@Arma; ik ben benieuwd naar je cb test meis! Ik vond het toch wel heel leuk om die bevestiging in het echt te kunnen lezen! Dat maakt het toch net wat echter. Was je trouwens al begonnen met het slikken van de malariatabletten? En hoe voel je je nu? Met mij gaat alles goed hoor. Ik heb het de afgelopen dagen erg druk met werk gehad. Over het algemeen voel ik me eigenlijk heel erg goed. De vlagen van misselijkheid die ik de eerste week had, zijn zo goed als weg. Alleen m'n borsten zijn een stuk gevoeliger geworden. Daaraan kan ik merken dat m'n lichaam zich aan het veranderen is. Morgen komt mvm langs. Dus ik mag morgen weer een testje doen. Wellicht dat ik hem ook nog even komt showen. Ga je trouwens ook mee doen aan mvm Arma?
Hey meiden cb test staat in mn foto album ben misschien zelfs al verder dan ik dacht @fien fijn dat je niet zo misselijk meer bent zeg. Ik wilde graag meedoen met mvm maar heb een probleem. We hebben maar 1 wc thuis en mijn nieuwschierige schoonmoeder heeft een sleutel van ons huis. Komt wekelijks ff langs maar soms is ze er al voor wij thuis zijn. En ik zie mezelf nou ook niet met urine tanks rondlopen als er visite komt. Wij willen het pas vertellen als we de eerste echo hebben gehad. Hoop dat ik dat vol hou. Maar mvm wordt niets vrees ik. Verder vrij misselijk maar dat heeft waarschijnlijk met mijn al gevoelige maag te maken. Kan die kleine goed voelen door de druk in mn onderbuik. Ben heel blij met die kwaaltjes dan weet ik zeker dat het er zit.
Ja Arma! Gefeliciteerd. Cb zegt toch keurig dat je vier of vijf weken bent. Msschien maak je snel hcg aan. Heb je vk al gebeld?
Xeniatje Leeftijd: 26 jaar Ronde: 6de ronde nod:18 juli Naammimully leeftijd: 30 ronde: 1 (na 2e mk) nod: ??? naam:nichelle leeftijd:24 ronde:1 nod:28 februari datum:06 februari Bevaldatum:22 oktober Geslacht weten/bekend? meisje!! Zwanger!!! naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 3 nod: 29 april Bevaldatum Geslacht weten/bekend? Zwanger!!! naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 9 nod: 17 juli naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 2 nod: 19 maart? datum: 26-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 5 nod: 19-06-2013 datum: naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 2 (na eerste eisprong) nod: 20 juli datum: 27 juni 2013 naam: Arma86 leeftijd: 27 jaar ronde: 5 nod: 13 augustus 2013 datum: 13 augustus 2013 Bevaldatum22 april 2014 Geslacht weten/bekend? Nee Zwanger!!! naam:Tebbie27 leeftijd:28 ronde:9 nod:14-07-2013 datum:27 juni Naam: Bibi25 Leeftijd: 25 Ronde: 1 nod: 28 februari Datum: 11-02-2013 Naam: momof3 Leeftijd: 28 jaar Ronde: 1ste ronde nod: N.B. Datum Naam: Frummel2 Leeftijd: 33 Ronde: 2 NOD: 26 juli
Hey mimully kan de vk alleen bellen tussen 12 en 13 en dan zit ik op mn werk. Dus heb een inschrijfformulier ingevuld op de site. Hoop snel te horen wanneer ik langs kan komen.
@arma gefeliciteerd meis!!! En Wauww 2+3 is idd al ver, waarschijnlijk al n vroege innestelling gehad!!! Super meis en geniet ervan!!! En idd wordt t lastig om mvm te doen als je n nieuwsgierig schoonmoeder hebt...Hihi
Hee meiden, wat fijn dat t zo goed gaat met jullie! Ziet er mooi uit die test Arma!! Hier gisteren thuisgekomen met migraine (ooit 10 jaar geleden een keer gehad). En savonds ook bruinverlies.. Dus denk dat m'n ongi eraan komt! Voel nog steeds niet veel, maar goed, dat zegt dus ook niks Ben eigenlijk niet eens zo teleurgesteld als ik dacht, gelukkig maar! Dus hier vandaag nog maar ff rustig aan doen en dan weer vol goede moed door naar de volgende ronde Fijne dag allemaal!
