel hecht mee, en deelt met hem bijna alles. Voor de rest willen we het nog even voor ons houden. Eerst saampjes van genieten.
@Nichelle; juist leuk om te lezen hoe het met je gaat. Daarom zijn we dit groepje toch ook gestart? Elkaar volgen in het proces van zwanger worden maar ook tijdens de zwangerschap zelf. Tenminste, dat heb ik wel... Wordt spannend nu meis! Doe maar lekker rustig aan met dit weer... Heb je ook een 3d/4d echo laten maken? Hier nog steeds veel buikpijn. Neem werkelijk een cocktail aan pillen om het enigszins dragelijk te houden. En een kruik, dat helpt. En dat met dit weer, pfff... Het schijnt nog steeds allemaal normaal te zijn.. Nou ben er wel klaar mee nu
@Fien; leuk meis dat je man er ook zo bij betrokken is! Hebben niet alle mannen.. De mijne moet altijd heel erg aan het idee wennen, het duurt bij hem wel een paar weken voor het nieuws echt geland is.
Hihi jah is ook nog onwerkelijk vooral als je nog geen echo hebt gehad dn je kleintje hebt gezien en t hartje hoort kloppen en je hebt nog geen dikke buik....hoop dat je de komende tijd n beetje doorkomt met t wachten op je echo meis!!! Ga je ook mvm doen?! Wat leuks dat je man zo blij is denk niet dat de mijne zoiets zal doen hoor haha....idd mss beter nog ff voor je houden en samen genieten meis!!! Had je al n digitale test gedaan?!
Daar hebben jullie ook wel gelijk in. Ik las wel altijd mee omdat ik het wel leuk vindt om te horen hoe het met jullie is. Ik zal ook vaker nog is een berichtje plaatsen. @rabia wel spannend het wachtbankje! Ik hoop dat het voor jou ook snel zo ver is! @baukje wat naar dat het zo'n zeer doet en er lichamelijk veel last van ervaart zeg. @fien fijn dat je man nu al zo betrokken is! Is wel heel fijn om echt samen te ervaren! @baukje ja ik heb een 3D echo laten maken. Zal een foto zoeken en bijvoegen.
@Nichelle; wat een prachtige foto! En wat kan je haar gezichtje goed zien zeg! @Baukje; wat vervelend dat je nog steeds zoveel lichamelijke ongemakken ervaart. Helemaal met dit weer is dit natuurlijk niet fijn. Sterkte meis. @Rabia; ik ben van plan om voor mvm mee te gaan doen. Ik denk dat ik ze volgende week eens contacteer. Ik heb toevallig vanochtend een digitale test gedaan, ik zal de foto even toevoegen.
@fien die cb testen maken het extra echt he? Had ik tenminste wel! Dankjulliewel meiden! Het is inderdaad heel erg bijzonder allemaal!
@ Baukje wat vervelend om te lezen dat het niet goed gegaan is. Ik had het je zo gegund . Sterkte meis! @fien Gefeliciteerd! Echt super leuk voor je! @nichelle wow dat is echt gaaf, die 3D echo. Lijkt me heel bijzonder! @hier ik heb inmiddels hier mijn ei gehad. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt. Maar heb hem wel heel duidelijk gevoeld, veel duidelijker dan normaal. Zouden de homeopathische pilletjes dan nu al hun werk doen? Op de dag dat mijn eisprong was stond mijn baarmoedermond open dat kon ik heel goed voelen en 2 dagen later kon ik hem niet goed meer voelen doordat hij te hoog stond. Dus nu maar weer op het wachtbankje afwachten wanneer mij ongi komt. Ik heb wel tegen mijn man gezegd dat ik niet eerder ga testen dan dat ik een week overtijd ben. (vanaf mijn langste cyclus gezien dan.) ik hoop dat ik het vol hou!
@fien yippie!!!!!! mooie test meis, vind t super voor en vooral genieten nu meis!!! @tebbie welkom op t wachtbankje ik ga ook noet eerder testen hoor weet ook niet echt wanneer NOD is en ga er ook niet naar kijken wil t noet weten elke x wordt toch ongi!!! Hopelijk is t nu raak voor je meis
@tebbie; het zou fijn zijn als je homeopathische pilletjes meteen zijn aangeslagen. Wat goed dat je je ei-sprong zo goed hebt gevoeld, dat maakt het gericht klussen toch weer keen stuk makkelijker. Hopelijk is het deze maand raak voor je meis! @rabia; ik hoop dat deze ronde je ongi gewoon weg blijft, en je ook een mooie test mag laten zien. Ik stuur jullie wel van hcg jullie kant op! Laat de voorjaarbaby's maar komen!
Hoi meiden.. Wat is het rustig hier! Fien hoe gaat het met jou? Al last van de kwaaltjes? Ik zit Op het wachtbankje gister m'n eisprong gehad verder nog nieuws?? Veel liefs