@mimully jah echt stom!! Belachelijk gewoon :S zul je altijd zien als je naar de dokter gaat heb ik ook altijd hoor, dan is t ineens foetsie @arma gefeliciteerd en wat leuk dat jullie t verteld hebben @xeniatje wat fijn dat alles ok is bij je man idd gauw aan je huiswerk Hihi Hier toch al wat meer ongipijntjes, hoofdpijn, heel klein beetje gevoelige tepels!! Dus jah m'n ongi is in aantocht denk ik ik kijk steeds niet wanneer m'n NOD is dus weet ook niet wanneer ik ongi moet worden mar zie t vanzelf wel en mocht ik niet ongi worden en blijft weg kan ik altijd over n week ofzo wel testen!! Ben wel blij met die tarwekiemolie hoor want m'n PMS is er echt minder door geworden!!! Alleen nog steeds last dat t niet naar de wc kan :S bahh niks aan, wel de drang maar lukt niet, dus maar weer aan de schijtthee haha.... Gister bij m'n vriendin geweest en haar beebje!! Zo lief he, ze had ook last van de darmen en moest der soms op m'n borst leggen, voel zo fijn he laat staan als t je eigen kind zou zijn!!! Pffff wanneer wordt ik nou n keer mama??? :S wachten duurt zo lang niks aan!!! Maar was wel heel leuk en Gezelly en was totaal niet emo ofzo!! Gelukkig maar Nou dames fijne zondag nog!!!!
@Mimully; ik herken het ook hoor. Als ik eindelijk de stap naar een dokter durf te maken, zijn m'n klachten vaak ineens weg, of en stuk minder. Hopelijk is de pijn afkomstig geweest van een innesteling! Dat is het gelijk al een stuk minder erg he! @xeniatje; wat vervelend van die pijn in je heup. Logisch dat je dan niet meteen aan het klussen bent gegaan. Maar met een beetje geluk, heb je gewoon op het juiste moment geklust, en kun je straks op het wachtbankje gaan plaatsnemen. @Arma; gefeliciteerd met je nichtje! Wat leuk dat jet het nieuws ook al met je ouders hebt verteld! Ik vind het knap dat je het nog zo lang geheim hebt kunnen houden. Wij hebben het eigenlijk een paar dagen (nadat we er zelf achter waren gekomen) al verteld. Iedereen was hier ook heel erg blij en verrast. @Rabia; ik hoop dat je er naast zit meis, en het geen symptomen zijn van een naderende ongi. Zwangerschapssymptomen lijken er ook erg op he. Wel fijn dat je veel baat hebt bij tarwekiemolie. Ik hoor daar al meer goede verhalen over. Hopelijk is het voor jullie ook snel raak. Ik kan me voorstellen dat je er nu echt helemaal aan toe bent, om mama te worden. Helemaal als je dan de kleine van de vriendin vast hebt. Met mij gaat het wel redelijk dames. Ik voel me de afgelopen weken gewoon heel erg beroerd. Hierdoor heb ik heel weinig energie, en voel me gewoon heel erg futloos. Het hoort er allemaal bij, maar ik zou het toch fijn vinden als ik me wat minder misselijk ga voelen. Ik heb voor mezelf besloten, dat ik het nieuws volgende week aan m'n werkgever ga vertellen. Ik merk dat ik het werk veel zwaarder ga vinden, en dit niet meer ten goede komt van m'n gezondheid. Ik heb vorige week weer 2 diensten van 13.5 uur gedraaid, en merk dat ik dit eigenlijk niet meer trek. Ik ben heel benieuwd hoe mijn managers zullen reageren.
@fien jah hoop t ook maar durf er nooit op te hopen eigenlijk!! Ben al 2 dagen heel moe en er n dutje gedaan maar nu heel misselijk, bahh rotsymptomen ook!!! Weet nooit wat ik eraan heb, zovaak dat stomme lichaam van mij die er altijd naast zit he...ene x zoveel en andere niks maar nooit zwanger!! Dus jah ben zo benieuwd hoe t dan zou zijn als ik wel echt zwanger ben??? Tja kan alleen maar afwachten :S Vervelend dat je je zo voelt mja hoort er allemaal bij he meis en jah spannend als je t gaat vertellen, ben benieuwd wat ze zullen zeggen mja is idd beter voor jezelf en de kleine
Rabia, hier ook net eentje die een dutje heeft gedaan. Nou ja, ruim 2,5 uur! Ben nog steeds moe! Hopelijk hebben we hetzelfde "probleem". Ook nog steeds pijn in mijn onerbuik/lies... Fien, is idd spannend. Je werk is natuurlijk ook wel even iets anders denk ik. Wat een lange diensten zeg.
