Hey meiden, Hier weer een berichtje van jullie bolle buiken meelezer. Hier inmiddels al 33 weken zwanger, nog maar heel even en dan is het gewoon al zo ver! Ik gun het jullie ook zo allemaal! Incl. Alle vervelende kwaaltjes! @fien ja speciaal is dat he! Ik kon op dat termijn idd ook al zo veel zien echt gewoon bizar, zo klein en dan al zo af! @mimully wat een heftig verhaal zeg! En wat een belachelijke uitspraak! Sterkte ermee! @xenatje lekker weekendje dus! Nou als het maar gezellig was toch! @wrummel jeetje vervelend zeg als het Pcos blijkt te zijn! Maar goed als ze weten wat het is kunnen ze je wss wel beter helpen! @baukje kan me goed voorstellen dat je je zo voelt! Het is ook allemaal niet niks he! Voor alle dames op het wachtbankje hoop ik dat het raak is! En dat alle baby's lekker blijven zitten! Liefs van mij
@mimully idd heel veel sterkte meis en hopelijk kan je t een plekje geven!! Vind de straf echt wel weinig hoor :S take care meis!! Dikke knuff @baukje Tuurlijk is dat af en toe klote en heel logisch dat je je zo voelt en nu je je nog niet gespot hebt lichaam doet soms heel vreemd :S hopelijk zul je gauw je ei spotten meis, duim voor je!!! @wrummel jeetje meis idd wel ff schrikken maar hopelijk gaat t zo wel lukken en zul je gauw weer n eisprong hebben duim ook voor jou meis @fien Wauww meis super echo!!!! Echt heel mooi ziet t al zo duidelijk zeg, t is gewoon n klein wondertje!!! @xeniatje jeetje wat vervelend zeg maar gelukkig heb je toch nog n beetje kunnen genieten dan!!! Spannend hoor de uitslag morgen, hopen dat alles ok is meis Hier weinig te melden eigenlijk een symptomen niks!! Dus jah....beetje saai he haha...nou ik kruip lekker m'n bedje in!!! Good night ladies
Even een laatste berichtje voor het slapen gaan. Zonet een knalpositieve ovutest in mn handen manlief sliep al half en die krijg ik helaas niet meer zover om het gezellig te maken nou ja misschien ook maar beter voor mijn lichaam aangezien mn bm nog niet helemaal schoon is... Slaap lekker lady's!
Oeh baukje ik zou het inderdaad nog even gezellig maken Wat vinden jullie trouwens van de taart die ik heb gemaakt voor mijn toekomstige nichtje.
Wat een mooie taart arma! Toekomstige nichtje? Als in moet nog geboren worden? Test was zo positief dat als ik eergisteren een test had gedaan, deze ook positief was geweest. En dat klopt dus ook wel want volgens mij is vanmorgen mn ei gesprongen.. Desalniettemin proberen we het vanavond nog wel gezellig te maken want een eitje leeft gemiddeld 12 uur. Dus nog niet helemaal een verloren kans..
Mooie taart Arma! Wanneer moet je nichtje geboren worden? Gewoon vandaag heel gezellig maken Baukje. Heb je de afgelopen dagen wel kunnen klussen?
Ja ze moet nog geboren worden. Schoonzus is nu 38 weken zwanger en zei gisteren dat ze dr slijmprop was verloren. Dus we hopen dat ze snel komt. Tot die tijd gaat de taart in de vriezer. Fijn dat je je ei hebt gehad baukje werd tijd.
@arma mooie taart! @baukje klus ze vanavond! @hier eindelijk vakantie!!!! Komende dagen nog lekker thuis en vrijdag een bruiloft en dan volgende week lekker weg!
Hmm vandaag toch ook nog een knalpositieve test. Blijkbaar gisteren toch de eerste dag. Heb namelijk altijd 2 dagen een positieve test. Afgelopen dagen niet geklust. We hebben een klein mannetje die al nachten omspookt. Dus redelijk bekaf. Ach, we gaan voor een lucky shot
Dan ben je nog heel mooi op tijd hoor Baukje! Vandaag en morgen het gewoon gezellig maken, en dan kom je gewoon lekker op het wachtbankje weer met ons meekletsen! En hopelijk weer een mooie test over 2 weken!
