Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Arma; ik kan goed merken dat ik zwanger ben;). Sinds een week ben ik eigenlijk de hele dag misselijk. Ik kan alles wel binnenhouden, maar het voelt niet fijn. Het helpt als ik kleine beetjes eet, gedurende de hele dag. Maar dit kwaaltje ben ik liever kwijt dan rijk. Het is wel schattig van m'n man, die probeert zo goed mogelijk voor me te zorgen. Hij heeft al spontaan meerdere keren deze weken gekookt, en is heel erg begaan hoe het met me gaat.

Af en toe voel ik krampjes in m'n onderbuik en m'n borsten zijn nog steeds heel erg gevoelig.

Maar hoe gaat het met jou? Heb jij al rare kwaaltjes?:p

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimilly echt heftig hoor meis!!! En snap dat er dan allemaal emoties loskomen!! Hopelijk krijgen jullie gauw gerechtigheid en kunnen jullie t n plekje even en t verwerken!!! Hele dikke knuff meis!!

3. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Gelukkig nog geen hele dagen misselijk maar wel van die mooie vlagen. Eten koken is bij mij op het moment ook geen succes. Maar ook hier is vl echt super lief en doet alles voor me als ik thuis kom;) echt super lief van hem. Gen afgelopen nacht slecht geslapen dus hoop dat ik vannacht weer wat in kan halen

4. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik heb trouwens eerst een afspraak bij de vk, voordat ik een echo krijg. Na deze afspraak wordt direct een echo geplaned, en moet er bloed worden geprikt. Voor volgende week staat al de afspraak. Ik hoop dat ik die week daarna een echo mag plannen. Mijn moeder is namelijk dan jarig, en het zou wel een mooi cadeautje zijn, als ik een mooie echo kan laten zien.

Wat fijn dat je nog niet heel erg veel last hebt van kwaaltjes Arma. En wat lief dat je vriend ook zo met je begaan is. Af en toe heb ik ook dat ik gewoon niet lekker slaap. En het helpt ook niet, dat ik er elke nacht minimaal 1 keer uit moet om te plassen;).

5. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden ff een ego bericht maar heb even jullie hulp nodig. Ik krijg zojuist te horen dat ik morgen een intern sollicitatie gesprek krijg voor een functie met meer zekerheid. Nu had ik inderdaad een week of 2 geleden aan mijn hr manager doorgegeven dat ik op deze functie wilde solliciteren maar dacht dat de gesprekkn veel later waren. En ben er ondertussen natuurlijk achtergekomen dat ik zwanger ben. Maar wat moet ik nou doen ben pas 5 weken zwanger en wilde het bij een later gesprek (lees na ca 8 weken ofzo) wel aangeven dat ik zwanger ben maar vind dit wel heel vroeg. Wat zouden jullie doen? Het gewoon aangeven morgen of nog even je mond houden tot een eventueel 2e gesprek

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Je hoeft het tot 12 weken nog helemaal niet tegen je werkgever te zeggen dat je zwanger bent. Daarnaast mag dat geen reden zijn om je een bepaalde functie niet toe te laten wijzen. Dus ik zou gewoon je zwangerschap nog even stil houden, en gewoon solliciteren voor de functie.

Is de functie trouwens niet te combineren met een zwangerschap?

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Arma, gewoon nog niks zeggen. Volgens mij hoef je het zelfs tot zes maanden niet te vertellen. Of je het zolang verborgen kan houden is een tweede.

8. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @mimully Dat is idd heel heftig! Hopelijk kun je het laatste stukje snel verwerken en een plekje geven.

Ik moet weer even mijn verhaal kwijt meiden. Ik merk dat ik er deze maand erg veel moeite mee heb dat het bij ons nog niet gelukt is en dat er nu 2 vriendinnen van mij wel zwanger zijn. Het doet me echt pijn. Hoe zeer ik het zo ook gun..... Ik kan het niet van me afzetten...... Zucht.........het liefst zou ik me nu van alles en iedereen even afsluiten totdat dit allemaal is over gewaaid of totdat ik zelf zwanger ben..........poeh wist niet dat dit me zo kon raken.....

9. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Meis toch, wat vind ik dit vervelend om te lezen. Jullie zijn natuurlijk al een tijdje voor een wondertje bezig, en dan is elke maand er eentje te lang. Heel logisch dat je het even moeilijk hebt, wanneer 2 vriendinnen van je zwanger zijn. Weten zij van je wens af?

Hopelijk ben je ook snel zwanger, en kan je samen met je vriendinnen hiervan genieten. Tot die tijd, schrijf het hier lekker van je af. Dat kan al een opluchting op zich zijn. Wie weet is de volgende ronde, jouw ronde. Dan ben je die deprie gedachtes zo weer kwijt. Dikke knuf meis.

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    oooh tebbie dikke diggiehug ik snap je wel hoor en idd dit kan wel ahrd aankomen en het is normaal dat je de ene keer meer moeite mee hebt dan de andere keren en jullie zijn ook al een tijdje bezig he
    schrijf het hier gewoon lekker van je af wij staan klaar om het te lezen!
    arma ik zou ook niets zeggen hoor ze kunnen u dat normaal niet weigeren als je zwanger bent een nieuwe functie maar je weet maar nooit he lekker je mond houden en dat gesprek eens afwachten
    fien hopelijk komt je echo snel hoor ;)
    hier straks mosselen gaan eten bij schoonvader joepi
    vanmiddag effe ongikrampen gehad maar ongi is nog steeds niet doorbroken. ml zegt dat ik vrijdag opnieuw moet testen als ik nog steeds niet ongi ben. benbenieuwd

11. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Thanx meiden! Zit hier inmiddels lekker te janken op de bank :(. Manlief is niet thuis dus kan het even lekker laten gaan zonder vragen. Niet dat ik het erg vind als hij er naar vraagt hoor, juist niet, ik bedoel we doen dit samen. Maar soms is het gewoon lekker als je het even kan laten gaan zonder iemand te hoeven vertellen wat er is.

