Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Sfeertje83, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Jah durf er ook niet op te hopen, mja wordt waarschijnlijk gewoon wakker met n ongi denk ik hoor!! Maar hoop stiekem van niet :p hihi

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Nee hoor! We zijn gewoon samen lekker zwanger!

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Hoop ik echt!!!!! :D

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Had trouwens vandaag erg last van opvliegers, dan ineens heel warm dan koud :S

5. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@rabia wat spannend meis. Hoop zo dat je ongi wegblijft. Duim me suf hier:D

@baukje buikje heb ik nog niet echt alleen s' avonds na het eten een klein darmen buikje.

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    En Rabia????

7. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Kom ook al ff spieken, spannend! Jij ook alweer getest mimully?

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Nee, morgenochtend. Dan is mijn NOD en vanwege de gyn is dat beter. Dan kan ik met zekerheid zeggen dat ik zwanger ben. Durf mijn banner ook nog niet aan te passen.

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Nee nog niks te bekennen!!! Had vannacht wel buikpijn toen dacht ik jah hoor t is doorgebroken, dus ik vanochtend naar de wc en dacht echt dat ik wel ongi was maar goed we wachten nog ff af!! Mss haal ik anders wel vanmiddag n test en test ik morgen wel?!

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Je maakt het spannend rabia!

@mimully; snap dat je je banner nog niet durft aan te passen.. Nog veel buikpijn?

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    @Rabia, oh wat spannend! Ik denk dat wij bijna zenuwachtiger zijn dan jij op het moment!

@Baukje, nee de erge krampen van gister zijn gelukkig al weg. Even een warme kruik deed wonderen. Allen mijn broek doet pijn dus heb de knoop maar los als ik zit op het werk en thuis meteen de spijkerbroek uit. Bij uitrekken doet mijn buik wel wat pijn, maar ik hoop dat dat banden zijn. Lies en buik zijn rechts nog wat gevoelig maar geen steken. Tja, alles blijft voorlopig nog wel erg eng.

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Ja idd! Maar voor nu klinkt het allemaal als bandenpijn.. Wanneer zou je uitgerekend zijn, als dit hopelijk een plakbeebje is?!

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Volgens mijn berekeningen rond 23 mei.

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Jah denk bij elke buikpijn dat ik ongi ben geworden ga ook vaker naar wc :p soms denk zou t nou toch?! Zostraks stond ik op en kreeg ineens pijnscheut bij de lies, ben ook wel misselijk!! Ga vandaag m'n moeder, tante en zusje naar Schiphol brengen want ze gaan op vakantie en sliep dus bij hun!! Maar er lag iets in n kastje was zo stonk, rook gewoon naar zware kaaslucht ofzo zo smerig bleek n pakje thee te zijn maar ging zowat over m'n nek!!! Bahhh....ik hoop dat ie vandaag nog uitblijft want is als 15dpo n wordt op de 14e altijd ongi tenzij m'n ei bijv. In de avond/nacht zou zijn dan is meestal nog op dag 15 in ochtend dus moet t echt afwachten nog!!! Mar begin nu ook wel zenuwachtig te worden hoor!!!

15. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Je maakt het wel heel spannend Rabia! Maar het klinkt heel veelbelovend! Misschien vanmiddag toch maar een testje halen meis, en morgen ons verrassen met een prachtige test!

Ik duim hier heel erg hard!:p

En Mimully, dat klinkt inderdaad als bandenpijn. Daar had ik de eerste dagen na m'n positieve test ook last van. Hopelijk kan je ons morgen een knaltest laten zien!

Hier voelt het heel raar dat ik onofficieel een weekje vrij ben! Maar zal vanaf volgende week weer snel aan de slag moeten!:D

16. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    rabia wat spannend voor jou. ik duim heel hard mee voor je posi test!
    mimully klinkt idd als bandenpijn, morgen testje :):):)
    Taillie ik heb hier ook al paar dagen krampen, steken, ongipijn. vriendin van mij denkt ook posi maar ik durf er nog niet teveel op hopen.gisteren was ik in de auto aan het rijden en plots had ik terug die onigpijn, maar dan kwamen er soort van steken bij, was wel heftig had even langer moeten duren en ik ging even opzij staan met de auto. dan plots terug helemaal weg.
    proficiat fien, super dat je werk het zo positief opneemt!

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Dames m'n ongi is toch doorgebroken!!! Kreeg in de auto naar Schiphol al meer buikpijn en wist al genoeg, mja heb n Aleve ingenomen en gelukkig gauw over ;) maar heb wel n leuke, lange dag gehad!! Hadden n nicht van ons al 20jaar ofzo niet gezien en kwam ook uitzwaaien....dus was wel heel Gezelly!!! En was m'n ongi al zowat weer vergeten ;) op naar de volgende ronde :p

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ah nee rabia! Ik had echt goede hoop voor je! Echt balen joh.
    Jullie zijn al even bezig. Misschien rare vraag hoor, en je hoeft zeker niet te antwoorden, maar zitten jullie er al over te denken om naar de ha te gaan? Sorry als je het een vervelende vraag vind!

19. xeniatje

xeniatje Bekend lid

Jan 23, 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Oooh rabia wat jammer. Wel goed dat je het zo positief opneemt. Chapeau hoor. Zoals mimully zegt jullie zijn al een tijdje bezig. Hou moed!
    Hmmm weer veel witverlies bwek.vind dit toch maar vuil nu lekker gaan slapen want morgen er weer vroeg uitp

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully nee vind ik niet vervelend maar hebben afgesproken om tot aan dec. Te wachten!!! Weet niet dat voelt gewoon goed, want denk toch dat ze gaan zegen probeer nog maar ff dus jah...en wil heel mss wel als ik in dec. Naar Turkije ga daar na laten kijken!! Ze helpen je daar veel sneller!! N vriendin van me was al zwanger en had n moeilijke zwangerschap toen ze in Turkije op vakantie was werd ze meteen geholpen en kreeg injecties om miskraam te voorkomen maar in nl doen ze dan niet omdat ze vinden dat je beter n miskraam kunt krijgen :S maar in Turkije hebben ze zoiets jah als t kind gezond is waarom zou t dan n miskraam moeten worden!!! Dus met veel pijn en moeite heeft ze na haar vakantie t zover gekregen dat ze hier in nl haar de resterende injecties zouden geven!!! Dus jah ik twijfel nog of ik t mss in Turkije ga doen maar goed heb nog ff tijd en hoopdat dit keer wel m'n pendels kloppen!! ;) hihi

Share This Page