Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Heel logisch dat je je even down voelt. Het is ook niet niets wat je meegemaakt hebt. En het is heel normaal dat je even een steek voelt, wanneer je lees dat je nichtje en haar zus zwanger zijn. Gooi die emoties er gewoon lekker uit, je zal zien dat het oplucht.

Hopelijk heb je straks een hele mooie plakbeeb, waar je heel erg veel van mag gaan genieten.

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hier ongi al doorgebroken hoor!!! Zoals verwacht!!!! Mja op naar de volgende ronde ;)

3. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat jammer Rabia. Ik heb nog steeds veel bewondering hoe je hierin staat. De volgende ronde wordt gewoon jouw ronde meis!

4. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Ahhhh balen rabia:( vind het nog steeds knap hoe je er in staat. Hopelijk heb je snel een plakbeeb

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dank jullie wel meiden voor jullie steun en 'luisterend oor'. Heb er meer aan dan jullie denken... Vandaag de vk gebeld. Zolang het bruinverlies niet ineens helderrood verlies wordt of dat ik pijn/koorts krijg, hoef ik me er geen zorgen over te maken. Was ook een beetje bang dat het hierdoor nog langer zou duren dat mijn cyclus weer zou opstarten maar zij zag daar nu geen verband in. Het is afwachten hoe snel mijn lichaam het hcg laat dalen, dat is nu het enige wat mijn cyclus tegenhoudt. Zal morgen eens een testje doen (als ik het niet vergeet).

In principe gaan we niet gericht klussen deze cyclus maar mn man en ik zijn het nu allebei eens dat het wel mag deze cyclus. Manlief was eerst wat terughoudend. Voelt voor mij nu wel als een lichtpuntje. Kan niet zo goed tegen een afwachtende houding terwijl je het wel graag wil...

Balen Rabia! Fijn dat je het wel iets kunt loslaten zodat de teleurstelling niet te hevig is...

@Arma; zie dat je 10-9 afspraak hebt bij de vk. Heb je dan ook een echo? Dat zou mooi op tijd zijn :D

@Fien; heb je je vertrouwenspersoon al gesproken?

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje dames!!! Mja heb m'n momenten hoor!!! Soms moet ik weer ff lekker janken en soms dan stel ik me zelf gewoon in dat t gewoon niet zo is en dan is t ook n stuk minder pijnlijk hoor!!! Mja kan helaas niks doen we zullen t zien....wil nog tot dec proberen en anders toch naar de HA!!!

7. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Nee heb dan nog niet mn echo maar daar ga ik vandaag voor bellen. Is iemand anders die dat doet. Mag hem van de Vk plannen na mij afspraak op 10 september. Komt mooi uit want dan zien we de kleine voor we op vakantie gaan;)

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier vanmorgen een testje gedaan. Er was nog een tuurstreepje te zien. Veel lichter dan m'n eerste test 20 juni. Dus verwacht dat de test na het weekend negatief is. Hele rare gewaarwording, blij worden van een negatieve test... Maar goed, dan kunnen we weer verder en wordt mn cyclus ook weer opgestart. Heb al dagen hoofdpijn, dus hormonaal gezien ist een achtbaan in mn lijf...

9. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hey meiden,

Hier nog steeds geen teken van ongi. Ook nog weinig "symptomen", ik heb alleen wat steken in mijn buik en last van mijn onderrug. Ook ben ik snel moe maar dat kan ook door het slechte slapen en de verkoudheid komen. Ik zal nog even tot volgende week woensdag geduld moeten hebben, want pas dan mag ik van mezelf testen. Ik heb gek genoeg ook geen testdrang :)

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik kan me voorstellen dat dat een rare gewaarwording is. Maar zoals je zelf aan aangeeft, dan kun je in ieder geval verder. Het enigste wat wellicht positief is, dat je deze ronde extra vruchtbaar bent. Er zijn veel vrouwen die direct na een mk weer zwanger worden. Hopelijk is dit voor jou ook zo meis. Het is je heel erg gegund.

11. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Het blijft spannend he, de dagen voor je NOD. Er valt eigenlijk heel weinig over te zeggen. Ik had voor mijn gevoel ook heel weinig symptomen. Het zegt helemaal niets. Nog even geduld hebben zie ik. Wil je ook pas echt woensdag gaan testen?

12. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Ik wil echt pas woensdag gaan testen, dan zit ik op 34 dagen en ben ik voorbij mijn langste cyclus. Niet dat het veel zegt maar wil mezelf gewoon beschermen voor te vroeg testen. Zoals ik al zei ik heb ook nog niet echt een testdrang. We wachten het gewoon af ;)

13. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Xeniatje
    Leeftijd: 26 jaar
    Ronde: 7de ronde
    nod:18 18 augustus

Naammimully
    leeftijd: 30
    ronde: 1 (na 2e mk)
    nod: ???

naam:nichelle
    leeftijd:24
    ronde:1
    nod:28 februari
    datum:06 februari
    Bevaldatum:22 oktober
    Geslacht weten/bekend? meisje!!
    Zwanger!!!

naam: fien25
    leeftijd: 26
    ronde: 3
    nod: 29 april
    Bevaldatum
    Geslacht weten/bekend?
    Zwanger!!!

