@Nichelle; wat spannend meis. Hoe ben je er zelf onder? En willen ze het afwachten, of gaan ze je toch inleiden? Ik ben heel benieuwd naar je kleine meid! Wel eventjes een foto aan ons showen he, als ze er eenmaal is! @Baukje; het purser zijn, is op zich ook nog een uitdaging om het te combineren met een kind. Maar ik zal wel meer vrij zijn, dan iemand die dus een kantoorbaan heeft. Het is de bedoeling dat in de toekomst mijn man iets van huis uit gaat opstarten, en dus veel thuis is. Daarnaast ben ik 3 dagen per week vrij, en heb ik maar 4 echte werkdagen. Mijn man zal de eerste tijd veel met de kleine doorbrengen. Wat fijn trouwens, dat ze een natuurlijk ks aanbieden bij het ziekenhuis waar je wilt gaan bevallen. Ik heb er wel al iets over gelezen, en het lijkt me inderdaad erg mooi als het zo kan. Nu we het toch over ziekenhuizen hebben, ik was heel erg verbaasd dat ons ziekenhuis hier het beste uit de test van het AD kwam. Toch fijn, als je daar wilt gaan bevallen. Ook zijn ze bezig met de bouw van een nieuw geboortecentrum, dan in Januari volgende jaar al in gebruik wordt genomen. Het zijn toch leuke berichten, waar je je fijn bij voelt.
mooie reek testen baukje! mimully hoe lang moet je nog wachten tegen dat je terug naar de gyn mag? Dikke proficiat alvast oei nichelle hopelijk komt je baby vlug hoor. Gaan ze je inleiden? Ooh dat klinkt super baukje bij mijn bevalling was dit ook zo dat zl weggenomen werd en ik lag daar nog om dichtgenaaid te worden pfff was dat lastig. nee hier niet echt mijn geloof en coiurage teruggevonden in clomid moja we moeten door he mijn geloof is bijna helemaal weg. maandag moet ik gaan voor fm en dan wss pregnyl
Spannend xeniatje! Ik lees hier op het forum wel veel positiefs. Veel zwangere dames na pregnyl. Enne, alle MvM doen goed hun best voor jullie! Ik mag volgende week woensdag terug. Dan ben ik volgens mijn berekening 7+5 dus dan zou er wel een hartje te zien moeten zijn. Verder wel contact gehad vandaag met de gyn. Na de kuur voor de blaasontsteking, nu nog maar een lekkere schimmelinfectie erbij...
@xeniatje; kan het me voorstellen meis dat je vertrouwen bijna helemaal weg is. Maar positief blijven, dit wordt vast jullie ronde!! @Mimully; argh vervelend hoor zo'n schimmelinfectie. Wat zei de gyn over het feit dat je nog steeds buikpijn had? Is je urine nog een keer nagekeken? Vandaag heb je volgens mij wel een mijlpaal gehaald of niet? Hier vandaag veel last van 'groeipijntjes'. Trekkerig en zeurend gevoel in m'n buik doortrekkend naar mn rug. Ook heel veel bandenpijn. M'n darmen rommelden ook erg, merk dat ze hun plekje aan het zoeken zijn.. De misselijkheid is nog heel prima te handelen. Bij vlagen maar kan er doorheen eten. Daarnaast heb ik het heel snel koud. Heel vaak koude handen, terwijl ik dit anders bijna nooit heb. Herkennen jullie dit ook? Had dit ook bij J. Denk dat dat komt doordat je bloeddruk lager is tijdens een zwangerschap...
