Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @xeniatje dank je meis!! Maar heb m'n momenten hoor, nu gaat wel goed maar kan net zo goed zijn dat ik weer n dipje krijg en ff weer flink moet janken :( Dus jah....heb zo m'n ups & downs!!

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Jeetje balen meid! Fijn dat je wel een leuke dag hebt gehad..

3. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Ah nee rabia:( balen zeg

4. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Vanochtend...

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Rijtje...

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Is lastig om ze goed op de foto te krijgen, want het was nog donker buiten toen ik ze wilde fotograferen. De KV is wel iets donkerder dan de 10e. De dipstick is van gisteravond. Geen geconcentreerde urine. Misschien test ik 's avonds wel beter hoor. De CB moest wel heel lang nadenken voor er zwanger kwam te staan trouwens. De test van testjezelf lopen niet zo snel op, meer mensen deze ervaring?

Sorry Rabia! Is niet leuk voor je mijn gespam nu.

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully Yippie!!!! Gefeliciteerd :D ik hoop voor n mooie plakbeeb meis!!! Geniet er maar van ;)

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Dank je Rabia. Dikke knuffel voor jou!

Hoop dat ze nog wel mooier oplopen. Misschien straks beter, dan is de kv opgedroogd.

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Mooie testjes mimully! Vind die van kv van vandaag toch echt wel duidelijker hoor!

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoeft toch geen sorry te zeggen!!! Ben super blij voor je ;) vind t niet erg hoor!! Lijkt wel alsof ik mezelf er steeds meer voor bescherm ofzo, mja onze tijd komt nog wel, ooit ;) Hihi.....

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, de kv wel, maar die andere is echt wel slechter als je een oplopende wilt zien. Gewoon vanmiddag nog even kijken. dan zijn ze opgedroogd. Positief zijn ze wel :D

12. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Mooie testen mimully. Vind die Kv ook wel duidelijk. Gefeliciteerd meis!!!!!

13. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Nogmaals gefeliciteerd Mimully! Ik vind de kv test ook heel duidelijk. Daarnaast kun je er niet meer omheen, als ook de cb test zwanger aangeeft!:D

En hoe je rijtje er uit ziet, maakt eigenlijk helemaal niets uit. Je bent gewoon zwanger meis! Ik hoop dat het een mooie plakbeeb is, en je kunt gaan genieten van deze zwangerschap.

Krijg je nog eventuele medicatie voorgeschreven van je gynaecoloog?

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Rabia; wat jammer van je ongi meis:(. Wat hadden zo voor je hoopt en geduimd, dat het deze ronde gewoon raak zou zijn. Wat vind ik dit weer vervelend, dat je weer naar een nieuwe ronde moet. Koppie op he meis!

15. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dames ik moet eigenlijk iets bekennen;). Ik heb van de week 2 zwangerschapsjeans besteld. Ze hadden een hele goede aanbieding, en ik vond het wel fijn om zo alvast in huis te hebben. Nu zijn ze vandaag bezorgd, en na het passen heb ik ze gewoon aangehouden:D. Ze zitten gewoon zo lekker! Ik heb ze eigenlijk nog niet echt nodig, maar voor het comfort is het heerlijk. Dus m'n oude broeken gaan de kast weer in:p.

16. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hahaha fien. Zal ik gewoon met je mee doen:D heb er al 1 boven in de kast liggen voor de terugvlucht na de vakantie.:p

17. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oh ik snap het helemaal! Hier mijn broek momenteel ook het liefste los.

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik kan het jullie echt aanraden dames, echt een wereld van verschil!:D En m'n buikje blijft ook heerlijk warm zo!

19. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Helemaal mee eens. Dat ik hier niet eerder mee ben begonnen:)

20. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Gyn heeft gebeld! Hij was heel verbaasd over de positieve test. Mijn angst snapte hij ook helemaal. Als ik me zorgen maak moet ik meteen bellen en... Over twee weken een echo!

Deel Deze Pagina