Ik moet zeggen dat ik het wel erg eng vind om morgen de test te doen, bang voor weer een teleurstelling...maar hoe lang ga je anders nog zitten wachten
De steekjes in je buik en last van je onderrug hebben, herken ik wel. Alleen heb ik er toen niet al te veel op gelet de dagen voor m'n NOD. Het waren bij mij wel kleine steekjes, die je wel voelt, maar niet pijnlijk zijn. Spannend hoor! Ik ga heel hard duimen voor je, dat je een mooie test hebt morgen! Ze zeggen juist dat veel vrouwen al weten dat ze zwanger zijn, voordat ze een test doen. Hopelijk is dit ook in jouw geval zo meis. Wanneer was trouwens je ei-sprong?
Tebbie, die rugpijn herken ik wel als specifieke zw kwaaltjes. Bij mij beide keren gehad en toen ook zwanger. Daarvoor verder enkel vijf minuten voor de onig kwam. Latste ongi trouwens wel erg last gehad van mijn rug ed, maar deze hele cyclus was compleet in de war.
@tebbie spannend zeg. Ik kom af en toe wel ff spieken of je al getest hebt. Steekjes in buik en rug had ik ook ik ben voor je aan het duimen
Helaas meiden een spierwitte test. Dus ongi zal wel snel komen :x. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit een positieve test ga krijgen ze zijn altijd witter dan wit bij mij, bah! Zo dat moest er even uit. Baal echt flink, voelde zo goed allemaal, maar mijn lichaam heeft me dus wederom voor de gek gehouden:x
He tebbie wat rot voor je meis. Kan best snappen dat je het helemaal zat bent na al die maanden. Dikke digi knuf van mij. Hoop dat jij ook heel snel een mooie test in je handen mag houden. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Ik stuur in iedergeval wat hcg jullie kant op.
Hè wat jammer tebbie!! Ik had deze ronde precies hetzelfde als jou, zeker weten dat je zwanger was, het voelde anders dan andere keren. Ik ga nu ook nergens meer van uit, pas tot ik dat tweede streepje zie.. Gooi t er lekker allemaal even uit, lucht vast op! Ook voor ons komt dat streepje een keer, vast als we t niet verwachten...
@tebbie; wat jammer meis. Ik had zo voor je gehoopt dat het raak zou zijn. Heel logisch dat je baalt, helemaal als je al een tijdje bezig bent. Maar dan heb je wel een hele lange lf. Je lf zou vandaag dan 17/18 dagen zijn. Zou het wellicht kunnen dat je toch een latere ei-sprong hebt gehad? Of is je lf altijd zo lang? Dikke knuf meis, hopelijk is de volgende ronde jouw ronde.
Thanx meiden! @fien ik heb altijd een lange lf gehad tot nu toe. Voor de tweede keer een eisprong gehad op dag 13/14 en dan idd een lange lf.
Alsof mijn dag nog niet erg genoeg is, smst er net een vriendin dat ze zwanger is van de tweede :,(. Ik heb even een flink potje zitten janken....voel me echt zwaar klote....lijkt wel of het bij de meeste mensen zo makkelijk gaat.....waarom is het ons nou niet gegund. Kan de hele tijd wel janken. Inmiddels al wel wat bruin verlies gespot (wat ik normaal niet heb) maar nog steeds geen ongi . Ook nog even aan mijn baarmoedermond gevoeld en deze zit nog potdicht .. Je zou toch denken dat die open moet staan als je ongi bent/wordt. Het lastige is ook dat ik niet weet of dit iets nieuws is door de homeopathische pillen of dat het toch iets van een innestelingsbloeding is. Maar als het een innestelingsbloeding is had ik dan niet positief moeten testen vandaag Pfffff ben het helemaal zat dat zwanger worden....als ik wist dat het zo moeilijk ging had ik er heel anders ingestaan..... Zucht........ik ga maar weer verder met mijn soezen bakken misschien dat dat me een beetje op vrolijkt. Sorry meiden voor me relaas maar ik moet het even kwijt
Meis toch, het is heel logisch dat je even verdrietig voelt. De wens is zo groot, en dan wil je het liefst dat hij gelijk in vervulling gaat. En het is dan heel moeilijk om te horen, dat iemand in je nabije omgeving zwanger is. Je mag dan best verdrietig zijn hoor, gooi het er gewoon uit. Ik kan je helaas niet vertellen wat het bruinverlies is. Zolang je nog geen rood hebt gespot, kan het nog beide kanten op. Kijk maar naar Nichelle, die testte bijvoorbeeld ook heel erg laat pas positief. Volgens mij maak je trouwens pas hcg aan, wanneer je eitje is ingenesteld. Dus als het van een innesteling is, zou je over een paar dagen nog eens kunnen testen. Je bent pas een maand bezig, met de homeopathische middeltjes. Geef wat tijd aan je lichaam, om hieraan te wennen. Dat wondertje komt er ook voor jou. Alleen soms moet je wat meer geduld hebben dan anderen. Een dikke knuf meis.
@tebbie balen meis!!! En ik snap heel goed hoe je je voelt!!! We lopen qua rondes ook wel gelijk en ik denk ook heel vaak dat ik nooit n positieve test zou hebben!! Ik test ook niet meer en heb er soms ook helemaal genoeg van!! Waarom moet t zo lang duren Om gek van te worden, ze zeggen dat zwanger worden zo leuk is maar vind er niks aan elke maand die stress en rotsymptomen, die helemaal niks zeggen!!! en allerlei middeltjes die je gebruikt om sneller zwanger te raken....nou niks aan!!! Dus begrijp heel goed hoe je je voelt en iedereen om je heen raakt maar zwanger idd!!! :S heel leuk en bent ook wel blij maar toch die steek die je krijgt die zo'n pijn doet!!! koppie op meis en hoop dat t niet gaat doorzetten!! Ik duim heel hard voor je meis!!! hele dikke knuff!!
@tebbie vervelend hoor meis! Maar wat fien zegt is wel waar! Ik maakte laat pas hcg aan dus zo lang je ongi nog niet compleet is doorgebroken is er nog geen zekerheid. Ik wil je geen valse hoop geven maar wel een hart onder de riem steken, ik weet zeker dat er voor jullie ook snel een wondertje komt! Probeer positief te blijven, al kan ik me voorstellen dat dat heel moeilijk is af en toe!
Moeilijk he Tebbie en dat berichtje kon er vandaag ook nog wel bij.. Je mag best verdrietig zijn, beetje lief voor jezelf zijn hoor! Zijn de soezen geslaagd?
Weet ik! Heb het ook lekker allemaal even laten gaan. Gaat nu al wat beter. Kan nog steeds snel huilen maar zullen de hormonen wel zijn. De soezen zijn gelukt maar de vulling niet zo . Ik lust geen slagroom dus wilde ze vullen met aardbeienmousse maar de vulling wilde niet opstijven. Nu de lege soezen maar evn opgeborgen en morgen met banketbakkersroom proberen. Verloor mijn geduld een beetje dus nu maar lekker bank hangen. Voor mijn man wel een paar soezen met slagroom gevuld .
Hmm das jammer maar met banketbakkersroom lijkt me wel heel erg lekker! Heb het in een ver verleden eens gemaakt op school voor puddingbroodjes maar weet niet meer hoe je het maakt (alweer 14-15 jaar geleden, ik word ooouuuddd! )