Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

31 jan 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, ik ga lekker naar mijn bedje! Heb een beetje een heavy dag gehad met werk. Koppie is vol. Dus even op tijd naar bed met een tijdschrift (voor zolang het duurt ;) )
    Morgen weer een nieuwe dag. Slaap lekker!

2. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Slaap lekker en tot de volgende keer!!

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Mijn schoonmoeder was t eerst niet echt eens met onze relatie (cultuurverschil) maar verder in de familie vond iedereen t super!!! Mja je heeft t geaccepteerd en laat nu ook wel merken dat ze wel om me geeft maar toch ook qua taal enzo is t lastig om te communiceren (ene kant wel mooi rustig zo :p haha) verder is ze wel n heel lief mens hoor!! ;)
    Maare dames ik ga ook slapen ben echt kapot na vandaag!! Drukke dag weer gehad morgen weer alleen de overblijf en verder gewoon thuis beetje huishouden doen en wat huiswerk!!
    Slaap lekker dames!! :)

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @arma heel veel sterkte de aankomende tijd!

Mijn schoonmoeder is wel lief maar ont-zettend bemoeizuchtig dus we vertellen het haar nog niet. Maar het is wel lastig als je het moet vertellen maar ik zou de eventuele vervelende reacties gewoon langs je laten gaan:).

Ik ga ook zo naar m'n bedje. Morgen weer een drukke werkdag!

Slaap lekker dames

5. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @arma86; Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik kan me goed voorstellen dat je even tijd voor jezelf nodig hebt. Heel begrijpelijk dat je hier wat minder aanwezig bent.

Ik heb trouwens een hele lieve schoonmoeder, die me gelijk in haar hart gesloten heeft. Ik begrijp je meteen rabia84, dat het best lastig is met de taal en de cultuur af en toe. Fijn dat jouw schoonmoeder je uiteindelijk toch geaccepteerd heeft. Het lijkt me best lastig als iemand uit je familie er niet mee eens is, dat jullie een relatie hebben. Mijn schoonmoeder zie ik zelf ook weinig, omdat ze niet in Nederland woont. Waar zij vraagt al een aantal jaar wanneer nu haar kleinkind eraan komt:D. hahaha

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Goedemorgen.

Hier alweer drie kwartier uit mijn(veels te warme) bed.
    Over een kwartiertje richting werk.

Arma, wat een naar nieuws! Veel sterkte komende periode.

En wat schoonmoeders bereft, die van mij is geen bemoeial. Ze komt juist helemaal niet voor zichzelf op! Daar maken mijn zwager en schoonzusje dankbaar misbruik van qua oppas.
    Verder herken ik het gezeur over kinderen. Vooral omdat mijn vriend aan de kant van zijn vader de oudste is, maar we nog geen kinderen hebben. Een heel stel anderen wel al. Heel vervelend!

7. Sfeertje83

Sfeertje83 Actief lid

31 jan 2013
    113
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Was al weer veel te vroeg wakker.
    Net mijn ontbijtje op, dus de dag kan weer beginnen!

Hoor net op het nieuws dat er een meisje van 9 bevallen is van een zoon!! Ik kan daar met mijn pet niet bij. Ze had een relatie met een jongen van 17?????
    Een relatie als je 9 bent?? :( Dat kan er bij mij niet in. Je hoort op die leeftijd toch gewoon met vriendinnetjes te spelen. Onvoorstelbaar.

Hier trouwens geen sneeuw. Bij jullie?

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah is idd wel lastig en je probeerde wel je aan te passen maar goed ik vind ook dat dat van twee kanten moet komen en niet alleen van mijn kant!! Maar de opa's en oma's van mijn man (de nog oudere generatie :p) die vinden t gelijk al goed en begonnen ook al heel snel over baby's enzo!! Haha als ik nu bij tante's enzo kom is t gelijk van wanneer komt de baby!!
    Maar idd jammer dat je haar dan niet zo vaak ziet!!! Ik mis de familie daar ook heel erg hoor, voelde me meteen thuis!! We gingen met m'n schoonouders mee en m'n 2 zwagers en die hadden na 4 weken al heimwee behalve ik ik wilde graag nog langer blijven :p Hihi

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Oh wat erg zeg!! :eek: Ik heb er geen woorden voor...idd zo'n kind hoort leuk te spelen met vriendinnetjes enzo en nog helemaal bezig te zijn met jongens enzo en zeker niet met een 17jarige!! Echt onbegrijpelijk dit!!!

En hier ook geen sneeuw hoor!!

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hi dames

Ik ben nu ook aan t ontbijten en daarna ff snel onder de douche en me klaarmaken voor werk!!
    Kijk nu trouwens Dr. Phil waarin n vader zijn dochter met n riem slaat :eek: ik kan echt niet tegen zulke dingen hè!!! Wordt daar zo kwaad om bah...zulke mensen moeten ze gelijk opsluiten!!!
    Maar goed ik wens jullie allemaal n fijne dag :)

11. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik heb het nieuws over het 9-jarige meisje dat zwanger was, ook gelezen. Wat een verschrikkelijk verhaal vond ik dat! Ik kan me niet voorstellen dat je als 9-jarig meisje geïnteresseerd ben in een 17-jarige jongen. Ik denk dat het eerder andersom was.

Vorig jaar was er toch ook een soortgelijk verhaal hier in Nederland? Ik dacht dat het meisje rond de 12 jaar oud was, en was bevallen tijdens een schoolreisje. De vader was degene die haar zwanger had gemaakt. Wat een verschrikkelijk verhaal was dat zeg.

12. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Zo weer terug van een drukke dag op het werk, lekker gegeten en met juna gelopen.

Hoe was jullie dag verder?

Ik heb ook het verhaal gelezen! Vreselijk dat zoiets kan:(. Moet je toch niet aan denken dat je kleine meisje al zo jong zwanger wordt.

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hi ladies,

Nou hier niet veel gedaan! Vandaag ff gewerkt en daarna thuis nog ff de boel gedaan maar nu echt knallende koppijn :(
    Denk dat t op tijd naar bed wordt vanavond!! ;)

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Rabia jakkes, maar lekker vroeg naar bedje met twee paracetamolletjes(?).

Hier lekker rustig dagje, morgen weer aan het werken en 's avonds bij vrienden eten. Gezellig :) Nu lekker naar de Vrienden van Amstel Live kijken, leuk! :D

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah niks aan!! :S lig al in m'n bed en kijk ook de vrienden van Amstel live!!

16. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wat vervelend zeg! Ik hoop voor je dat het met een goede nachtrust gauw weer over is!

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankjewel!!! ;)

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Zijn er eigenlijk al meiden die bijna kunnen testen of bijna NOD hebben (hopelijk niet natuurlijk ;))? Volgens mij zijn er veel dames nu rond hun vruchtbare periode of niet?? Haha, geen rustige nachten de komende dagen hier op het forum :D

19. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    Heey dames

laat het zeker langs me heen gaan ze zoeken het maar uit met hun geklets zometeen hihi

9???? Hoe kan dat nou?? Dan moet ze wel heel jong ongi zijn geworden ongelofelijk pfff

Mijn dag was werken en verder niks gedaan, morgen naar Limburg verjaardag van me nichtje vieren (2 uur rijden) blijven 1 nachtje slapen, en rond avond eten weer terug en dan tussen stop in Utrecht want zwager viert van af 20 uur verjaardag pfff dan eindelijk naar huis en zondag maar pyama dag whahaha druk druk druk ;)

20. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    Wat is het rustig nu zeker de ronde doen allemaal behalve ik
    Hihi

Deel Deze Pagina