Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    idd zeer rustig hier. zijn ook congés wss ook daardoor een beetje ik zit er nu ook minder op zwpagina terwijl mijn man nu ook thuis is.
    vandaag follikelmeting gehad en heb rechts een heel mooi eitje van 26 mm. als ik nu niet zwanger ben moet mijn man van de gyn een sperma onderzoek laten doen dus duimen dat ik deze ronde zwanger ben en dat mijn man geen sperma onderzoek moet laten doen alhoewel ik toch wel benieuwd ben naar de uitslag hihi.
    voel mij al de hele tijd gepikeerd en boos en val steeds uit naar mijn man en net nu moeten we verplicht seks hebben. vind het wel stresserend hoor om zo een baby te maken
    en fien al last van kwaaltjes? niet te misselijk ofzo
    spannend he manuala het wachtbankje. ik denk dat ik vanaf woensdag u kom vergezellen heb vandaag mijn pregnyl dus morgen ofzo mijn eisprong. dan woensdag ook start duphaston.

2. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohjee.. Ja rot is dat hè verplicht klussen..
    En Indd spannend hoor, gezellig ik wacht op je Hihi, hoop het echt voor je voordat je man moet testen maaar kan nooit kwaad natuurlijk maar zou zoveel leuker zijn als het nu raak was!
    Nouu ik wacht het af

Xx

3. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@ xeniatje vervelend zeg dat je moet klussen als je eigenlijk geen zin hebt. Hoop voor je dat het deze ronde raak is en je man niet onderzocht hoeft te worden.

@manuela klus ze ik schuif vast een stukje op dan pas je goed op het wachtbankje.

@hier nog steeds aan het wachten. Wil op zn vroegst volgende week woensdag pas testen. Werd vanmorgen wakker met pijn aan mn onderrug en ben licht misselijk. Ik hoop dat het goede tekenen zijn.

@fien ik ben ook erg benieuwd hoe je je nu voelt. Heb je al veel last van kwaaltjes?

@andere meiden op het wachtbankje hoe is het met jullie? (schuift een schaal met koekjes rond)

4. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    idd kan nooit geen kwaad dat onderzoek maar ook liever dat het niet zou moeten gebeuren. gelukkig gisteren dat verplichte overgegaan en spontaan na 5 min en was dan toch leuk :)
    arma ik hoop ook voor je dat het de eerste tekenen zijn. lastig he om zo lang te moeten wachten Ik hoop dat die wachttijd voor ons wat snel zal gaan nu we het lekker druk hebben :)

5. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou er is gependeld Eindelijk!! oktober jongen!! Dus dat is over 2 maanden zou het dat zou toch echt het allermooiste zijn !!Hoe kan ik dat erin zetten zie bij iedereen van alles staan xx

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik heb hier wel last van kwaaltjes, maar gelukkig nog niet zo heel erg. Mijn misselijkheid komt, en het gaat. Over het algemeen is het wel goed vol te houden, en hang ik gelukkig nog niet boven de pot:D. De krampjes bij m'n baarmoeder zijn nu wel een stuk meer aanwezig. Aan de ene kant vind ik het wel prettig, toch een bevestiging daar toch echt iets zit:p.

Daarnaast heb ik hele levendige dromen. Zo erg, dat ik er zelfs wakker van werd vannacht en rennend het licht aan deed. Ik droomde namelijk dat er een spin naast me liep (ben panisch voor spinnen). Maar na eindelijk gekalmeerd te zijn, had ik toch snel door dat het een droom was. Heb daarna helaas niet zo lekker meer geslapen.

@manuela; spannend he, dat wachten. Om je handtekening aan te passen (zo kunnen andere bijvoorbeeld ook je pendels zien), klink je op gebruikersinstellingen (hier links boven). Dan zie je aan de linkerkant een kolom met 'handtekening wijzigen'. In dat gedeelte kun je je handtekening dan aanpassen.

@arma; wanneer is je NOD nu meis? Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is. Je symptomen klinken in ieder geval positief! Hoeveel DPO zit je nu?

