Wat fijn mimully!! En wat een mooie test weer! Mooi dat je de 9e alweer terecht kunt zeg, super! Beterschap met je blaasontsteking, rot gevoel altijd.. En een heel mooi weekend!
Fijn dat je echo goed was mimully! Die blaasontsteking verklaart je buikpijn, das wel een opluchting denk ik. Wat vond de gyn van de echo?
Die vond het er goed uitzien. Nu weer 1,5 week wachten en dan weer even spieken. Nu nog wel steekjes in mijn buik. Hou mezelf maar steeds voor dat het erbij hoort. Zal pas weer wat extra gerust zijn als we het hartje hebben gezien.
Moet je je zelf ook maar voor houden idd, anders kun je wel gek worden. Hier vandaag vrij veel menstruatieachtige krampjes en veel bandenpijn. Probeer mezelf ook voor te houden dat dit een goed teken is ipv slecht.
@mimully @baukje zal vast allemaal wel goeb zitten hoor dames!!! Hoop dat de tijd n beetje gaat opschieten voor jullie en dat jullie straks weer n super echo te zien krijgen!!!! Nou heb vandaag m'n ei gehad, daarvoor was voorsymptomen haha ik wist t vandaag zeker...vond de "pijn" al minder maar vandaag was t weer heel goed te voelen!!! En tja dan moet je ook nog eens 3uur dansles geven :S Pfff...niet echt fijn!!! En de laatste was t meest intensief maar omdat de les zo leuk was vergat ik de pijn weer even!!! Toch nog maar even geklust vandaag en mss morgen nog en dan weer op t wachtbankje zitten dan weer dat lange wachten!!! Hebben jullie nog plannen dit wkend?! Ik moet alleen morgen nog even werken en dan ff met n vriendin naar de markt en verder lekker relaxen dames fijn wkend!!!
@mimully fijn dat er wat te zien was! Enne 9 okt. Gaat vast helemaal goedkomen, is een mooie datum (mijn verjaardag). En pijntjes/ steekjes zijn meestal wel een goed teken hoor! Maar kan me voorstellen dat je pas echt gerust bent van een kloppend hartje dat had ik ook!
Jeetje dames wat is het hier rustig!! Dat kan natuurlijk niet dus er maar even wat verandering in brengen.. @Nichelle; hoe gaat het met je? Zit je baby nog rustig bij je? Trek je het nog een beetje? @Rabia; hopelijk wordt het klussen deze maand dan eindelijk beloond. Zal voor je duimen meis! Wanneer is je NOD? @Xeniatje; hoe gaat het met jou? Al je moed alweer kunnen verzamelen voor de volgende ronde met Clomid? @Mimully; buikpijn afgezakt? Neem aan dat je aan een ab-kuur zit? Hier heerlijke middag in het bos gehad. Wat was het prachtig weer! Voel me verder prima. Volgens hubby ben ik totaal niet mezelf, kort lontje ed Nou ja merk dat ook wel maar niet zo erg dan dat hij ervaart. Ach gaat ook wel weer over denk ik dan maar weer. Zijn de hormonen...
@baukje helaas niet zo lekker, ik vertoon tekenen van zwangerschapsvergiftiging dus ze gaan morgen kijken of ik evt. Eerder ingeleid wordt. Spannende tijden dus. Hoe is het met jou? Ag en de hormonsters horen erbij he!
Oeh Nichelle, dat klinkt niet zo goed. Wel bijna 37 weken dus jullie dame mag komen! Baukje, hier idd ab. Merk er nog niet heel veel van. Van een blaasontsteking op zich zelf ook niet, maar merk gewoon dat het niet beter wordt. Verder gewoon zo moe en misselijk dat rechtop zitten niet leuk is. Plat liggen trouwens ook niet. Verder af en toe nog wat roze afscheiding. En gister een bloedsliertje na de grote boodschap. Schijnt allemaal normaal te zijn, maar ik vind het niet leuk.