@mimully idd hopelijk is t een voorteken!! we hadden familie van m'n man uit Duitsland op visite en was er gister heel ff geweest en met haar gepraat en vanochtend gingen we daar bij m'n schoonouders eten....toen vertelde ze aan tafel dat ze had gedroomd dt ze in de tuin iets wits zag en dat t n baby was....en vertelde dit aan ons. Dus jah wie weet?! hoop t zo!!! Ben t wachten wel n beetje zat!!!
Hoi dames tijd geleden sorry lees wel mee hoor nog Wat weten jullie van de gewone predictor is die betrouwbaar? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Dit is de test die ik vandaag gedaan had wat vinden jullie?
Ik weet alleen van horen zeggen, dat de predictor (early) niet zo betrouwbaar is. Of het waar is, kan ik je helaas niet vertellen. In de zoekfunctie, zul je hierover meer topics kunnen vinden. Ik zie wel op je test een licht tweede streepje. Het ziet er voor als een positieve test uit. Mocht je er niet zeker van zijn, koop dat de kruitvattest (2 stuks voor 5 euro). Die zijn over het algemeen betrouwbaar, en geven al vroeg een tweede streepje aan, wanneer je zwanger bent. Gewoon morgen nog opnieuw een testje doen.
Goedemorgen dank je voor de info natuurlijk hoop ik dat het niet voor deze test geld hihi, maar ik ga nu nog niet juichen, eerst zekerheid Ik ga zo een cb plus halen, dat is de enigste test die de winkel in de buurt verkoopt ik houd jullie op de hoogte tot strakjes
@frummel idd ik zie ook heel licht n tweede streepje meis!!! Maar ik ken deze testen niet!!! Idd ff n andere test gaan halen voor de zekerheid ik duim voor je meis!!! Spannend....
Hoi hoi Ik drop af en toe even binnen. Kamp hier met zoveel lichamelijke klachten dat ik om 12 uur naar de huisarts moet. Ik zie aan aantal roze banners.. Gefeliciteerd meiden!!!!
Frummel2, ik zie je testjes ook in het andere topic voorbij komen. Ik denk niet dat deze positief is helaas. Misschien een cb digitaal proberen. Dan heb je gewoon meer zekerheid.
en frummel weet je al iets meer? Ik zie ook een tweede streepje zonder turen maar ik heb ook al veel negatieve reacties gehoord van predictor veel beterschap momof. hopelijk vind de dokter van waar de lichamelijke klachten vandaan komen gisteren geen huiswerk kunnen maken, alle 2 doodop. dus terug op het wachtbankje. Heb vandaag krampen in mijn buik alsof ik mijn ongi moet krijgen pfff weet niet echt vanwaar dit vandaan komt want het is nog veel te vroeg om iets te voelen.
@Momof; beterschap meis. Hopelijk kan je dokter wat meer vertellen waar je klachten vandaan komen. @xeniatje; de ongi-krampen zouden van je ei-sprong kunnen zijn. Maar ik hoor ook wel verhalen dat vrouwen na hun ei-sprong, nog krampjes ervaren. Misschien een ovu-test tegenaan gooien? @frummel; heb je al opnieuw getest?
Hoi hoi ik had er eentje van cb plus en is oom wit ik had het met het tweede urine gedaan Net nog een kv 2v5 en zie een heel licht streepje die krijg ik niet op de foto dus denk niet dat het zo is
Mocht je ongi weg blijven, dan de test gewoon even over 2 dagen herhalen. Dan zou je een duidelijk streepje moeten zien, wanneer je zwanger bent. En die predictor zou ik gewoon niet meer kopen. De kruitvattesten vond ik zelf betrouwbaar, en niet te duur. En anders kun je er altijd een cb-test (met indicator) doen, die duidelijk aangeeft of je wel of niet zwanger bent. Die is wel een stuk duurder, maar geeft je wel meteen duidelijkheid.
oei frummel hoop dat het toch posi is voor jou! zoals fien zegt binnen 2 dagen nog eens opnieuw testen als je ongi nog niet doorbroken is. fien heb ovutesten gedaan en heb het al donker gehad. de duidelijke ovutest was van zaterdag. mss toch nog v oor het zekerste nog een ovu testje ertegen aan smijten en voor het de zekerheid vnvnd nog eens huiswerk maken wie weet
Waarom is zwanger willen worden zoooooo spannend pffff haha oke zal me proberen te beheersen om niet morgen meteen weer een test te doen haha, morgen 2 dagen overtijd nog steeds geen last van ongi krampen wel big boobies en licht in me hoofd en vlage misselijk dus ben venieuwd