Heel Baukje, Ik heb afgelopen vrijdag meteen urine voor kweek afgegeven. Die was schoon. De ass zei gewoon afwachten. Lekkerder dooddoener, maar ze heeft gelijk. Hoefde ook geen urine meer in te leveren. Heb af e toe nog rozeafscheiding en soms wat rood. Maar echt sporadisch en alleen op het wc papiertje. Nooit in de slip. Ga er vooralsnog vanuit dat het adertjes zijn,want het is meestal na niezen of een grote boodschap. Hier is de misselijkheid met grote regelmaat bijna niet te houden. Had dinsdag een presentatie op het werk en heb echt flink moeten slikken een paar keer. En idd, KOUD!!! Verschrikkelijk! En dan over mijn hele lijf. En heb vandaag de mijlpaal gehaald! 6+5! Hopelijk zijn al jou kwaaltjes ook allemaal positief en heb je volgende week ook een mooi kloppend hartje.
@nichelle wat spannend allemaal meis!!! Heel veel succes en straks lekker genieten van je kleintje!!! @mimully wat vervelend zeg!! Hopelijk gaat t gauw weg!! En woensdag n mooie echo Nou ik moet morgen naar de fysio heb constant pijn tussen m'n schouder en trekt naAr m'n arm toe wordt er gek van!!!! Mja hopelijk gaat t gauw weer over!! Verder eigenlijk weinig symptomen af en toe eens wat steekjes in buik naar kan ook m'n darmen zijn?! En misselijk maar komt denk ik van de pijn in m'n rug!!! Had vandaag wel dat ik m'n urine beetje zoet vond ruiken mja mss zit t gewoon in m'n hoofd en wil ik die symptomen gewon voelen!!! Ach jah afwachten verder ben ik er gelukkig vrij weinig mee bezig
Nichelle, meid wat spannend voor je! Hopelijk gaat alles goed en idd zijn foto's erg welkom!!! Mimully wat rot voor je! Wel fijn dat je je mijlpaal gehaald hebt, toch een extra zekerheidje! Rabia,irritant van je schouder zeg, wat een gedoe! Kalm an! Fien wat een reistijd! Kan me voorstellen dat je er aan moet wennen! Gelukkig is het tijdelijk! Xeniatje wat een onzekerheid, hopelijk voor jou ook snel uitsluitsel! Baukje, fijn dat alles ook nog goed is bij jou! Hier alles nog goed, geen nieuws. Vrijdag echo om te kijken of er een eitje groeit.. Slaap lekker meiden en ik houd t hier in de gaten voor het mooie babynieuws!
@Nichelle jeetje wat spannend zeg! Succes meis. @Fien pfff zeker een lange reistijd zeg. Gelukkig maar tijdelijk. @Mimully he zit je niet mee zeg. Hoop dat je snel van die infectie af bent. En gefeliciteerd met je mijlpaal. @xeniaatje snap dat je het af en toe niet ziet zitten. Koppie op het moet toch een keer lukken. @Rabia mijn duimen draaien voor je. @Wrummel hoop dat je morgen een mooi eitje ziet. Hoop dat ik niemand ben vergeten. @hier kan niet wachten tot mijn echo. Moet helaas nog even wachten. 15 oktober mag ik weer. Ik heb vorige week last gehad van flinke diaree. Hoop dat het met die kleine nog goed gaat. Heb wel via email contact gehad met de vk. Meer dan afwachten tot de 15e kan ik helaas niet doen. Ach ik probeer mezelf maar voor te houden dat zolang ik nog super moe ben het wel goed zit.
@wrummel doe ik!! Duim ook voor jou dat er vrijdag n mooi eitje te zien is @arma thnx meis!! Zit vast wel goed maar snap wel dat je je zo voelt zou ik denk ik ook hebben en wachten duurt zo lang!!!