Oeh das idd erg spannend nichelle! Heel veel succes alvast mocht je ingeleid worden! Hou je ons op de hoogte? @mimully; die buikpijn is wel erg vervelend idd, maar je verdere symptomen klinken goed. Hou de blaasontsteking wel in de gaten! Kan me heel goed voorstellen dat die afscheiding je onrustig maakt. Dat bloedsliertje, kwam dat niet mee met de ontlasting? Want je had last van obstipatie toch? Hier even spammen met echt m'n allerlaatste test
Mooi rijtje! Dat sliertje kwam na de ontlasting. Maar was wel echt bij de afscheiding. Was later ook over hoor, dus denk eerder aan bloed bij de urine weg of een gesprongen adertje na de stoelgang. Maar ik geniet nog zeker niet.
@baukje ik wil m'n NOD niet weten haha maare is zo'n 14 dagen na m'n ei!! Maare mooi rijtje testen hoor meis
@Baukje; een mooi rijtje meis! Kan me voorstellen dat je trots bent! Heerlijk is het he, om je testen te zien oplopen! @Mimully; vervelend dat je nog steeds zo veel last heb van je blaasontsteking. Ik weet dat je baarmoedermond nu heel erg goed door bloed is, en dat o.a. bij harde ontlasting, makkelijk een adertje kan springen. Ik kan, me voorstellen dat dit je onrust niet meteen wegneemt, maar weet dat dit geen kwaad kan. @Nichelle; wat naar dat je symptomen van zwangerschapsvergiftiging vertoont. Maar het lijkt me wel spannend, als je snel wordt ingeleid. Dan kan je eindelijk je meisje in het echt aanschouwen. Hier heb ik het heel druk met m'n werk. Het nadeel is, dat ik nu 5 keer per week op en neer moet, en m'n reistijd best pittig is. Dat betekent vaak dat ik helemaal gesloopt ben, wanneer ik eenmaal thuis ben aangekomen. Wellicht een kwestie van wennen. De functie is wel erg leuk en uitdagend, maar mis nog steeds m'n eigen functie.
@Fien, dat is minder. Hoe lang ben je onderweg? Ik ben dus mede om die reden ook wel weg gegaan bij mijn vorige werk. Twee keer per dag een uur rijden. Daar was ik na vier jaar wel klaar mee. En dan ook nog weleens een ongeluk waardoor het allemaal ook niet sneller gaat.
Ik ben dik een uur onderweg. Het nadeel is, dat je vanaf de parkeerplaats nog een bus moet nemen. En daar ben je ook zo'n 10 minuten mee bezig. Over het algemeen vertrek ik 2 uur, voordat m'n dienst begint. Dan heb ik voldoende tijd (ook als er een kleine fille is) om op tijd op m'n werk te zijn. En het is gelukkig maar tijdelijk, zo zie ik het dan. Na m'n verlof kan ik m'n eigen functie weer oppakken, en zal ik minder vaak op en neer hoeven.
Hey meiden. Dankjulliewel voor de support! Waardeer ik echt! Ik lig nu in het zh. En ga wss niet meer naar huis zonder baby. Heb medicijnen en volledige bedrust. Ik zal later uitgebreider reageren! Xxx
Oh jee! Wel spannend. Heb je enig idee wanneer ze komt, of gaan ze afwachten? We denken aan jullie en aan de kleine meid.
@nichelle; wat spannend meid! Hoe voel je je nu? Krijg je medicatie om de bloeddruk omlaag te krijgen? Al enig idee wanneer ze je zullen inleiden? @Mimully; keus heb je natuurlijk altijd. Alleen is Drachten nu praktischer omdat je al bij 1 van de gynaecologen bekend bent (volgens mij reageer ik nu op een bericht in het andere topic ). Wat voor mij een enorm pluspunt is in het nieuwsbericht is dat je tot 6 weken na de bevalling je een beroep mag doen op de lactatiedeskundige. Aangezien bv echt een ramp was de vorige keer en ik heel erg twijfel of ik er uberhaupt aan wil beginnen... @Fien; pittig hoor, dat gereis! Gelukkig is het idd tijdelijk! Is het purser zijn wat te combineren met een kind? Lijkt me best lastig namelijk... Even terugkomend op wat ik tegen Mimully zei. Vandaag erg goed nieuws gelezen op intranet van het ziekenhuis waar ik werk. Namelijk dat ze vanaf nu natuurlijk ks aanbieden! Ben hier zo blij mee, wil dit heel graag namelijk! Kun je je kind geboren zien worden en blijft het bij je zolang je gehecht wordt. Heb dat moment echt gemist de vorige keer...