Whoeii baukje, die is duidelijk!! Gefeliciteerd meid, geniet ervan Spannend Arma! Veel plezier en we zien de foto hier graag verschijnen
Dankje wel Wrummel en Arma! Vind het vooral erg spannend... Kan het me voorstellen Arma dat je het heel spannend vind. Je hebt nog helemaal geen echo gehad of wel? Het zit idd vast goed meid! Lekker van genieten vanavond en je echofoto wel even komen showen natuurlijk!
Natuurlijk kom ik de foto showen als alles vanavond er goed uitziet. Het is inderdaad mn eerste echo. We hopen dat alles er gewoon goed uitziet vanavond en ik hier een mooie foto kan plaatsen
@Baukje; gefeliciteerd meis!!! Wat fijn dat het meteen weer raak is! Wat ben ik blij voor je meis! Het duimen draaien heeft in ieder geval geholpen! @Arma; spannend he, zo'n eerste echo! Ik moet eerlijk toegeven, dat ik ook heel wat spanningen had. Maar als jij het gevoel hebt dat het goed zit, dan zit het vaak ook echt goed. Probeer je daar niet te druk om te maken. Vanavond kun je ons een prachtige echo laten zien!
waaaw proficiat mimully en baukje kwestie van 2 vliegen in 1 klap hopelijk van alle 2 plakbeebs! Hier nog op het wachtbankje (hoh wat kan dat lang duren) maar terug geen klachten. Het is de derde maand met clomid dus hopelijk derde keer goede keer, 3 keer scheepsrecht hihi hoh ben superbenieuwd naar je echo arma! pfff hier pijn beginnen krijgen aan de keel continue zo'n kriebelgevoel, kom er misselijk van pfff. hier ligt de houtkachel al aan savonds en mijn dikke trui voor in de zetel heb ik ook al uitgehaald heb wel heel vlug koud.
@baukje yippie!!!! Gefeliciteerd meis @mimully snap je angst heel goed!!! Ik hoop dat t gewoon bandenpijn is ofzo... @arma oehh spannend meis!!! Hoop dat je n mooie echo hebt en t hartje zult horen ben benieuwd straks naar de foto!!!
Hey meiden hier is ie dan ons hummeltje. Vanavond een mooi kloppend hartje gezien. Ben voorlopig teruggezet naar 8+2 weken. Moet na de vakantie weer terug dan stellen ze de definitieve zwangerschaps duur vast.
Prachtig arma! Heel bijzonder! Was je alleen of waren jullie samen? Want vond je vriend/man ervan? Sorry weet echt niet wie er allemaal getrouwd zijn en wie niet.
Gefeliciteerd met je goede echo arma! En die paar dagen zeggen niets, je baby komt toch wanneer hij/zij wil
Vl was er helemaal stil van. Echt super bijzonder zo'n kijkje in je buik. Nog 2 dagen werken en dan 3.5 week vakantie heerlijk zeg lekker luieren
Wat een mooie echo Arma! Wat zal jij opgelucht en blij zijn, met dit prachtige nieuws! Mooier nieuws kan je niet hebben, voordat je op vakantie gaat! Heerlijk van genieten straks. En het kan best, dat je met je volgende echo, weer wat naar voren wordt gezet. De zwangerschapsduur is nog moeilijk te bepalen in dit stadium.
Hey meiden, even berichtje uit zuid-Frankrijk. Na veel goede hoop door allerlei kwaaltjes vandaag dan toch ongesteld geworden :x. Dus maar weer door naar de volgende ronde. Ik kan nu in ieder geval aan de wijn Mimully en baukje gefeliciteerd met jullie positieve testen. Hopelijk zijn dit goede plakkers!
He balen Tebbie! Proost, geniet lekker van je wijntje! En nog een hele fijne vakantie, het weer zal daar ongetwijfeld beter zijn dan hier..
Wat jammer Tebbie. Maar laat dit niet je vakantie bedreven he, gewoon lekker genieten van het prachtige (dat veronderstel ik in ieder geval) weer, en de heerlijke wijntjes. De volgende ronde, is gewoon jouw ronde.
@arma mooie echo meis!!! lijkt me echt super zo'n eerste echo!!! @tebbie aahhhh nee meis!!! Echt balen geniet nu maar even van je wijntje en hopelijk dat t de volgende ronde raak is
Balen tebbie. Drink er ook maar 1 voor mij. Hopelijk is het de volgende ronde voor jouw ook een keer raak. @baukje en mimully hoe is het met jullie? Al last van kwaaltjes?
Goedemorgen! Hier wel al "kwaaltjes". Al sinds de innesteling pijnlijke borsten, maar dan ook echt heel veel pijn! Ze zijn ook zo zwaar en groot. Verder moe, moe en oh ja, MOE! En de misselijkheid komt ook steeds meer. Geen eetlust en de wc en ik hebben een goede relatie op het moment. Het moet toch wel goed zitten nu?
Dank je meiden! Het weer is hier idd beter dan in Nederland, al laat de temperatuur hier ook wat te wensen over. Maar goed vergeleken met Nederland mogen we niet klagen. Ik heb nu enorm veel buikpijn en ben supermisselijk. Hopelijk is dat snel over en kan ik weer verder met de volgende ronde...