Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Mooie test mimully!

Hier net gebeld met de assistente van de vk. Ze zal ff met de vk het branderige gevoel bespreken. Ook heb ik gevraagd of ik naar een patiënt mag met mazelen, mochten we die krijgen. De eerste echo staat over exact 3 weken gepland, 10 oktober.

2. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@ baukje en mimully wat een mooie testen zeg. Ben jaloers heb na mn cb niet meer getest dus heb niet zo'n knaller gehad.

@ baukje spannend zeg wel ff je echo komen showen he.

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Arma, jij hebt je echo al gehad! ook prachtig om telkens naar te kijken.

Baukje, spannend! Ga je in D of in K naar de vk? Als het goed is mag ik dus de 27e en dan 9 oktober weer heen.

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    In K mimully ;) heerlijk dat jij ook al zo snel mag! Ga je dan naar nij smellinghe of in de sionsberg?

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    De echo doen ze nog gewoon in De Sionsberg.
    Maar eventueel bevallen nijg ik wel naar Nij Smellinghe. Gaan we er gewoon een forum uitje van maken tijdens de info avond :).

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat een mooie oplopende testen dames! Wat is het leuk he, om je test donkerder te zien worden! Mijn knaller was net na de 5 weken. Ik bleef er de eerste dagen maar naar kijken, om te zien of het geen droom was:D.

@baukje; ik herken ook geen brandende pijn. Bij mij is bandenpijn meer kleine krampjes, voornamelijk aan de linkerkant. Ik zou ook gewoon afwachten wat je vk zegt. Zou het kunnen dan je misschien blaasontsteking hebt opgelopen?

Wel fijn dat je zo snel al weer een echo hebt! Ik mag aankomende dinsdag weer! Ik kijk er echt naar uit, om dat kleine ukkie weer van dichtbij te mogen zien. Hopelijk ben je straks gerustgesteld, als je een mooie echo hebt gehad.

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Leuk Fien, gaan jullie het dan ook verder vertellen? Je bent dan al bijna 12 weken.

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Haha, gezellig MiMully! Weet alleen nog niet of het voor mij van toegevoegde waarde zal zijn aangezien ik de verloskamers ed met grote regelmaat van binnen zie tijdens mijn werk. En bovendien kom ik daar ook niet te liggen. En natuurlijk kom ik ook vaak op de kraam- en kinderafdeling. Echt mijn favoriete afdelingen zijn het haha!! Behalve wanneer baby'tjes met een slechte start in de couveuse liggen. Is soms best heavy om te zien..

Hier net telefoontje gehad van de assistente van de vk. Vermoedelijk is het toch groeipijn. Mijn gevoel zegt dit ook wel een beetje, maar omdat ik dit nog niet eerder had ervaren toch maar even vragen. Herken het wel van Fien dat het voornamelijk links zit. Wellicht dat het vruchtje op de linkerkant is ingenesteld?

Zo leuk Fien om met die termijn een echo te maken. Je ziet een mensje wat af is en wat alleen nog maar moet groeien. Fantastisch om te zien. Hopelijk mogen wij dat nu ook weer meemaken! Net het liedje van Niels Geusebroek - Take your time gehoord op de radio. Zo die hormonen gaan met me op de loop hoor. Slik slik slik, toch traantjes hihi! Vooral dat hartslagje maakt me zo emo. Hoop dat wij dat ook gauw mogen horen!

Hebben de zwangere dames ook een voorgevoel wat het geslacht zal zijn? Hier op een één of andere manier het gevoel dat het een meisje is. En het flitste door m'n hoofd: het zullen er toch geen 2 zijn?? Hopelijk is dit gevoel toch echt niet juist:$ Als het zo is dan is het zo, maar liever niet. Lijkt me best heavy.

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ik denk een meisje. Dat heb ik alle keren gehad. Nog een paar weken/maanden wachten en dan weten we het. We twijfelen nog over de pretecho. Ik wil het op zich wel weten, maar mijn vriend niet...Lastig.

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Kan misschien nog wel veranderen Mimully. Misschien dat hij met het verstrijken van de weken toch te nieuwsgierig word. Mijn zusje weet niet wat het word, maar vind het bijvoorbeeld veel lastiger om een geboortekaartje uit te zoeken en de babykamer 'aan te kleden'. Niet dat het onmogelijk is maar toch. Tegenwoordig weet bijna iedereen het en zijn er dus weinig neutrale kleertjes ed. En zelf ben ik zo'n miep die alles in kleur wil. Als het een meisje is dan wil ik ook een echt meisjeskamertje maken :)

11. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Mimully; bijna iedereen in m'n omgeving weet het al. Maar dan zal ik het wellicht ook aan verdere vrienden en familieleden vertellen! Vanaf morgen mag ik weer aan het werk in m'n nieuwe functie, en zullen de rest van m'n collega's het ook snel weten!:D

@Baukje; dat zou best kunnen hoor, dat we het aan de linkerkant meer voelen, omdat daar het vruchtje is ingenesteld! Ik zou je ook niet al te veel zorgen maken, groeipijn kan natuurlijk geen kwaad meis.