Dank je wel meiden! Zo duimen we mooi voor elkaar Mooie taart Arma! Erg leuk geworden en mooie naam ook! @baukje, je hebt genoeg aan een poging, hihi, veel plezier! @nichelle, wat fijn om te horen dat t zo goed gaat met je en wat haat de tijd toch snel! Leuk dat je ons op de hoogte houdt! @tebbie, woehoe! Geniet van je vakantie!! Ik ben hartstikke moe, dus ga lekker slapen nu! Jullie ook trusten en tot de volgende keer
waw wat is er hier veel gebabbeld geweest! fien wat een mooie echo kan het goed geloven dat je niet kan stoppen met ernaar te kijken. @ taart (weet niet meer wie ) wat mooie zeg wat ben je handig en creatief echt super! baukje begrijp je gevoelens hoor en alli hop voor het lucky shot en eindelijk komt er ook een einde in zicht van je cyclus! andere dames: sorry weet het even niet meer ja we hebben enorm veel plezier gehad op ons weekend, voor herhaling vatbaar maar de negatieve dingen mogen thuisblijven Hier nog steeds jeuk en roodheid van die bijensteek . Nu is onze bose (dvd speler en home cinema surround) wss kapot kwam plots geen geluid meer uit pfff Heb gisteren een luster gekocht (lamp) die normaal 250 euro kostte en ik heb nog 87 euro moeten betalen waarvan 60 euro in cheques dat ik gekregen had van mijn werk dus 25 euro betaald ervoor wou al een tijdje die luster hebben maar we wilden er niet zoveel geld aan uitgeven alle geluk dan nog hihi vandaag naar de gyn geweest en het sperma van ml is dik in orde me happy ook al een eitje van 2.3 cm en mijn pregnyl gekregen. nu komende dagen huiswerk en dan op het wachtbankje... hopelijk voor de laatste keer ...
Beetje druk gehad, dus wel gelezen maar geen tijd om te reageren. @Rabia/Arma/etc, zijn straf is twee maanden zitten waarvan één voorwaardelijk. Twee jaar rijontzegging waarvan ook één voorwaardelijk maar met behoud van landbouwvoertuigen vanwege zijn werk... Dat vind ik dus het meest stomme! @Xeniatje, je hebt echt pech de laatste tijd. Zoals ik al op FB zei, gewoon wat glazen kapot gooien voor geluksscherven! @Wrummel, PCOS . Dat is even schrikken. Gelukkig staat het forum vol met positieve verhalen dus gaat helemaal goed komen voor jullie! @Fien, prachtige echo! Zo bijzonder altijd. @Arma, mooie taart! Doe je ook bestellingen ? @Baukje, dat gevoel ken ik helemaal! Maandag hebben we bedrijfsdag. Dat zou voor mij al bijna verlof geweest zijn! En in december komt toch onze kinderwagen. De aanbieding was zo goed, dat ik hem niet wilde afbestellen. Zaadjes leven trouwens zo'n 72 en hebben tien uur nodig om het eitje te bereiken. Dus als je voor de posi test hebt geklust heb je een redelijke kans. Maar je hebt geen ei als je bm niet schoon is hoor, dus ik denk dat je weer "op de rit" bent. @Hier, gyn kon niks geks vinden/voelen. Toch even (CITO) bloed geprikt, maar niet gebeld, dus dat zal goed zijn. Ook urine ingestuurd en daar is volgende week een telefonisch overleg met mij over. Is op mijn NOD dus misschien kan ik het zelf verklaren waar de pijn wegkwam . Toen ik bij de gyn zat, ook al bijna geen pijn meer. Echt lullig.