@arma; mooie test meis! Je bent nu natuurlijk ook 4 weken, dus je zit dan zou je ook 2-3 weken moeten krijgen volgens mij. Maar het kan natuurlijk best dat je een paar dagen verder bent. Kan je het al een beetje geloven dat je echt zwanger bent? Spannend hoor, volgens mij zijn we dicht bij elkaar uitgerekend! Hier ben ik vannacht weer een aantal keer wakker geworden van een nachtmerrie. Dat is al een aantal keer gebeurd deze week. Ik hoor dat hier meer zwangere vrouwen hier last van hebben. Maar het is een kwaaltje dat ik liever kwijt dat rijk ben. Straks komt mvm langs, en daarna gaan we op kraamvisite!
Hopelijk blijft de ongi weg Wrummel. Bruinverlies kan ook van een innesteling zijn. Zo lang het maar niet rood is, kan het nog alle kanten op.
Ik kom voor de laatste keer m'n test van mvm spammen, en dan houd ik ermee op hoor dames. Maar ik kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik echt zwanger ben.
@arma mooie test hoor en fien ook! Ik had in het eerste trimester inderdaad nare nachtmerries. In het 2e eigenlijk niet en nu het laatste stukje komen er weer vreemde dromen langs. Zo vergeet ik heel vaak waar ik de baby heb gelaten of dat ik beval van allerlei vreemde dieren enzo. Maak je niet druk dat hoort er ook bij. Ik hoop hier ook op meer mooie testen binnenkort!
Wauw wat een super test fien wel vervelend die nachtmerrries zeg hoop voor je dat het snel voorbij is. @hier hebben zowel vriendlief als ik nog steeds niet helemaal door dat er een klein hummeltje in mn buik groeid. Ben ook steeds bang dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Maar goed zal vast wennen. @ wrummel ik hoop dat het niet doorzet meis. Is nog niet rood dus alles kan nog. @Rabia hoe is het met jou meis? Hoop dat er nog meer mooie testen voorbij mogen komen. Die hele lijst moet op roze
@fien super meis!!! Geniet er maar van echt n mooie knaltest!!! @arma jah snap wel je onzekerheid!! Zou ik denk ik ook hebben, je beseft t pas denk ik echt wanneer je echo hebt gehad en dat je t hartje gehoord hebt!!! Hier gaat alles wel ok, borsten wel wat gevoeliger en vandaag ook wel buikpijn dus denk echt dat ongi morgen gaat doorbreken!!! Maar mocht t uitblijven wil ik pas zaterdag n test halen en zondag doen...om teleurstelling te voorkomen!!! Ga er gewoon niet vanuit!!!
@Arma en Fien; beide mooie testen hoor, gefeliciteerd! @Rabia; ben benieuwd meis! Hier beetje down-dagje. Was samen met mn zusje zwanger maar dat mocht dus niet zo zijn. Nu las ik op fb dat mijn nichtje samen met haar zusje zwanger is. Gun het hun van harte hoor maar het voelt zo oneerlijk
Mooie test van mvm fien! Ja baukje, dat is dan erg cru. Dat had/heb ik dus met die kennis van mij. Blijft nog steeds gemeen!
Ja idd, dat gevoel zal ook nog wel een tijdje blijven vrees ik... Mag ik vragen hoelang het bloedverlies bij jou duurde MiMully. Hier gisteren niets en vandaag weer bruin en iets roodverlies. Vanaf het allereerste bruinverlies is het nu 2,5 week...
@ baukje snap dat je je rot voelt meid. Had ik ook vorige maand. Noemde het mn zwangere vrouwen allergie. Vervelend dat de bloeding nog steeds niet helemaal is gestopt zeg. Hoop dat die snel stopt. Sterkte meis
Baukje, dat is volgens mij niet vreemd. Ik heb gewoon erg mazzel gehad. De eerste keer vijf dagen en de tweede keer maar drie. Ik denkmdus niet dat ik een goed voorbeeld ben. Anders even bellen met vk of gyn of ze kunnen kijken of alles wel echt weg is. Als er nog iets zit blijf je vloeien namelijk.