Hey fien bedankt kan het nog niet helemaal geloven. Morgen haal ik na mn werk een cb digital maar die kan ik dan dinsdag pas doen. Heb er zin in
Tebbie, wat lief! Dat kan ik dus echt niet! Arma, gefeliciteed! Dat is een heel duidelijke streep. Hier van het bankje af. Gister ineens ongesteld geworden. Cyclus wel iets korter gelukkig.
@arma gefeliciteerd! Jou test lijkt op ook op mijn eerste test (eeuwigheid geleden maar ik heb hem op foto.) @mimully jammer zeg! Wel fijn dat je cyclus iets korter is. Ik hoop voor de rest op het wachtbankje ook snel een positive test!
Wow Arma, die is erg duidelijk! Wat goed meid, gefeliciteerd!! Zo komt er mooi steeds meer roze op onze lijst, super! Jammer mimully dat je ongi is doorgebroken, wel fijn dat je cyclus korter is. Hopelijk volgende ronde meer geluk.. Wat een leuke popjes tebbie! Super leuk! Kan me voorstellen dat je stiekem al wat voor jezelf aan het maken bent Hier alles goed, zit nog steeds op wachtbankje, nu 10 dpo. Ik voel eigenlijk niet veel, ook niks een ongi klachten, terwijl morgen officieel m'n NOD is. Normaal ook al drie dagen bruinverlies voor die tijd, maar ook daar nog niets van te zien. Dus of het kan zomaar doorbreken of ik ben zwanger, haha! Vanochtend al testje gewaagd, maar nog negatief (van zwanger en kids, maar die schijnen pas laat positief te geven). Dus morgen maar ff naar de kruidvat en de goede halen en dan dinsdag weer proberen. Als ik eerlijk ben, ben ik er heel rustig onder en er van overtuigd dat ik zwanger ben. Maar goed, probeer in m'n hoofd wel vaak te zegen dat dat wel eens niet zo kan zijn. Dus en wel bang dat ik straks toch wel behoorlijk teleurgesteld kan worden.. Dus maar weer afwachten Fijne dag meiden met dit mooie weer!!
@arma jah ik zie t ook meis!!! En hoef idd niet te turen, is erg duidelijk!! Hopelijk heb je dinsdag n mooie digitest gefeliciteerd meis!!! Geniet er maar lekke van @wrummel ik duim voor je meis!!!! Zou leuk zijn als we nu wat meer roze krijgen hier mja ikke al wat meer last van m'n borsten en ook vaker die ongipijn dus denk dat ik binnenkort gewoon ongi wordt hoor!!! :S Zal de topic dinsdag ff in de gaten houden Hihi...benieuwd naar jullie testen dames!!!!
Dank je rabia, ik duim ook voor jou hoor! Is woensdag je NOD? We gunnen het je allemaal zo! Wie weet hoeven die symptomen nu helemaal niets te betekenen!
Rabia ik hoop dat je gewoon lekker zwanger bent. Geen bloed geeft moed dus wie weet. @wrummel ik duim ook voor jou. Duurt nu ook alweer ff meis. @hier vanmiddag mijn nichtje gevoeld in de buik van mn schoonzus zo bijzonder.
Ahhh dankje dames!!! Id m'n NOD is woensdag, dus nog ff afwachten :S mja heb gelukkig geen testdrang we zullen t wel zien!!!
Hey meiden, Zo gedouched en op de bank geploft. Hoe is het met de meiden op het wachtbankje? En zijn er nog meiden die wachten op een ei? @fien hoe is hey met jouw? @ hier vandaag ff langs de ha geweest afspraak stond al. Heb van de ggd een par weken terug malaria tabletten gekregen voor het laatste deel van onze reis door Indonesië. Helaas mag je die niet nemen als je zwanger bent of zwanger wil worden. En dat terwijl ik had aangegeven een kinderwens te hebben dus vamiddag maar even overlegd met de ha. Ze heeft aan de hand van mn zwangerschapstest ook bevestigd dat ik echt duidelijk zwanger ben verder heeft ze ons aangeraden om i.v.m. de kans op malaria besmetting ons laatste deel van onze reis om te boeken. We hebben contact gehad met de reisorganisatie. Zij waren gelukkig erg begrip vol en hebben gelijk van alles in gang gezet om onze reis een beetje om te boeken. Nu is het afwachten tot de volledige reis is omgeboekt en dan is het aftellen geblazen. Nog 5 weken te gaan. Heb vandaag ook een aanmeldingsformulier ingevuld op de site van de vk. Hoop dat ik snel te horen krijg wanneer ik langs kan komen. Morgenochtend zal ik de cb test ff komen showen.
Hihi, prima. Ik kom dan net thuis van mijn rondje met de honden. Om kwart voor zeven ga ik altijd dus kan ik nog net even spieken. Hier wss maar weer drie dagen ongi. Heerlijk! Was net alweer bijna over.