Ja, mijn test van 17.30 was alweer veel donkerder. Dus morgen een echte knaller of dan alweer lichter. We zien het morgen wel, zo eerst maar lekker vroeg naar boven. Ben ook gewoon wel moe, dus moet ook niet te laat worden. Morgen bbq van vriends werk, dus wordt ook laat.
Hoi dames, gelukkig voelde ik me vandaag weer beter, en was m'n eipijn al wel zo goed als weg!! Ik heb die best wel lang dan...paar uur wel en kan dan amper lopen, elke stap die je zet voel je, alsof die baarmoeder los bungelt ofzo :S heel naar gevoel!!! Mja ene kant vervelend aan de andere kant ook wel weer handig, weet tenminste zeker dat ik m'n ei dan heb!! Alleend met klussen kan t dan ook wel weer beetje pijnlijk zijn!! Wou eerst vandaag nog extra klussen maar ben bek af en wil lekker slapen dus zit nu weer officieel op t wachtbankje!!! Zit ik daar alleen??? Of nog meer wachtende??? @mimully hopelijk morgen n knaller van n test!! Sorry de rest weet ik al niet meer :S nou ladies slaap lekker
@baukje misselijk valt gelukkig erg mee. Wel hele zere (*)(*) en bandenpijn. Maarja zo weet ik wel dat die kleine er nog zit. @fien ben benieuwd naar je echo zeg. Ik ga met 8+6 weken dus zie waarschijnlijk hetzelfde als jij @rabia fijn dat je ei pijn weer voorbij is. Nu is het weer wachten geblazen. @mimully klus ze @xeniaatje hoop dat je de uitslag van je man snel binnen is.
@Rabia, ik denk dat ik vandaag of anders dit weekend lekker naast je kom zitten. Gezellig, lopen we ook een keer gelijk.
Ik moet even m'n hart luchten dames. Ik heb gisteren een hele zware werkdag achter de rug gehad. In mijn werk moet ik wel eens beslissingen maken, die geen leuke gevolgen kunnen hebben. Zo ook gisteren. Op basis van mijn beslissing hebben we een medische voorzorgslanding moeten maken. Hierdoor hebben we naderhand heel veel narigheid te verduren gekregen. Mijn beslissing was juist, mijn crew stond achter mij, en ook mijn managers hebben me gezegd dat mijn beslissing de juiste was. Maar op het moment zelf, is het heel zwaar als jij verantwoordelijk bent (zo voelt het immers) voor al die narigheid die we naderhand de verduren hebben gekregen. Tel daar nog eens een hoop zwangerschapshormonen bij, en het feest is compleet. Ik kon m'n tranen gisteren niet meer bedwingen, en heb een een potje lopen janken aan boord. Wat voel je je dan rot zeg. Gelukkig was iedereen heel begripvol naar mij toe, en neemt zelf m'n eigen manager een vlucht van me over vandaag. Sorrie voor m'n depri berichtje dames, maar moest het even kwijt. Het lucht toch een beetje op, om het hier van me af te schrijven.
Jeetje meid wat een verhaal. Kan me heel goed voorstellen dat je je ontzettend rot voelde. Gelukkig stonden je collega's achter je! Belachelijk eigenlijk dat wanneer je zo'n verantwoordelijkheid draagt en dus beslissingen maakt die jou het beste lijken op dat moment, dat je dan ook nog zoveel rottigheid over je heen krijgt... Dan moeten ze iemand van hogerhand die beslissingsbevoegdheid geven als ze jouw oordeel (of die van een collega) in twijfel trekken. En idd die hormonen helpen ook niet mee om op dat moment sterk in je schoenen te staan.. Ik kan ook altijd veel minder hebben als ik zwanger ben. Is het goed afgelopen met die persoon waar het om ging tijdens die situatie?
Fien, daar zijn we ook voor hoor. Gewoon even lekker mopperen af en toe. En gelukkig stond iedereen achter je beslissing. Soms zijn de gevolgen niet leuk, maar is de beslissing wel de juiste geweest en dat is belangrijker vind ik. En idd, hoe is het met de persoon in kwestie afgelopen?
