Grote Kinderwens en er dit jaar voor gaan. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sfeertje83, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @fien mooie echo:D!

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @xeniatje Ahhh balen meis!!! Hopelijk is t gauw weer over en kan je weer verder met je volgende ronde ;)

@fien Wauwww super mooie echo meis!!!! :D

@mimully spannend meis nog paar dagen ;) hopelijk voor jou ook n mooie echo meis!!!

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, ik mag om 11.25 dus mooi op tijd

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    leuk leuk!

Ik ben gisteravond voor het eerst weer ongesteld geworden dus als dat voorbij is kunnen we echt aan de slag! yes!!

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully ohh das wel fijn!! Hoef je niet hele dag te wachten!!!

@xeniatje ik duim voor je meis deze ronde!!! ;)

Ik heb nu echt bij m'n schaamstreek n ongigevoel :S maar dit voelt heel anders dan als ik m'n ei heb!!! M'n ei voel ik echt ter hoogte van m'n navel!!! Had gister daar al n steek en kwam in de avond weer opzetten en nu weer, voelt echt alsof ik ongi wordt :( iemand ervaring mee?! Kan dit ook met n ei?!

6. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Ohh Fien wat een mooie echo en wat duidelijk zeg!!

Jij ook succes mimully vrijdag, spannend meid!

Rabia, volgens mij kun je idd beetje ongi gevoel hebben rond eisprong, heb ik weleens gelezen. Maar ik kreeg het na m'n ei, dus geen ervaring :)

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @wrummel ok thnx!! Jah t is nu al weer weg :S wacht nog ff op m'n ei zal wel deze week zijn?! ;)

8. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dank jullie wel dames! We zijn net terug van de verloskundige, en hebben daar voor de eerste keer naar het hartje mogen luisteren. Wat is dat speciaal zeg! Het klopte al heel sterk, en was zeer duidelijk te horen. Ik ben vandaag nu precies 12 weken zwanger! Het geeft een bepaald soort rust, omdat ik de eerste weken toch wel wat angst had, of het allemaal goed zou zitten. Nu mag het genieten beginnen!

@Rabia; ik kan niet direct zeggen, of ik jouw symptomen van een ei-sprong herken. Ik voelde altijd een soort van ongi-gevoel, en krampjes in m'n onderbuik. Heb je echt elke maand zoveel pijn tijdens je ei-sprong? Of kan het zijn, dat dit een aanwijzing is, dat je eitje wilt springen? Ik zou gewoon voor de zekerheid klussen, dat kan natuurlijk nooit kwaad. Gebruik je nu helemaal geen ovu-testen meer?

@Mimully; fijn dat je al 's ochtends langs mag komen! Ik ga heel hard voor je duimen! Maar heb zo'n gevoel, dat echt alles wel goed zal zitten. Dan ben je gelijk een stukje geruster.

@xeniatje; je hebt in ieder geval duidelijkheid nu, nu je ongi is begonnen. Op weer naar de volgende ronde meis.

9. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    wat een mooie foto fien van je boontje al een echt mensje he. ik begrijp dat wel eens je het hartje zo mooi hoort kloppen en de 12 weken voorbij bent dat je die rust hebt, van ik was dat ook zo hoor.
    mimully ik duim voor je maar ik heb ook een voorgevoel dat het goed zit, derde keer goede keer hé
    hier beetje het geloof aan het verliezen in clomid, nuja zal wel beteren en hopen dat het de volgende ronde wel eens prijs is.

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou denk wel dat ik m'n ei heb nu hoor kreeg tijdens m'n les weer steken rechts ter hoogte van m'n navel en weet dat ik dan m'n ei heb!!! Klussen voor de zekerheid gewoon deze week ff door ;) haha...

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Rabia, duimen draaien hoor!

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @Fien; wat een prachtige echofoto meis! En dat hartje, tsja persoonlijk vind ik dat het mooiste geluid wat er is. Het hartje van je ongeboren kind <3

@Rabia; veel klusplezier meis!

@Mimully; ben je de dagen al aan het aftellen naar vrijdag? Hier nog 2 weekjes wachten...

13. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, echt wel! Morgen verder ook vrij dus eerst even uitslapen en dan wachten tot vriend uit het werk komt en dan die kant op. Is erg spannend want de nacht van dinsdag op woensdag veel buikpijn en gister overdag ook nog.
    Nog wel hele pijnlijke (.)(.) en de misselijkheid wordt ook wel erger. Vanochtend bij het uitlaten van de honden moest ik echt even een paar keer stilstaan anders moest ik echt overgeven. Maar daarna op de wc een heel klein beetje lichtroze afscheiding..... Dus ga vandaag ook weer lekker op tijd naar huis en dan rustig aan doen tot morgen.

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Oeh jakkes Mimully, spannend hoor! Zal heel hard voor je duimen dat je een klein pixeltje mag zien met een kloppend hartje!!

15. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Je zal vast wel veel last hebben van spanning, nu de datum dichtbij komt Mimully! Maar volgens mij maak je al goed HCG aan, omdat je al zoveel last van misselijkheid hebt. Dat klinkt in ieder geval als een goed teken.

En ik heb ook wel eens een beetje roze afscheiding gehad. Daar zou ik me ook nog niet al te veel zorgen om maken.

Ik hoop op een hele mooie echo morgen!:p

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Thnx dames ;)

@mimully spannend meis!!! Hoop dat alles ok is ;) zal voor je duimen!! En doe lekker rustig aan!!!

17. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @mimully; succes en ook heel veel plezier straks! We gaan er gewoon vanuit dat het goed zit! Ik hou het topic in de gaten vandaag!

18. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oke, update!

Er was een zakje met dooier te zien! Mogelijk al heel licht een hartslagje. Moeten 9 oktober weer terug. Wel een fikse blaasontsteking erbij.

En vanochtend:..........

19. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Wat super Mimully! Gefeliciteerd meis!! Nu proberen te gaan genieten. Jammer van de blaasontsteking, maar dat heb je er waarschijnlijk echt wel voor over gehad;). Ben heel blij voor je!:p

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mimully ohh fijn meis!!! En n mooie test!! ;) maar wat vervelend van je blaasontsteking...veel drinken!! Cranberriesap schijnt goed te zijn!!! Nou doe rustig aan meis ;) en geniet er maar even van!!! En dan de 9e weer n mooie echo met n mooi kloppend hartje!!! ;)

Deel Deze Pagina