Ah frummel, wat ontzettend jammer. Je testjes liepen ook niet echt op maar je hoopt toch altijd iets andes.
@Mimully; ik weet dat er medicijnen zijn, die de innesteling bevorderen, zodat het daar in ieder geval niet mis kan gaan. Ik zou daar gewoon om vragen. En wellicht dat ze wat tips kunnen geven. Gewoon gelijk bellen morgen. @frummel; jammer dat je ongi is doorgebroken. Op weer naar de volgende ronde. En laat die vervelende predictor testen dan gewoon liggen in de winkel. Hopelijk is het de volgende ronde raak. @wrummel; heel begrijpelijk dat je het moeilijk vind om af en toe te reageren. De wens is groot, maar je lichaam werkt niet mee, zoals ze wilt. Misschien is het ook wel fijn om anders ook nog in het MMM topic mee te schrijven. Daar zitten ook meiden die bijvoorbeeld ook PCOS hebben, en moeilijk zwanger worden. Maar ons niet verlaten he, we vinden het heel gezellig als je mee blijft kletsen hier! @baukje; ik hoef gelukkig niet te spugen, daar heb ik dan wel geluk mee. Het is meer een beroerd gevoel, dat je niet kwijt raakt. Ah fijn, ik neem de kwaaltjes voor lief. Je symptomen zouden met een innesteling te maken kunnen hebben. Maar weet ook dat het hormoon progesteron (hormoon dat je aanmaakt na je ei-sprong) voor kwaaltjes kan zorgen. Nog eventjes geduld meis, maar hopelijk is het gewoon weer raak deze ronde!
Inderdaad jammer misschien is mijn hoop te groot, mijn eerste zwangerschap was heel snel de tweede ronde al, ach ben ook al 7 jaar ouder haha dat moet ik niet vergeten
Zit nu op 6dpo. Moet zeggen dat ik die bandenpijn ook al eens eerder had hoor en toen werd ik gewoon ongi.. Verwacht er niet teveel van maar hoop heb ik altijd haha!
Hahaha oke ik beloof jullie dat ik de predictor laat liggen volgende keer ik hoop het ook en dan wil ik pas echt op nod gaan testen maar ik als test verslaafd (zo voel ik het) gaat moeilijk worden hihi
@mimully ooooh spannend meis. Ik duim voor je. Dit keer moet ie maar blijven plakken. En net wat je zegt ff de vk bellen misschien kunnen ze iets voor je betekenen. @frummel wat jammer meis hopelijk is het snel raak @wrummel hele dikke knuffel meid. Snap dat je het nu toch een beetje zat wordt dat wachten.
Gisteren bij de vk geweest met vl inderdaad een heleboel vragen gekregen. Ik heb een lage bloeddruk en ben hierdoor af en toe duizelig dus mag wat zoute drop eten (niet teveel). Verder inderdaad een tas met spullen meegekregen en formulieren voor de echo en om bloed te prikken. Nubhard aftellen volgende week mn eerste echo kan niet wachten.
Arma, spannend! Ook je foto hier komen showen hoor! Ik kan jullie niet verblijden met een foto, was nog erg licht. Ik heb vanochtend met een test van testjezelf getest (hoe vaak kun je test achter elkaar gebruiken...) maar die is ook nog niet lekker op de foto te krijgen. Volgens mij heeft die ook meer HCG nodig. Vrijdag op mijn NOD nog maar eens testen. Mijn tweede kv2v5 wil ik namelijk nog even bewaren. Heb ook nog twee cb met weekindicator liggen. Misschien zondag eens doen.
@frummel jammer meis!! Hopelijk volgende ronde raak ja die testdrang ken maar na zoveel witte testen ben ik daar helemaal klaar mee!!!! @mimully spannend hoor meis!! Ben benieuwd vrijdag hou t in de gaten hier
Uhm ik denk als ik niet ongi wordt zaterdag n test haal en zondag test!! Maar is vandaag dag 14 na eisprong en zou echt vandaag ongi moeten worden maar nog niks gespot!! Wel elke x ongipijntjes en denk dan jah nu is t doorgebroken, of een nat gevoel :S mja is nog geen rood te bekennen mja kan nog elk moment doorbreken...pas wanneer ik morgen ook nog geen bloed zie dan zou ik mss wel hoop hebben mja ff afwachten!! Gelukkig heb ik nog afleiding vandaag en morgen
Dames, ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken, en m'n werk alvast geïnformeerd over m'n zwangerschap. Ik had toch wel wat spanning, toen ik dat belletje maakte. Ze waren gelukkig heel erg blij voor me, en hebben me direct de functie aangeboden, die ik zo graag wilde hebben. Deze week worden al m'n vluchten geschrapt, en hoogstwaarschijnlijk volgende week mag ik al in m'n nieuwe functie aan de slag. Heel spannend allemaal! Toch voelt het heel raar. Klinkt misschien gek, maar om iets op te geven wat je zo graag doet, is niet makkelijk. Gelukkig is de reden waarom, wel leuk. En dat maakt het toch heel leuk nieuws! Ook, het feit dat m'n managers (en binnenkort de rest van m'n collega's) dadelijk het nieuws allemaal weten, voelt nog steeds een beetje raar. Aan de ene kant ben ik opgelucht, aan de andere kant zit er toch nog wel iets van spanning. Hopelijk is dat de komende dagen helemaal weg.
