Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@baukje nee gelukkig geen bloedverlies maar ben best bang nog even wachten

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dat is positief gelukkig! Het waren niet je darmen die hun plek aan het zoeken waren? Dat wil ook nog weleens in het begin van de zwangerschap...

3. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dat is schrikken Arma! Ik kan me herinneren dat ik rond de 5 weken ook eens heftige krampen heb gehad. Maar dat zijn volgens mij m'n darmen geweest. Hopelijk is dit bij jou ook het geval, en valt het reuze mee. Misschien een minder leuk praatje, maar kun je wel goed naar het toilet? En heb je ook zoveel last van gasvorming?:D

Voor de zekerheid gewoon even de vk bellen. Wellicht dat zij je gerust kan stellen. Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik er vanuit gaan dat het je darmen geweest zijn meis.

4. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Wat schrikken Arma, hopelijk dan toch je darmen!!
    Doe rustig aan vandaag!

5. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    oei arma dat is idd niet leuk bel maar vlug naar de vk dat je gerust bent. laat iets weten
    manuala ik ben 5 dagen overtijd. pfff vandaag 2 vriendinnen gehad om te vertellen dat ze zwanger zijn pfff krop moeten doorslikken kben wel lichtjes gefrustreerd.

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Nog steeds niks xeniatje?
    Wanneer ga je weer testen dan?

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    nee nog steeds niets... :( kan erbij huilen :( heb wel al steeds meer ongikrampen dus zal afwachten zijn tot ik mijn ongi krijg. Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan doe ik terug een test

8. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh spannend xeniatje nou hoop dat ie wegblijft en ja is rot met je vriendinnen, dat snap ik
    Ik en mijn vriendin zijn samen begonnen en ze is al zwanger na 2 maanden super vind ik het hoor maar baal er ook wel van want nu krijg ik continu de vraag, en jullie en hoe gaat het en al nieuws pfff en dan nog zon leuke zus nouu het wil niet echt lukken hè ik zeg Hallooo we zijn pas begonnen bloedje irritant nu heb ik spijt dat ik het verteld heb want het is zo confronterend elke x die vragen dan ben ik helemaal down die dag

9. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden net terug van de vk heb een inwendig onderzoek gehad. Wad nergens bloed te bekennen en mn baarmoeder zag er rustig uit. Wat het geweest is weten ze niet. Het enige wat ik kan doen is afwachten en maar hopen dat het goed blijft gaan. Ga me vandaag lekker rustig houden en proberen een beetje te slapen.

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Heb je vandaag nog niet getest dan? Ik dacht dat ik me zoiets herinner, dat je vrijdag nog een testje zou gaan wagen. Hopelijk is het een goed teken dat je ongi weg blijft. Weet je ook wanneer je ei-sprong is geweest?

11. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@xeniaatje spannend meis zal voor je duimen

12. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dat is goed nieuws Arma! Heeft de vk niets gezegd over eventuele darmen die raar kunnen doen? Gewoon lekker rustig houden de komende dagen, en niet te veel doen.

13. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey fien nee ze heeft niks over mn darmen gezegd maarja laten we maar hopen dat het mn darmen zijn.

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Arma hoe is het nu met je meid? Geen krampen oid?

15. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey baukje het gaat gelukkig weer goed hier. Geen rare krampen meet gehad. Vandaag lekker genieten van mn laatste vrije zondag tot aan de vakantie.

@xeniaatje hoe is het met jou meis?

16. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Oh en Baukje hoe is het me je meis? Kan je alweer aan de volgende ronde beginnen?

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @arma fijn dat t al weer beter met je gaat meis!!!

@xeniatje ennn??? Heb je nog getest?? Ben niet nieuwsgierig hoor :p haha

Gisteren is mijn vriendin bevallen, half 6 begonnen de weeën en half 11 (4uur later) was ze al bevallen :eek: super snel dus!! En was vannacht al weer thuis!! En ook nog op haar uitreken datum!! Ik was gister wel beetje gespannen hoor en mijn man was daar nog ff bij haar vriend en zei dat ze al 7cm ontsluiting had...echt ben zo blij voor haar!! Vandaag heb ik haar gezien en heb der al vast mogen houden...echt helemaal in love!! Heb foto wel op Facebook staan (voor degene die me daar wel op hebben)....maar toch ook beetje dubbele gevoelens hoor :S niet jaloers maar beetje angstig gevoel en bang dat ik dit nooit zal meemaken :S en dat doet toch wel pijn eigenlijk!! Mijn man was ook helemaal in love en zei gelijk "wij ook gauw!!!" Maar dan zeg ik weer nee denk t niet, uit zelfbescherming!! Op dit soort momenten heb ik dan toch wel ff n dipje hoor :( mja....ik hoop wel dat ik t ook gauw allemaal mag ervaren??? Tja maar voorlopig heb ik de konijnenstand nog aanstaan :p haha...
    Mja ga denk ik een n dutje doen want heb ook slecht geslapen, toch de spanningen denk ik!!!

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat leuk dat je vriendin bevallen is Rabia! Ik kan me voorstellen dat het wat gemengde gevoelens met zich meebrengt. En wat een super snelle bevalling heeft ze gehad, zo eentje wil ik later ook wel! Hopelijk mogen jullie binnenkort ook leuk nieuws gaan vertellen aan familie en vrienden.

Haha, moet wel lachten om de 'konijnenstand'. Ik zie dat je alweer in de vruchtbare periode zit. Lekker aan de klus deze week! De konijnenstand heeft bij ons toen ook erg geholpen, hihi!:p

Ik heb trouwens ook nog niet gereageerd op het uitwisselen van facebook accounts. Mocht iemand mij willen toevoegen, dan mag je me altijd een pb sturen. Ik vind ook dat we hier een gezellig clubje hebben, en het is wellicht wel leuk om elkaar op een andere manier te leren kennen.

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Haha jah zit weer in m'n vruchtbare periode ;) had vrijdag al veel vloed en goster aan de linkerkant pijn in onderbuik en onderrug!! Weet nog niet zo goed of m'n ei nu al geweest is :( Zou wel erg vroeg zijn dan, zou als ik weer n cyclus van 28 zou hebben pas donderdag m'n ei hebben :S m'n temp kan ik ook niks mee, die schommelt teveel!! Tja zullen t zien...

20. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey rabia gefeliciteerd met je vriendin. Snap best dat je er wel een beetje een dubbel gevoel bij hebt. Hoop dat het voor jouw ook snel een keer mag gebeuren. Heb je er met je mannetje al over gehad wanneer je eventueel hulp wilt gaan zoeken? Voor nu klus ze.

Deel Deze Pagina