@xeniatje; dat wordt de komende dagen dus flink aan de klus meis! Wat goed dat je een mooi eitje hebt ontwikkeld, dat wacht om te springen. Hopelijk is het deze ronde raak, en hoeft je man zijn sperma niet te laten onderzoeken. Ik vind dat ze in België toch veel sneller actie ondernemen. In Nederland moet je op zulke onderzoeken toch een stuk langer wachten. Ik zou je er als nog niet al te druk om maken. Ik hoorde dat je per ronde tussen de 10 en 20% kans hebt om zwanger te worden. Dus z'n sperma kan gewoon goed zijn.

7. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Fien; Haha, die dromen zijn erg herkenbaar! Maar dromen over spinnen is idd niet leuk, iieekss! Ben ook panisch voor die dingen..! Maar je kwaaltjes 'klinken' goed idd! Heb je al met de vk gebeld?

@Xeniatje; niet leuk he klussen omdat het moet. Hopelijk was deze ronde de laatste keer en ben je gewoon zwanger!

@Arma; vind het wachtbankje altijd 'killing'. Was zo blij dat we daar klaar mee waren, maar tsja...

Hier beetje vreemde dag vandaag. De dag dat ik mijn termijnecho zou hebben. Merk dat ik toch wel een beetje verdrietig ben.. Probeer er maar niet te veel bij stil te staan. Net het huis al even helemaal gepoetst met ml. Vanmiddag er maar even op uit. Fijne dag dames :)

8. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @baukje; heel logisch dat je een beetje verdrietig bent meis. Dat geeft niets hoor, dat is heel normaal. Hoe gaat het nu met je?

Ik heb nog niet met vk gebeld. Ik denk dat ik dat morgenochtend doe. Ik zit nog een beetje in dubio welke vk ik neem. Er is hier bij mij in de buurt aardig wat keus.

Ik heb wel vandaag een afspraak met iemand van mvm gemaakt. Ze komt volgende week langs om alles gezellig door te nemen. Ik vind het toch wel heel speciaal om hier aan mee te doen.

9. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@fien mijn nod is volgende week maandag heb mn ei vorige week duidelijk gevoeld dus dat weet ik vrij zeker. Zit nu op 8 dpo. Hoop dat ikbhet deze week lekker druk krijg dan is de tijd zo voorbij.

@ baukje sterkte vandaag meis kan snappen dat het een moeilijke dag voor je is vandaag. Hoop ook dat we snel niet meer op dat wachtbankje hoeven.

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Spannend Arma! Wat knap dat je dan tot woensdag wilt wachten met testen! Het voordeel is wel dat, als je dan zwanger bent, een knaltest hebt! Maar is jouw lf altijd 14 dagen? Of ook wel eens korter?

11. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Helaas tot nu toe altij 14 dagen eerder testen zit er dus echt niet in maar ja we wachten rustig af. Hoop dat ik het volhou om tot woensdag te wachten. Wil in ieder geval niet voor nod testen omdat ik vorige rond 1 dag voor nod negatief teste.

12. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    even testen of ie het doet

13. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    jep hij doet het thank you fien

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Graag gedaan!;)

15. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dan heeft de kleine wel voldoende tijd om goed in te nestelen;). Ik zal voor je duimen voor een mooie test volgende week!:p

16. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@fien ja daar heb je gelijk in;) ik wacht het rustig af. Nog 1 week te gaan

17. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier gister mijn nieuwe testen binnen gekregen. Eentje gedaan maar natuurlijk negatief. Had ook veel gedronken en gad was laat op de dag. En zeker mijn nod niet.

Morgen of vrijdag maar eens met ochtendurine proberen.

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Zegt idd niets MiMully, die negatieve test. Niet je NOD, veel gedronken, geen ochtendurine... Vrijdag maar weer een poging wagen!

19. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Mimully zegt idd nog niks. Ik zal voor je duimen voor een positest en een plakbeeb.

20. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Ik duim voor je mee mimully :)

Deel Deze Pagina