Haha dat heb ik nou ook. Heb toch nog wel aardig wat setjes bij elkaar maar dat heeft behoorlijk moeite gekost, voor jongens kan ik veel meer vinden, lekker stoere broekjes/truitjes/bloesjes. Voor meisjes is het al gauw naar mijn smaak te zoet. Voor oudere meisjes kan ik wel weer leuke dingen vinden maar dat is nog zo ver weg. Maar het komt vast goed.
Ik zou ook zeker willen weten wat het wordt. Ik ben veelste nieuwgierig om het niet te kunnen weten. Ik denk niet dat ik het vol houd, om 40 weken niet te weten wat er in m'n buik speelt. En gericht shoppen lijkt me heel erg leuk!
Hey meiden wat is het rustig hier zeg. @hier ik hoop dat mn lichaam me niet voor de gek houd. Ben nog steeds misselijk en voel lichte steken in mn buik en heb gevoelige (*)(*). Kan niet wachten tot ik kan testen. Hoe is het met de andere meiden op het wachtbankje voelen jullie al iets?
Spannend Arma. De testeldrang is al goed aanwezig zie ik. Hopelijk vliegen de dagen snel voorbij. Je symptomen klinken veel belovend. Ik zal voor je duimen voor een mooie test deze week.
Hier op het bankje. Test van vanochtend geen geen uitsluitsel helaas. Over twee/drie dagen nog maar eens testen als er geen ongi is.
@arma hier eigenlijk geen noemenswaardige symptomen heb vrij weinig last van iets!!! Of dit n goed teken is geen idee....ik zeg elke x tegen mezelf, is toch niet zo!!! Normaal heb ik heel veel symptomen en nu nog 4 dagen en amper dingen die ik voel :S gewoon maar afwachten!!! Hb gelukkig geen testdrang....met al die negatieve testen heb ik geen zin meer om te testen dus wachten gewoon af @mimully wat jammer meis van je test!!! Hopelijk over n paar dagen n mooie knaller!!!
Goedemorgen, hier ook nog steeds afwachtend.. Nog steeds wat kwaaltjes Sinds gister pijn aan m'n borsten maar dat heb ik altijd Nog steeds misselijk bij bv tandenpoetsen ruik best sterk! En gister ik lust geen haring nooit gelust en ik proefde gister toch een stukje van m'n vriend omdat ik vond dat het er lekker uit zag en ik dacht Mmm lekker en toen heb ik zelf een haring op met zuur en ui heb er echt van zitten smullen!! Maar ik ga er niet op rekenen dan is de teleurstelling niet zo groot! Net als wat rabia zegt het is toch niet zo dat heb ik dus ook! Nog steeds afwachten nu 8 dagen voor NOD dus heb nog wel ff te gaan!
Hey rabia ik duim voor je meis Tis je zo gegund je bent al zo lang bezig. Ik durf na vorige maand ook niet te hopen dat het nu alweer raak is maar dromen mag toch. Ik hoop dat we straks gezellig naast fien zitten als april mama en de rest natuurlijk ook.
Ik zou het wel heel gezellig vinden dames, als jullie gewoon allemaal positief gaan testen deze week! Dan kunnen we gezellig met z'n allen in het april clubje gaan kletsen. En geen symptomen kan juist ook heel erg positief zijn. Ik denk dat er geen touw op te trekken is, tot dat je een positieve test hebt.
Hey meiden, Ook hier nog nergens last van. Alleen wat steekjes af en toe in mijn buik maar dat is ook alles. Ik gare ook vanuit dat het niet raak is, afgelopen maanden is het ook niet gelukt dus zal u ook nog niet zo zijn. En op de vraag of wij het zouden willen weten, nee wij zouden het niet willen weten. Wil het graag als verrassing houden en ach met het kopen van de kleertjes zie ik dan wel weer . Sinds gisteren opeens heel erge keelpijn en verkouden dus even lekker rustig aan doen. En hopen dat ik niet ziek ga worden
Hey meiden, Ik ben helemaal gek van haken en eigenlijk mocht ik Vandevelde nog niet voor een baby haken. Maar onder het mom van dat er in onze vriendenkring een aantal zwanger zijn ben ik toch maar aan de gang gegaan. Stiekem zijn ze natuurlijk wel een beetje voor onze eigen kleine Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Jah idd maar is ook n beetje zelfbescherming, omdat je al zo lang bezig bent en zo vaak symptomen en dan is er niks...had gister wel n jankbui :S vriendin appte me dat ze naar ziekenhuis moest omdat ze de baby niet meer zo goed voelde, zat huilend thuis en dacht als alles maar ok is!!! En ook op tv zoveel dingen waar ik spontaan om begon te huilen!!! Vandaag toch af en toe t gevoel dat ik ongi ga worden en m'n borsten worden ook wat gevoeliger :S mja dat heb ik normaal gelijk na m'n ei al...vandaag dacht ik ook lekker bakkie koffie maar nam n slok en vond t zo vies Bahhh...mja zoals gewoonlijk bij mij t zegt helemaal niets en moeten maar gewoon afwachten!!! Nu heerlijk lekker op de bank tv kijken en zo lekker naar bedje toe, morgen weer werken gelukkig maar half dagje!! Fijne avond nog dames!!!
Oh en over de vraag of we t geslacht zouden willen weten....wij willen t wel weten!!! Vind t wel leuk om dan gericht te kunnen shoppen en ook de babykamer zo in te richten!!! Zou ook wel vertellen wat voor geslacht t zou worden alleen de naam geheim houden
Ahhhh meiden net toch een test gedaan kon me niet meer inhouden en ik zie weer een lichte streep zonder te tuuren!!! Zal proberen om hem op de foto te zetten
Foto staat in mn foto album weet nog steeds niet hoe ik hem nou in mn berichtje zet. Vind hem zo op dr foto toch ineens erg duidelijk. @ tebbie super leuk trouwens zeg
@arma; volgens mij mag ik je feliciteren meis!! Deze test is echt een heel stuk duidelijker, dan die van vorige maand! Je bent zwanger!!! Ga je morgen een cb test doen? @tebbie; heel erg schattig meis! Ik vind het knap dat je dit kunt, ik doe het je niet na! @rabia; meis toch. Wat gun ik jouw een mooie positieve test. Het wordt er elke maand niet makkelijker op he. Hopelijk is het gewoon raak deze ronde!
Je test lijkt heel erg op mijn eerste test. Die staat ook in m'n fotoalbum! Wat leuk dat je ook zwanger bent! Het gaat goed deze maand!