Hier begint het wat te rommelen in mn buik dus was benieuwd naar 'de stand van zaken'. Dus even een ovutestje gedaan. Maar deze was nog hééééél licht, dus dat gaat nog wel even duren! Ga er denk ik maar vanuit dat na het weekend een zwangerschapstest negatief zal zijn en dat ik vanaf dat moment ongeveer kan gaan rekenen. Dan zou half september ongeveer mijn NOD zijn. Voelt nog heel ver weg...
Heb recept opgezocht en schijnt niet zo heel moeilijk te zijn. Ik heb het nog nooit zelf gemaakt, dus we zullen het zien morgen . Ik hoop dat voor jou snel je cyclus weer opstart!
Nou meiden mijn ongi is doorgezet. Nu met flinke buikpijn, kotsmisselijk en een kruik op bed. Waarom moet ik dan ook op zondagochtend om 7 uur ongi worden :x
Pff tebbie, ook meteen heftig dus.. Idd maar lekker kalm aan doen en goed laten verzorgen door je kerel
Goedemorgen Tebbie wat klote!! Hier ook gister mijn. Ongi doorgebroken, had het ook niet verwacht voelde me zo anders maar zo zie ik maar weer dat me lichaam me erg voor de gek kan houden ik heb ook gister een Huildag gehad voelde me zo rot! Ook nog gedroomd dat ik in verwachting was leek zo echt allemaal! Maar goed ik ga op naar de volgende ronde en ik ga proberen niet meer naar kwaaltjes te kijken en wacht rustig af op mijn NOD en ga me niet meer blij maken vantevoren Veel liefs
Oh wat jammer Manuela! Wat rot dat je lichaam je dan zo voor de gek kan houden hè.. Jij ook lekker rustig aan vandaag!
Thanx meiden! Met 2 Aleve achter de kiezen gaat het gelukkig alweer wat beter. Ik heb zometeen verjaardag van mijn moeder dus moet er helaas wel even uit. Maar goed kan ook wel weer lekker zijn, even wat afleiding. En dan nu maar hopen op meer geluk de volgende ronde....
Tebbie en manuela balen meiden. Baukje hoop dat je snel weer aan je nieuwe rode kan beginnen. @hier mn neefje is het weekend blijven logeren. Was erg leuk gisteren naar een pretpark met hem geweest. Nu wel weer blij dat hij weer naar huis is. Ben gebroken. Nu ff de rest van de dag lekker ontspannen. Fijne dag meiden.
Hallo meiden hier ben ik terug... nu als een getrouwde vrouw Wat jammer tebbie en manuala hopelijk is het snel jullie ronde hoor! baukje hier nog niet getest mocht niet van mijn vriend mag ten vroegste morgen maar testen. Heb mijn ongi nog niet maar heb ook niet echt veel klachten. het gevoel in mijn buik dat ik mijn ongi moet krijgen en smorgens even wat misselijk ben heel benieuwd hoor
@tebbie en manuela; balen meiden. Hopelijk is jullie ongi snel voorbij, en kun je weer voor een nieuwe ronde gaan. @xeniatje; gefeliciteerd meis!! Enne, wat spannend dat je morgen kan testen! Het zou wel een heel mooi huwelijkscadeautje zijn he! Ik hoop voor een mooie test morgen!
@tebbie en manuela wat jammer meiden!!! Hopelijk is t gauw voor jullie raak @xeniatje gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Hebben jullie n leuke dag gehad?! Zou idd n mooi huwelijkskado zijn ik duim voor je meis!!! Hier gelukkig m'n ongi al weer voorbij geloof zaterdag al op naar de volgende ronde...en probeer er weer zo min mogelijk mee bezig te zijn!! Ben begonnen met fitness/krachttraining en focus me hier maar op...ben zaterdag begonnen met hardlopen en gister met collega n schema gemaakt kan niet wachten om er weer helemaal topfit te zijn!!!! Heb nu alleen wel ontzettende spierpijn :S mja je moet er wt voor over hebben he... Ben blij dat hier de zomervakantie is afgelopen en dat alles weer normaal is hoor, heb veel gewerkt in de vakantie en zin om m'n eigen leventje weer op te pakken en naar school te gaan en weer les te geven
Wat goed dat je zo aan je lichaam werkt Rabia. En als mooie tegenprestatie, heb je dadelijk een super fit (en natuurlijk mooi) lichaam. Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik al een tijdje niet naar de sportschool ben geweest. Misschien klinkt het raar, maar ik ben bang dat ik wat verkeerd doe, dat het ukkie misschien kwaad kan doen. Ik hoor zoveel tegenstrijdige berichten, dat ik me er gewoon niet meer fijn bij voel. Ik zit er zelf aan te denken om m'n abonnement bij de sportschool op te gaan zeggen, en wellicht te gaan zwemmen. Dat schijnt namelijk juist heel goed te zijn wanneer je zwanger bent. Helaas is hier ook de misselijkheid goed begonnen. Ik houd het wel allemaal binnen, maar het is gewoon niet zo'n fijn gevoel. Kleine beetje eten, helpt hier nog wel het best. Hopelijk is dat kwaaltje ook weer snel voorbij.
@Xeniatje; gefeliciteerd meid! Hopelijk hebben jullie een prachtige dag gehad! En morgen een mooi huwelijkscadeau zou de kers op de taart zijn! Duim heel hard voor je! @Rabia; petje af voor je discipline! Heel knap hoor! @Fien; doen waar jij je goed bij voelt meis, dat geldt voor je hele zwangerschap en ook daarna!! Laat je niet gek maken door anderen of verhalen die je leest. Je (moeder)gevoel heeft het altijd bij het juiste eind! Hopelijk wordt de misselijkheid niet nog erger en is het op deze manier wat te handelen... Hier zojuist de huisarts gebeld voor mn zoontje. Heeft een verdikte lymfklier in de oksel, is ook rood en gevoelig. Is niet ziek oid. Wel had hij een teek in zn haar die al los had gelaten maar wel al bloed had gezogen. Weet niet hoelang dat beest daar heeft gezeten. Weet niet of het een met het ander te maken heeft maar toch zometeen maar laten zien aan de huisarts en even overleggen wat te doen.