Ik had zelf in het begin het gevoel dat het een meisje zou worden. Maar mijn man is er van overtuigd dat het een jongen is. Ik begin nu zelf heel erg te twijfelen. Het maakt ons natuurlijk helemaal niet uit, zolang het maar gezond is. Maar ben toch wel een klein beetje benieuwd, wie er gelijk heeft!:p

Wij willen wel rond 16 weken een extra pretecho, zodat we weten welk geslacht het is!

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    mooie testen baukje en mimully! zo lopen super mooi op!
    ik had ook altijd een voorgevoel dat het een jongetje ging zijn en dat was het idd alhoewel ik zo droomde om een meisje te hebben.
    ik geloof wel in dat voorgevoel!

13. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Wat een mooie testen dames!! Geniet ervan!!

Veel plezier Arma, geniet van je vakantie!!

Hier beetje roze, maar wordt nog niet erger.. Hm, raar, wel veel steekjes. Dus maar gewoon afwachten!

14. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hmm, vreemd wrummel. Weet je wanneer je nod is?

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ik geloof ook in dat soort voorgevoel Xeniatje. Met J. was ik er ook helemaal van overtuigd dat het een jongen zou worden. Het gevoel is nu wat minder sterk maar op een één of andere manier 'zie ik roze' als ik aan deze baby denk. Dat klinkt zweveriger dan het is hoor haha!

@wrummel; heb je al een testje gedaan?

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames wat hebben jullie weer veel bijgekletst ;) Hihi

@baukje en @mimully Wauwww super testen!! ;)

@arma fijne vakantie meis geniet ervan!!!

@xeniatje idd gewoon op je gyn vertrouwen die weet t beste!! Maar snap je twijfels wel hoor!! Je leest ook over zoveel dingen dit en dat...

Nou hier is m'n ongi voorbij maar wordt echt gek van de witte vloed die ik nu heel veel heb!!! Bahhh net n waterval :S mja hopelijk gaat t gauw weg!!! Volgens mij heb ik volgende week m'n ei...weer afwachten dus....

17. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Spannend weer Rabia. De tijd tussen de ongi tot een paar dagen voor de eisprong kon ik me wat ontspannen. Daarna begon het 'stressen' weer. Vond dat nooit een leuke periode. Hopelijk is dat bij jou ook gauw afgelopen! Nu is deze periode ook erg stressvol voor mij, maar probeer maar een beetje vertrouwen te hebben..

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @Wrummel; ben ook benieuwd wanneer je NOD is meis. Heb je al een datum in gedachte, wanneer je wilt gaan testen?

@Rabia; die witte vloed is alles behalve fijn he! Maar ik kan je zeggen, dat je hier waarschijnlijk ook veel last van zult hebben, wanneer je zwanger bent. Dus zal er toch maar een beetje aan wennen meis:D.

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hey meiden,

Fijn om te zien dat er stukje bij beetje steeds meer baby's in de maak komen:D! Ik hoop voor jullie alleen gezonde mooie baby's! En voor de gene die nog niet zwanger zijn ook!

Ik had ook een heel sterk voorgevoel in het begin maar ik had het toch echt mis;)! Maar ben er niet minder blij mee hoor!

Ik hoop dat bij de zwangere de kwaaltjes een beetje uitblijven en dat jullie lekker kunnen gaan genieten!

Liefs van mij:)! X

20. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Wat leuk nichelle dat je mee doet met buik van de maand! Ik heb op je gestemd hoor :)

Ik heb eigenlijk deze maand geen NOD, ik zit nu op dag 6 na de laatste duphaston pilletjes. Ik heb af en toe wel ongi krampen en met vlagen misselijk, maar dat had ik de vorige keren ook voor m'n ongi. Wat me wel is bijgebleven is dat ik vorige week zaterdagochtend wakker werd van een enorme steek in m'n zij, die doortrok naar m'n baarmoeder en bovenbeen. Ik wist niet hoe ik moest liggen, had er echt last van.
    Het woord innesteling ging wel door m'n hoofd, maar niet veel aandacht aan geschonken. Ik was er niet zoveel mee bezig, omdat ik zat te wachten op m'n bloeding.
    Ik zit van mijn cyclus nu op dag 38, ook best laat.. Miss dat ik morgenvroeg ff testje doe, als het rozeverlies niet erger wordt, dan heb ik uitsluitsel. Ik kan niet tegen die onzekerheid, hihi, dan wil ik weten waar ik aan toe ben.
    Ikzal het jullie laten weten, maar ga nergens vanuit..
    Vanavond avondje met vriendinnen, dus ik ga me klaarmaken!

Fijne avond allemaal!!

Deel Deze Pagina