@fien Fijn dat je werk zo goed gereageerd heeft en je snel met je andere werk kan beginnen! @mimully Hopelijk wordt de volgende test een knaller! Al contact gehad met de vk of gyn? @hier al vanaf een paar dagen na de eisprong pijn in mijn buik of nouja pijn, eerder ongemakkelijke steken/krampen. Volgens vriendin die nu zwanger is zou het een goed teken zijn. Maar ik durf er nog niet aan. Mijn lichaam heeft me te vaak voor de gek gehouden... Ik zal nog even moeten volhouden tot volgende week. Mijn NOD is tussen de 16e en de 18e. Morgen gaan we in ieder geval lekker op vakantie! Ik heb er echt zin in. Alles is al ingepakt. En dan op vakantie testen als ik niet ongi wordt! Hopelijk kan ik vanuit vakantie goed nieuws melden. Het internet is daar niet heel best maar zal af en toe wel even komen checken of er meer roze bijkomt. En zal jullie ook laten weten of ik wat roze kan toevoegen
Tebbie, ja heb gebeld vk wilde me niet hebben. Moest dus alles nog via gyn regelen. Vrijdag sowieso mijn telefonische consult. Die stond al naar aanleiding van vorige week. De bui Ijn kan ik nu wel verklaren... En dan afwachten wat hij zegt. Sowieso 9 oktober voor een echo. Dan ben ik acht weken dus hopelijk zegt de gyn dat ik eerder mag. Vanmiddag ineens ontzettende krampen. Eenmaal thuis even met een kruik op de bank en nu is het over. Voelt nog wel alsof ik continue mijn buik inhoud. Wat ik niet doe. Vorige keren was dit helaas geen goed teken...
@tebnie spannend zeg fijne vakantie. Ennidd hopelijk terug met goed nieuws. @rabia weer spannend meis hoop dat je ongi lekker weg blijft @fien fijn zeg dat ze het op je werk zo leuk reageerde. En dat je die functie aangeboden hebt gekregen. Kan snappen dat je het jammer vind om het op te geven maar je hebt nu ook niet van die lange dagen. Is toch ook wel erg fijn denk ik. Merk aan mezelf ook dat ik na 8 uur werken al kappot ben. Kanmme dan ook niet voorstellen hoe jij je voelt na 12 uur.
@tebbie hele fijne vakantie!!! En straks thuiskomen met n mooie knaltest @fien wat fijn voor je meis!! Snap je spanningen wel maar is ook weer n opluchting Hier nog steeds geen ongi te bekennen en heb op 25 of 28 augustus m'n ei gehad. Als ik van de eerste uitga zou ik al n paar dagen overtijd Zijn maar als ik die laatste aanhou zou ik vandaag op 14dpo zijn en dan wordt ik normaal Altijd ongi!! Maar ik wacht t morgen nog af als ik dan echt niet ongi wordt wil ik wel gaan testen!!! Had vandaag erge hoofdpijn, af en toe misselijk en beetje ongipijn verder niet zoveel!! Mja mijn lichaam heeft altijd wel wat symptomen dus jah nog ff n dagje afwachten!!!
@Tebbie; fijne vakantie meid, hopelijk kom je terug met goed nieuws! @Rabia; knap dat je je zo kunt inhouden! Nog steeds geen ongi te bekennen? @Fien; leuk dat je managers zo goed reageerden. En neem aan dat dit andere werk voorlopig is? Tenminste? Neem aan dat je na de geboorte weer je werk oppakt? Begint je buikje al iets te groeien? @Arma; en jouw buikje, begint deze al te bollen? @Mimully; spannend meid, hoop zo dat dit een plakbeebje is... Het is je zo gegund!