naam: rabia84
    leeftijd: 28
    ronde: 9
    nod: 17 juli

naam: Sfeertje83
    leeftijd: 29 jaar
    ronde: 2
    nod: 19 maart?
    datum: 26-02-2013

naam: Baukje1985
    leeftijd: 27 jaar
    ronde: 5
    nod: 19-06-2013
    datum:

naam: Wrummel
    ronde: 2 (na eerste eisprong)
    nod: 20 juli
    datum: 27 juni 2013

naam: Arma86
    ronde: 5
    nod: 13 augustus 2013
    datum: 13 augustus 2013
    Bevaldatum22 april 2014
    Geslacht weten/bekend? Nee
    Zwanger!!!

naam:Tebbie27
    leeftijd:28
    ronde:9
    nod:14-07-2013
    datum:27 juni

Naam: Bibi25
    Leeftijd: 25
    Ronde: 1
    nod: 28 februari
    Datum: 11-02-2013

Naam: momof3
    Leeftijd: 28 jaar
    Ronde: 1ste ronde
    nod: N.B.
    Datum

Naam: Frummel2
    Leeftijd: 33
    Ronde: 2
    NOD: 26 juli

14. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Spannend tebbie hoop voor je dat het toch raak is. Ga heel hard voor je duimen mag nu wel een keer hoor meis:)

15. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Baukje, wat een nare periode zit je in.. Ik hoop dat je veel steun hebt van je man! Had je het trouwens al aan mensen verteld? Lijkt me ook zo naar om alles weer uit te moeten leggen..

Tebbie wat spannend meid, ohh wat kan zo'n week dan lang duren!

Rabia wat jammer dat je ongi is doorgebroken, kan me idd voorstellen dat je je momenten hebt!

Hier ook ongesteld geworden, behoorlijk ook. Dinsdag begonnen en maandagmiddag begon ik ineens migraine te krijgen, echt ooit een keer eerder had, zo'n 10 jaar geleden. Heel apart! En dus dinsdag ongi geworden en gisteren weer migraine. Nu nog moe en lichte hoofdpijn, maar ik vind t wel apart dat ik dit nu heb. Lees wel veel dat het rond je menstruatie kan komen, maar goed, hopelijk maar eenmalig! Het viel me al op dat ik me niet helemaal lekker voelde, van t weekend ook al behoorlijke zweetaanvallen en helemaal geen conditie. Misschien toch hormonen een beetje door de war!
    Dus we gaan weer op zoek naar m'n ei!

De 29e moeten we trouwens naar de fertiliteitskliniek. Ik wilde eerst deze ongi afwachten, maar ook al heb ik nu twee keer een ei uit mezelf gehad, ik wil toch wel gebruik maken hiervan om alles te controleren. Misschien zijn we anders wel weer een jaar verder..
    Het zit trouwens een straat achter m'n werk zag ik, nooit geweten :)

16. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Tebbie; spannend meid. Hoop dat je een positieve test heb woensdag! Knap trouwens dat je zolang kunt wachten ;)

@Xeniatje; nog 3 dagen voor je NOD, merk je al iets?

@Wrummel; jammer meis van je ongi! En al helemaal dat het zo heftig was met die migraine erbij. Heb het vroeger ook gehad, dus ik weet hoe het voelt... Zou idd ook gebruik maken van de afspraak. Dan kun je het in ieder geval uitsluiten dat er iets zou zijn. Had het alleen aan mijn zusje+zwager en een stel goede vrienden verteld. Meer ook niet. Mn moeder was erbij toen ik ineens helderrood bloedverlies had, dus haar toen ook maar verteld dat ik goed en misschien ook wel slecht nieuws had. Was wel een beetje jammer dat het zo ging. Verder gelukkig niet wereldkundig gemaakt. Nu wel aan wat meer vriendinnen verteld. Ben wel iemand die dingen verwerkt door erover te praten. En bovendien voelt het niet goed om het te verzwijgen alsof het er nooit is geweest.

17. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Wat fijn dat je er met je vrienden en familie goed over kunt praten! Denk dat dat inderdaad vaak een goede manier is om dit soort dingen te verwerken.
    Een vriendin van mij was vorig jaar ook zwanger en daarvoor een miskraam gehad, maar had dat aan niemand verteld. Lijkt me toch wel heftig en toch ook wel raar om achteraf te horen moet ik zeggen. Voor hun was het natuurlijk heel heftig, maar het wordt dan zo afgedaan alsof het tussendoor 'even' is gebeurd.
    Maar zo verwerkt iedereen het op z'n eigen manier en dat moet ook, want we zijn niet allemaal gelijk..

Ik ga slapen, trusten meiden, bijna weekend :)

18. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hey meiden,

Zo stellig als ik gisteren was dat ik pas woensdag zou testen, dat heb ik niet lang vol kunnen houden :cool:. Morgenochtend ga ik waarschijnlijk testen. Ik zit dan op dag 31 en dat is normaal gesproken mijn NOD.

Verder heb ik nog niet veel meer klachtjes. Alleen wat meer steken in mijn buik en onderrug. Ook heb ik iets meer last van maagzuur.
    Zijn er meiden die zwanger zijn of zijn geweest die hier iets in herkennen?
    Ik weet dat het ook wat anders kan zijn maar ik heb zo'n gevoel dat het nu wel eens raak kan zijn. Voel me anders dan andere maanden en ook de steekjes lijken anders te zijn maar ach mijn lichaam kan me natuurlijk ook weer voor de gek houden.

We zullen zien wat morgen de test uitwijst!

19. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Spannend! Hoop dat het roze erg besmettelijk is nu.

20. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes tebbie zal voor je duimen kom maar op met het goede nieuws!!!

Deel Deze Pagina