Met de persoon in kwestie is het heel goed afgelopen. Zo goed zelfs, dat ze na een uur weer terug aan boord wilde. Zonder enig overleg met mij, drongen de lokale autoriteiten (en ja, ik praat gewoon over een Europees land) ons op om die persoon in kwestie weer mee te nemen. Hier stond ik zelf niet achter. Omdat wat er gebeurd was, te heftig was om het risico te nemen haar weer mee te nemen. Ik moet ook aan de veiligheid van mijn andere passagiers denken. Hierdoor hebben we heel veel problemen gekregen. De lokale autoriteiten hielden totaal geen rekening met ons, en het volle vliegtuig met passagiers dat al een hele tijd aan de grond stond. De spanning wat letterlijk om te snijden. Je voelt je dan gewoon zo machteloos.
Maar is ze uiteindelijk toch met jullie mee gegaan dan? Ben jij degene die dan de eindbeslissing maakt of heeft bijvoorbeeld de piloot daar ook iets over te zeggen?
Ze is uiteindelijk niet met ons mee teruggevlogen. Dit zou onnodige spanningen in de cabine veroorzaken, plus de veiligheid van de passagier in kwestie. En veiligheid gaat bij mij voor alles. Dit incident speelde zich natuurlijk af in de cabine. De beslissing ligt hier bij mij, maar dit gaat wel in overleg met de gezagvoerder. Uiteindelijk moet je samen overeenstemming bereiken. Over een medisch incident moet hij vertrouwen op mijn oordeel, wat er gebeurd in de cabine. In zo'n geval zal een gezagvoerder je nooit tegenspreken.
@fien gewoon ff van je afschrijven hoor. Je hebt de juiste beslissing genomen en daar gaat het om. En inderdaad de hormonen werken ook niet mee. Wel fijn dat je crew achter je stond.
@fien jeetje meis, wat vervelend allemaal!!! En begrijpelijk dat je je zo voelt en mag altijd van je afschrijven hier hoor @mimully en zit je ook al Gezelly op t bankje???
Hihi, ik zou juist vragen of ik nog wat lekkers mee moet nemen. Ik denk dat ik vandaag erbij kom zitten. Gister was de ovutest weer eens tuk lichter.
Haha Gezelly meis ik heb gister arretjescake gemaakt kunnen we daar alvast van smullen haha.... Nog meer dames die erbij komen zitten???
Hihi jammie! Ik heb nog wel hele gezonde watermeloen in de koelkast. Ook zin in? Heb jij ook zulke pijnlijke boobs? Hier echt zo ontzettend pijnlijk. Nog nooit eerder gehad. En nog steeds pijn rechts onderin. Echt niet leuk meer. Hopelijk allemaal goede pijntjes.
@rabia en mimully Ik kom er ook bij zitten dames! Als het goed vrijdag mijn ei gehad. Gisteravond opeens erg opgezette buik en veel krampen. Ook erg veel last van winderigheid vannacht. Hebben jullie dat wel eens gehad? Ik heb er normaal nooit last van. Weet ook nit zo goed of het van mijn ei is of dat ik mijn ei eerder heb gehad n dit al innesteling was. We wachten het af....
@mimully en tebbie Gezelly hoor!!! En watermeloen heerlijk neem jij ook nog wat lekkers mee tebbie Hihi... Ik heb heel vaak pijnlijke boobs voor m'n NOD soms al vlak na m'n ei en soms alleen beetje gevoelig en maar n paar dagen voor NOD!! Heb ook PMS dus jah ben t wel gewend maar t verschilt wel heel erg....en winderigheid heb ik ook last van maar meer door m'n spastische darmen, heb al weken dat ik moeilijk naar de wc kan en drink in m'n vrije dagen speciale thee waardoor ik dus wel naar de wc kan gaan maar wel heel vervelend!! Ook heb ik dat ik laat naar bed ga en vaak wakker ben :S heel irri!!! Heb nu lat van rommelende darmen en af en toe lichte steekjes links onderin bij lies dus jah geen idee wat t betekend maar denk dat die rommelende darmen door de thee komen!! alleen die steken geen idee Hoop op innesteling mja ik ga nergens vanuit!! Weet nu ook echt niet wanneer m'n NOD is en wil t eerlijk gezeg ook niet weten!!! Dan leef je er niet zo naar toe en zie vanzelf wel wanneer m'n ongi weer komt tja afwachten maar weer!!! hopelijk is dit onze laatse x op t wachtbankje!!!