De vriendinnen weten van mijn wens af, daarom is het ook zo lastig. Ik heb ze net ook even weer gesmst om mijn gevoel aan hun voor te leggen. Gelukkig reageren ze heel lief. Waardoor ik juist alleen nog maar meer moet janken :)

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat kun je je soms rot voelen hè tebbie, dikke knuffel meis! Wat een fantastische vriendinnen heb je. Super dat je je gevoelens met hen kunt delen! Dat maakt het minder beladen en misschien ook iets minder zwaar.. Sterkte meid, en ff lekker huilen kan idd enorm opluchten...

13. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden bedankt! Ik hou nog even lekker mijn mond;) hoop dat ik die baan krijg dan spring ik een gat ik de lucht:)

@tebbie dikke knuffel meis. Is snap heel goed dat je het moeilijk hebt. Je bent ook al een tijdje bezig. Ik hoop dat het voor jouw ook snel raak mag zijn nu.

14. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Bedankt meiden!

Gaat vanochtend een stuk beter. Gisteravond toen ml thuiskwam er nog even over gepraat en alles even goed laten gaan. Hij schrok zich een hoedje dat hetze heftig was. Maar zei ook eerlijk dat het hem ook niet lekker zat en er steeds meer moeite mee krijgt om zwangere mensen te zien. Dat vond ik wel schattig want hij is juist de rationele van ons tweeën. Maar ik was wel opgelucht toen we het er over hadden gehad.
    Vol goede moed gaan we weer verder en we zien wel waar het schip strand!

15. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dat is een goede instelling tebbie. En wat kan het opluchten, om er gewoon met je partner over te praten he. Wat lief dat hij er zo openhartig het met je over heeft gehad. Ook bij mannen kan het af en toe hoog zitten. Maar zij zullen het toch minder snel aangeven.

Gewoon met volle moed weer een nieuwe ronde ingaan! Dat wondertje komt er ook zeker voor jullie!

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @arms ik zou t nog evn voor je houden meis!!! Kan nog wel ;) net wat de anderen zeggen je zou als je deze functie wil niet laten verpesten en mag idd nog ff wachten met zeggen dus ik zou t ook niet zeggen!!!

@tebbie herken t ook heel erg!!! Maar laatste tijd ben ik wat nuchter geworden en denk maar bij elke ronde dat t niks is, om zo teleurstelling te voorkomen!! Want aan je lichaam heb je ook niks :S al die stomme symptomen :( hopelijk wordt de volgende ronde voor ons (alle dames) die nog niet zwanger geraakt zijn ;) stay positive!!!! En soms nog dipje is ok, kijk heel vaak naar tlc en moet bij elke bevalling gewoon janken die ik zie :S mia soms ook wel fijn om nog potje te janken :p koppie op meid!!! We komen er wel ooit ;)

Zit nu nog in de trein van Leiden, had vannacht tot 04.15 aan mn studie nog gewerkt en dan vandaag uiteindelijk ingeleverd bij nti ;) nu in spanning wachten op de uitslag!!! Ga maar van te ergste uit :p heb meZelf lekker verwend met nu frapuccino van starbucks en nu bodymist gekocht van Victorias Secret ;) hehe lekker soms jezelf verwennen :D maar ben nu wel helemaal brak!!! :S

17. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tebbie wat vervelend en snap je heel goed hoop dat het snel raak is dat hoop ik voor allemaal..
    Fien ik gebruik geen ovu testen ik heb een regelmatige cyclus en voel me eisprong ook handig hoor en aangezien wij vaak klussen zit dat vast goed ik moet zeggen dat ik nu zoiets heb van Ag ik zie wel wanneer het raak is ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn ik was veel te gefocust erop en zat daardoor gewoon niet lekker in m'n vel.
    Xeniatje Hoelang ben je nu dan overtijd? Xx

18. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden gesprek ging gisteren goed ff afwachten nu wat eruit komt.

@rabia zal voor je duimen dat het resultaat van je studie goed uit pakt. Lekker he jezelf af en toe verwennen.

@ tebbie fijn dat je je alweer wat beter voelt. En natuurlijk super fijn dat je vriend er zo voor je is.

@hier vannacht flink geschrokken werd om 12 uur wakker met enorme krampen in mn buik nat zoals een hele hevige ongi. Zweet brak me overal uit en had het gevoel ieder moment flauw te kunnen vallen. Na 20 minuten ebde de pijn weg maar voel me er niet lekker bij. Ga straks de vk bellen en blijf vandaag maar een dagje thuis. Heb geen oog meer dicht gedaan. Hoop dat het allemaal nog goed zit.

19. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oh arma, dat klinkt idd vervelend. Hopelijk kun je direct terecht. Wel erop staan hoor! Desnoods even naar een gyn om te laten kijken. Kramp dat je er wakker van wordt is niet goed.

20. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Oeh bah arma! Hopelijk valt het allemaal mee... Je hebt geen bloedverlies?

Zometeen naar mn werk. Zal wel een pittig dagje worden, heb geen oog dicht gedaan, blegh!

Deel Deze Pagina