Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben niet annoniem hier dus je kan me zoeken op Nichelle K.istemaker:).

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Gevonden! Leuk!

3. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    oeeh vanmorge weer lkr geklust en ri me eisprong..voelt goed!hihi..heerlijk als je net getrouwd ben,het lijkt wel alsof je opnieuw verliefd ben!:D..
    Vanmiddag doe ik weer een ovu test..ben echt benieuwd..of de lh toeneemt!:)
    Groetjes romil!

4. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Kwam even stiekem kijken of er al een mooie test van xeniatje stond. Helaas moet ik nog even geduld hebben. Ik duik m'n bedje heerlijk in, heb net een nachtvlucht achter de rug;). Slaap nog even lekker dames.

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully dat is idd al wel oud jah...mar als ie nog zo vrolijk is na wat ie heeft meegemaakt en nu heeft is dat alleen maar fijn toch!! Pfff zou niet weten wat ik zou doen als ik m'n hondje niet meer zou hebben hoor!!! Hoort gewoon bij je gezin ;)

@fien Tuurlijk meis je moet doen wat goed voor je voelt ;) n vriendin van me deed ook zwangerschapgym maar was saai zei ze sommige dingen wel handig maar was gewoon niet zoveel aan!! Hihi...

@xeniatje wat leuk zeg!!! Idd nog n jong ding ;) maare we wachten hier met spanning op de test!!! :p Hihi...

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Even off topic hoor.
    Net terug van de rechtbank. Wat een lange zit. Zou 1,5 uur duren. We zijn om negen uur begonnen. Uiteindelijk om kwart over twaalf ongeveer klaar. Met een kwartier overleg tussendoor. Nu twee weken wachten op de uitspraak...

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully Pff wat n lange zit zeg!!! Waar was dat dan voor?!

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Mijn moeder is 2,5 jaar geleden dodelijk verongelukt. Dat is nogal een lange kwestie geworden. Kijk maar eens op youtube op rondweg-Noord dokkum...

9. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Jeetje mimully wat heftig. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    dank je voor de complimenten :) ja idd ik wou dat het voor iedereen een verrassing was dat mijn haar een ander kleur had. gelukkig is het veel beter meegevallen dan mijn blond :)
    ooh mimully wat heftig zeg dikke diggiehug hoor voor je!!!
    wat lief van jullie dat je op een mooie test zit te wachten van mij... maar helaas omowit :( had ergens wel hoop maar het was dus weeral voor niets. daarnet afspraak gemaakt voor mijn man om zijn sperma te laten onderzoeken zaterdag mag hij al gaan.

11. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mi Molly wat vreselijk zeg! Ook ik weet niet wat ik zeggen moet er zijn geen woorden voor!

12. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Xeniatje wat jammer!
    Wat fijn dat hij zo snel terecht kan

13. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @mimully wat een narigheid zeg:(! Niet leuk!

@xeniatje jammer zeg! Wel prettig dat je man zo snel terecht kan!

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @mimully; hopelijk snel gerechtigheid. Je had al een tijd geleden je verhaal kort verteld. Maar het blijft heftig wat er is gebeurd. Hopelijk helpt dit dadelijk bij het laatste stukje verwerkingsproces. Hoe vond je het zelf gaan?

@manuela; en, had je een mooie ovu-test vandaag? Je mag de testen altijd hier showen hoor, dan kunnen we met je meekijken.

@xeniatje; wat jammer van je test. Maar dat 2e wondertje komt er ook voor jou. Soms moet je alleen iets meer geduld hebben.

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully och jah klopt...jeetje na zo'n lange tijd jah :eek: was wel schuld van de andere dan?? Heb net gekeken, was dat die van feb. 2011 met wit en blauwe auto?!

16. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Hee meiden, wat kunnen jullie kletsen zeg :)

Welkom romilda!

Xeniatje, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jullie zagen er prachtig uit! Hopelijk heb je een dag om nooit te vergeten gehad!
    Wel erg jammer van je test zeg!!

Mimully, je verhaal van een tijdje geleden vond ik al heel erg, maar die beelden waren ook heftig om te zien. Wat lijkt het me moeilijk om die rechtszaken in te gaan en alles weer naar boven komt. Hoe voel je je eronder?

Wat een leuk idee om elkaar aan Facebook toe te voegen! Ik ben hier nog wel liever anoniem, dus liever via Prive berichtje :)
    Wie weet komen we elkaar een keer tegen Rabia, in de stad ofzo, grappig ;)

Hier nog alles goed, beetje ongi nog. Maar ben behoorlijk moe en totaal geen conditie. Lijkt wel of ik aan vakantie toe ben!
    Nog even wachten.. :)
    Ik ga lekker ff douchen, fijne avond meiden!!

17. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Dames bedankt!
    Rabia het is idd die witte auto. De reconstructie hoort er ook bij.
    Het was heftig, maar het voelde wel alsof we "op winnen". Staan. Maar dat weet je nooit. Ik had spreekrecht, maar kon mijn verklaring niet voorlezen. Na een alinea moest mijn zus het overnemen. Bij de vorige zaak kon ik hem zonder problemen voorlezen, maar nu dus niet. Die van mij vader werd door de rechter voorgelezen. Hij wilde zelf niet. We hadden een drie koppige rechter. Een van de rechters had het ook moeilijk leek het, tijdens het voorlezen van de verklaringen.

Xeniatje, wat balen zeg. Gelukkig kunnen jullie snel verder voor meer onderzoek. Succes!

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ik kan dit goed geloven mimully dat je het moeilijk hebt met het voorlezen. veel sterkte hoor.
    heb tijdens mijn viering ook een stuk gelezen over mijn meter en peter en dit was al met snikken en wenen en er maar half uit geraken. laat staan van je mama en dan nog zo kort geleden en de manier waarop.

hier wat een nacht gehad! wakker geworden om 2 uur omdat onze hond steeds zat de blaffen. Uiteindelijk is mijn man anar beneden geweest zodat hij ging stoppen met blaffen. Eenmaal terug in ons bed kom ik niet meer bij van de pijn in mijn onderrug.
    hoe ik me ook legde het deed steeds pijn, kreeg dan ongikrampen erbij maar die stopten al even vlug zoals ze kwamen.
    Dus vanmorgen opgestaan met het idee nu heb ik mijn ongi, niet dus. pfff dat wachten kom er zot van!
    Nu geen ongikrampen meer, en de pijn in mijn onderrug is er nog maar draagzamer

19. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Het klinkt als een heftige zitting Mimully. Ik kan me heel goed voorstellen, dat het lastig is om je verklaring aan iedereen voor te moeten lezen. Er komen dan toch weer heel veel emoties los, die je dan even niet onder controle hebt. Ik hoop echt dat er snel gerechtigheid is, en je verder kunt met dit verwerkingsproces.

@xeniatje; dat klinkt niet als een fijne nacht, die je gehad hebt. Wat naar dat je zo'n pijn hebt in je onderrug. Hormonen kunnen af en toe in je lichaam rare dingen doen. Hopelijk kun je vannacht weer even bijslapen.

20. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@mimully ik hoop dat degene die het ongeluk veroorzaakt heeft een passende straf krijgt. Zodat je het een plekje kan gaan geven. Heel veel sterkte dikke knuf.

@xeniaatje hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt. Dan kan je of door naar de volgende ronde of fien en mij gezelschap komen houden.

@fien hoe is het met jou? Veel last van kwaaltjes? Heb je al een afspraak voor je 1e echo?

Deel Deze Pagina