amai dat is echt wel k*t die straf. en hoe belachelijk dat hij nog met landbouwvoertuigen mag rijden. hihi ja idd en dan lekker terug gaan winkelen hier nog even pech gehad: gisteren bezig geweest op de wii fit tot ik begon licht pijn te krijgen thv mijn heup het gevoel alsof er net een spier ofzo gekneld zit. Dan effe gerust en dan nog wat gestreken. Had ik dus beter niet gedaan. kon geen weg meer van zodra ik bewoog kreeg ik een scheut pijn. Ml kwam dan om 21u30 thuis en hij was echt niet goed. Hij had lang in de auto moeten zitten en was autoziek geworden. Dus ons huiswerk hebben we dan niet gemaakt hier heel de nacht wakker geworden van de pijn. Nu gaat al wat beter zolang ik maar niet te lang in dezelfde positie zit/sta/lig. Was wel handig dat we vanmorgen dan zo vroeg wakker waren. dan ons huiswerk gemaakt. vanmorgen ook een steek links gehad dus mss is mijn eisprong er geweest. Straks nog gaan werken hopelijk komt de pijn niet teveel op @ wrummel pcos is idd niet leuk maar idd het lukt wel ik heb ook pcos en heb al een kindje rondlopen. duurt gewoon wat langer van ons Moet je medicijnen slikken? zo raar dat de gyn niets kon vinden mimully het moet ergens vandaan komen he. Hopelijk weten ze meer over je urinestaal. Hihi ken dat veel pijn en eenmaal bij de dokter is het weg.
Ja idd, stom hoor. Je schaamt je zo bij de dokter met pijn die er niet meer is. Misschien toch een verlate ei geweest of een innesteling. Fingers crossed. Vandaag bij onze vergadering ineens zo misselijk. Was daarna wel weer weg, maar kon met moeite alles binnenhouden. Maar dat kan ook door de warmte komen. Was in de zaal zo'n 24-25 graden.
@MiMully; hoe is het nu met de pijn en misselijkheid? Op de echo was nog verdikt baarmoederslijmvlies te zien. Er waren idd geen zwangerschapsrestanten meer te zien maar mijn baarmoederslijmvlies is nog niet in optimale conditie. Waarschijnlijk ALS ik ongesteld word, schoont mijn bm zich helemaal op. We zullen zien. @Xeniatje; zonde van jullie Bose-systeem, is duur! Fijn dat het semen van je man goed is!!! Dat is fijn om te horen! Nu moet de natuur nog even meewerken dus om zwanger te raken. Hoever zijn de dames op het wachtbankje? Wanneer is jullie NOD? Ik geloof bij mij rond de 16e...
@xeniaatje fijn dat er niets mis is met het zaad van je man. @hier gisteren tante geworden en op kraam visite geweest tis echt een schatje mn nichtje.vl en ik konden het niet voor ons houden en we hebben aan mijn ouders en mn broers ook verteld dat we zwanger zijn. Voelde gewoon goed. Ze zijn allemaal super blij voor ons. Vandaag dan ook maar langs mn schoonouders.
@Baukje, mijn NOD is vrijdag de 13e.... Is de verjaardag van mijn neefje. Dus hopelijk een goede dag. Ook onze hond is dan "jarig". Buikpijn is er nog steeds. Wel veel minder. Nu zijn het meer kleine krampen. Veel obstipatie ook joh, niet normaal! Gister stiekum al een testje gedaan, maar (nog) niks. @arma, leuk dat jullie het verteld hebben! Is zo spannend om het te vertellen vind ik. Ik heb dat moment enkel met mijn baas gehad. Familie alleen mk meegedeeld helaas. En baby knuffelen is altijd leuk.
ooh wat spannend mimully fingers crossed voor jou! @ arma leuk dat je het verteld hebt, als het gewoon goed voelt moet je gewoon je gevoel volgen proficiat met je nichtje mijn NOD is 21 september (klinkt nog zo ver weg) vnvnd nog eens ons huiswerk maken voor de zekerheid en dan terug op het wachtbankje. heb wel al de hele tijd zo'n zwaar gevoel in mijn onderbuik. @ baukje is wel goed dat je bm zichzelf helemaal schoonmaakt. Wanneer ik mijn miskraam gehad heb vroeger, moest ik ook nog een curretage ondergaan houd niet veel in maar is toch niet leuk! hopelijk rkijg je vlug je maandstonden dat je terug kan doordoen. Vandaag nog een laatdienst. is lekker rustig op onze dienst. Is eens wat anders. Is natuurlijk wel eens leuk meer tijd voor onze mensen.