Goedemorgen dames, En Xeninatje, heb je al getest??? Rabia, je ei schiet ook alweer op zeg, spannend! Hierbij de laatste foto (voorlopig). De ene is een KV2v5 en die andere is van test-je-zelf. Wel een verschil in streepjes tussen deze testen qua hoe donker ze zijn vind ik.
De teststreep en controlestreep zijn even donker op beide testen, heel mooi! @xeniatje; en, al getest?!
Mooie testen Mimully! Ik vind die persoonlijk van de kruitvat 'mooier' om te zien, omdat ze zo lekker donker zijn! Ik was ook benieuwd of xeniatje al getest heeft! Hopelijk plaatst ze snel een berichtje! Ben ook erg benieuwd!
Ja precies! Zo'n donkere test geeft je toch een beter gevoel. Heb net een buikband "ontworpen" en besteld. Ben benieuwd wat mijn vriend er van de week van vind.
mimully ik vind die van kruidvat ook wel donkerder maar het zijn alle 2 hele mooie testen. hier vanmorgen getest, maar negtief dus echt wel afwachten tot mijn ongi doorkomt :'(
Jah idd ze bleef erg rustig zou helemaal gek worden denk ik!!! Mja idd hopen dat we zoiets niet hoeven mee te maken Nee draag geen lenzen en in principe ook geen bril m'n ogen zijn ok alleen ze zeiden dat m'n ogen soms teveel moeten bijstellen om scherp te zien en dat veroorzaakt die druk...de sterkte van m'n bril is ook bijna niks maar toch helpt t wel!!
@mimully Ahhh geeft toch niks meis!! Ik vind t niet erg hoor als je je testen laat zien!! Maar ze zijn mooi hoor meis, mooie knallers!!! @xeniatje Ahhh jammer meis!! Maar idd geen bloed geeft moed en hopelijk blijft je ongi uit meis
Hey een jarige. Van harte Rabia @xeniaatje balen meis. Hoop dat het gewoon met de clomid werkt en je snel zwanger mag zijn. @hier even lekker aan het bijkomen. Klinkt gek als je op vakantie bent maar vl en ik reizen het eerste deel van de vakantie door Java. We zijn nu in Jogyakarta en hebben vandaag de Borobudur bezocht. Was erg indrukwekkend. De dagen zijn wel lang dus aan het einde van de dag ploffen we lekker op bed. Maar het is het zeker waard.
Thnx meiden!!! @arma Wauww wat gaaf zeg!!! Geniet lekker van je vakantie Ff n ego berichtje had ineens toen ik naar de wc ging n steek/kramp ter hoogte van m'n schaambot :S heel ff en daarna beetje zeurend gevoel maar nu helemaal weg!! Geen flauw idee wat t geweest kon zijn?! Mja zit nog te wachten op m'n eitje!!! Denk vanavond nog ff klussen haha...
@Rabia; gefeliciteerd met je verjaardag meis! Heb je nog plannen voor vandaag? @Arma; een rondreis maken is ook best pittig, en helemaal als je zwanger bent. Maar gewoon van genieten, en je rust pakken wanneer je die kan. Ik geloof dat het een hele mooie reis moet zijn, die je niet snel meer zult vergeten. Voel je je voor d'r rest wel goed? @xeniatje; jammer van je negatieve test. Zoals al is gezegd, geen bloed geeft moed. En anders gewoon door voor de volgende ronde. Jouw kindje wil gewoon een zomerkindje worden, en vind die kou maar helemaal niets. Ik kom net terug van m'n termijnecho! We zijn weer goedgekeurd! De kleine was lekker actief aan het spartelen, en wilde niet zo graag goed liggen voor de foto. Uiteindelijk heeft ze wel alle metingen kunnen doen, en het zag er allemaal prima uit. Ik ben wel een paar dagen naar voren gezet nu. Dus ben iets verder dan geplaned. Ik zal vanavond aan man lief even vragen om de foto's in te scannen. Dan kom ik ze vanavond even showen!
@fien dankje meis!! Nee heb geen plannen vier m'n verjaardag ook niet hoor hou er niet zo van!!! Wat fijn dat alles goed was ben benieuwd naar je foto's
rabia dikke proficiat met je verjaardag! hier zijn gisterenavond de ongi opgekomen, wel veel last van pijn aan mijn buik en hoofdpijn strax een pijnstiller. fien wat goed zeg van je echo verlang om de foto's te zien. arma wat leuk een rondreis veel plezier en geniet ervan, ook op tijd rusten he
Dank je! Jouw echo schiet ook al op Mimully! Hopelijk een prachtig klein pinda'tje (hihi, moet wel lachten om je koosnaampje) met een mooi knipperend hartje. Ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het deze ronde echt wel goed zit bij je. Hopelijk ben je straks een beetje gerustgesteld! Mag je al s' ochtends komen?