@baukje85, nee, ik woon niet in een dorp. Nu kan het niet heel lastig meer zijn. Waar jij woont kan nog alle kanten op in Friesland dan, haha. Al die kleine dorpjes hier. Alhoewel ik denk dat we wel vlakbij elkaar wonen! Ik begin eigenlijk elke dag om 07.00 uur, maar ben dan wel lekker om 15.30 uur vrij. En tien minuutjes later thuis. Vanaf morgen krijg ik een nieuwe collega, dus aan het inwerken. En mijn functioneringsgesprek... Altijd weer wat spannend. Als ik meer details geef, dan ben ik "bang" dat je wel "weet" wie ik ben. Dat komt door iets wat hier twee jaar geleden in de buurt is gebeurd. Klinkt nu wel heel mysterieus, maar ik wacht nog even af tot ik positief heb getest voor ik meer prijsgeef, ivm meelezers.
Hmm je maakt me wel erg nieuwsgierig, maar ik zal niet gaan vissen. Ik probeer mijn privacy ook iets te bewaren dus geef zelf ook niet te veel prijs. Wel lekker dat je zo dicht bij je werk woont! Moet zelf een half uurtje rijden voordat ik thuis ben
Ik jou ook MiMully Wie gaat er zometeen ook kleine baby's, grote zorgen kijken. Is zo'n mooi programma, alleen zit er altijd wel met tranen in m'n ogen naar te kijken..
Bij mij is het precies andersom, ik ben savonds niet warm te krijgen. Dubbel dekbed en sinds jaren weer een pyjama aan, niet leuk! Kan d'r ook niet goed van slapen! Hopen dat het bij jou snel over is!(en bij mij ook, manlief geeft niks om de pyjama xD)
naam: mimully leeftijd: 29 ronde: 1 nod: nb, volgens app vandaag (nog niks overigens...) datum: 06-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 1 nod: 1 maart datum: 06 februari naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 3 nod: 27 feb. datum: 06-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 1 nod: 17 februari datum: 06-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: nb datum: 06-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: rond 22 februari? datum: 6 februari 2013 nb=niet bekend
@baukje1985 ik kijk het altijd terug. Manlief houdt niet van ziekenhuisprogamma's dus vermijden we dat maar. Wilde wel graag de wedstrijd zien maar ook daar heb ik helaas niks over te zeggen. Ag ja hebben normaal minder discussie over de tv.
Nou dames, vandaag te horen dat mijn collega voor de 2e keer papa wordt! Erg leuk voor hem en zijn vrouw! En een andere bekende die ook zwanger is, jeetje lijkt wel een vruchtbaar jaar. Alsof het in de lucht zit Hopelijk voor ons ook snel!!
Wat hoor je het veel he?! Komt misschien ook omdat we er zelf zoveel mee bezig zijn En op een gegeven moment heb je ook de leeftijd. En dan hoor je het alleen maar om je heen! Inderdaad hopen dat het voor ons ook allemaal snel werkelijkheid mag worden
Hey meiden, Na een drukke dag op werk vandaag bij mn moeder gaan eten. Toen kreeg ik te horen dat het heel slecht gaat met mijn opa en hij binnenkort waarschijnlijk zal overlijden. Ook met mijn oma gaat het niet goed. We zijn er eind vorig jaar achter gekomen dat ze alvleesklier kanker heeft en de kans is klein dat ze het einde van dit jaar nog haalt. Zit er nu echt even helemaal door heen. Als ik een paar dagen niet reageer dan weten jullie waar het aan ligt.
mimully [/COLOR]leeftijd: 29 ronde: 1 nod: nb, volgens app vandaag (nog niks overigens...) datum: 06-02-2013 naam:nichelle leeftijd:24 ronde:3 nod:28 februari datum:06 februari naam: fien25 leeftijd: 26 ronde: 1 nod: 1 maart datum: 06 februari naam: rabia84 leeftijd: 28 ronde: 3 nod: 27 feb. datum: 06-02-2013 naam: Sfeertje83 leeftijd: 29 jaar ronde: 1 nod: 17 februari datum: 06-02-2013 naam: Baukje1985 leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: nb datum: 06-02-2013 naam: Wrummel leeftijd: 27 jaar ronde: 1 nod: rond 22 februari? datum: 6 februari 2013 naam: Arma86 leeftijd: 26 jaar ronde: 1 nod: rond 8 maart datum: 6 februari 2013 nb=niet bekend
hoi dames Wat had ik veel moeten lezen pfff hihi Naam: Frummel 2 Leeftijd: 33 ronde: Nog niet begonnen NOD: Nb Datum: Nb Nog niet veel informatie hopelijk horen we zaterdag meer over de verbouwing Misschien dat we het toch wel alles zelf doen met hulp van familie alleen houd dat wel in dat ze zometeen wel weten dat we voor een tweede gaan beetje jammer maar als dat het enige is toch alleen heb ikzo'n schoonmoeder die gaat klagen met " ik heb net alle spullen weg gedaan" en ik kan niet meer oppassen hoor!!" en "nu nog een tweede dat is zo veel leeftijd verschil" bla bla bla Hebben jullie ook zo'n schoonmoeder?
Jeetje arma heel veel sterkte mop, we zien je wel weer verschijnen als je er weerzin en tijd hebt doe rustig aan
@Arma: Wat naar zeg! Heel veel sterkte en neem lekker je tijd. Als je je verhaal kwijt wil, horen we het wel! @Frummel: Hm, nee ik heb gelukkig niet zo'n schoonmoeder. Die van mij is wel pittig en laat altijd haar mening horen (ook als je er niet om vraagt), maar het is een lief mens Kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt dat mensen te weten komen dat je bezig bent voor een tweede. Helemaal als ze elke maand gaan vragen of je al zwanger bent..
Gelukkig maar whahaha verder is ze ook wel pittig en lief hoor maar dit voel ik gewoon aankomen. Het scheeld heel veel geld dus dat ze het dan weten neem ik maar voor lief het is onze keus om nu aan een 2e kindje te beginnen dus ze kunnen zeggen wat ze willen maar een verrassing is het dan niet meer Maar voor mijn ouders nog wel gelukkig
@Frummel! Nou ik heb een schoonmoeder die wij heel weinig zien en horen. Dus mooi rustig! Houden zo Maar kan me voorstellen dat je er soms gek van wordt