@Rabia; wat ontzettend vervelend van je schouder! Heb je er wel vaker last van gehad? Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen! En tsja die kwaaltjes he, het blijft elke keer spannend! Blijf heel hard voor je duimen meis! @Arma; wat rot dat je zo'n last van diarree had. Maar denk wel dat het voor jou een heel stuk vervelender was dan voor je baby hoor. Hij of zij heeft daar geen last van.. Misschien ook wat last van 'zoekende' darmen of was je echt ziek? Heb je 15 oktober ook weer een echo dan? Het blijft spannend he dat eerste trimester... Roze wolk is hier nog heel ver weg @Wrummel; hoop voor je dat er een heel mooi eitje aan het groeien is. Zit je nu aan de Clomid? Heb je ook veel last van de bijwerkingen? Hoop dat jullie ook gauw een wondertje mogen verwelkomen! @Nichelle; hoe is het met jou meid???? Ben heel benieuwd! Of ben je al lekker aan het knuffelen met jullie meisje? Hier lekker een dagje vrij. Even een dagje genieten met mn kleine grote spetter <3
@baukje jah heb vaker last van!!! Zit super vast :S toch beetje stress denk ik!! Ben alleen gemasseerd en heb nu tape op m'n rug maar nog wel pijn, duurt nog wel ff denk ik En thnx meis hopelijk komt ooit die dag gauw!! @nichelle nogmaals gefeliciteerd meis!!! En geniet er maar lekker van mooi popje hoor!!!!
Oh begrijp dat ze dus bevallen is, fijn zeg! De eerste van ons topic hoop dat alles goed is gegaan en ook dat het nu goed gaat. Gefeliciteerd meis, lekker genieten nu!
Heb net n heel mooi verhaal gelezen op Facebook en kon t echt niet droog houden hoor!! Als je me op Facebook hebt kan je n wel lezen heb t verhaal geliked!!! Maar gaat over n man en vrouw die zwanger raken en eigenlijk 2 maal n miskraam krijgen...vervolgens slikt ze shatavari capsules en is weer zwanger! Maar zegt nog niks tegen niemand ook niet haar man omdat ze bang is dat t weer misgaat!! Uiteindelijk heeft ze t haar man verteld omdat iemand belde van mvm en hij had door dat er iets was....ze had eindelijk n echo en zag n kloppend hartje!! Na 10 weken begon ze weer ineens heftig te bloeden en belde de VK op haar man was weg en onderweg naar huis ze moest naar t ziekenhuis voor n curettage en ze moesten een echo maken en ze wou niet kijken toen moest er ineens iemand bij gehaald worden en ze zag dat ze geschrokken waren....t hartje klopte nog en haar baby zat er gewoon nog!!! Pfff was zo'n mooi verhaal om te lezen!! Zat al weer te janken in bed zo mooi!!! Wonderen bestaan dus toch t verhaal staat ook bij Pregnant and beautiful Nou wou t ff kwijt haha slaap lekker dames!!!
Gefeliciteerd nichelle, je vriend natuurlijk ook! Wat een leuk nieuws, hopelijk gaat alles goed!! Hoe heet ze? Geniet ervan!!
Ook vanuit hier nogmaals gefeliciteerd Nichelle en Nils met jullie prachtige dochter! Haar naam staat wel op fb maar ik denk dat het leuker is als Nichelle hem hier zelf komt vertellen.
Hallo meiden! Even een kort berichtje van mij. Ik ben gister bevallen van onze dochter Nova! Helaas heeft ze nog wel wat opstart probleempjes en ligt dus nu in de couveuse en krijgt ondersteuning met ademhalen. Dat is wel even heel erg moeilijk maar dat komt helemaal goed! Foto toevoegen lukt nu niet dat probeer ik straks!
Nichelle van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Ik hoopmdat ze snel opknapt. @hier kom ik even foto's spammen. Vannacht weer flink ziek geworden kwam er aan alle kanten uit en voel me nog niet goed. Vandaag naar hetbziekenhuis in Denpasar geweest voor een echo. Gewoon voor de zekerheid. Gelukkig weer een mooi hartje zien kloppen. Het is een kleine drukte schopper. Schoppen kan het al als de beste. Ik ben nu in ieder geval weer wat op mn gemak gesteld. Hoop dat ik snel opknap. Dan kan ik nog genieten van mijn laatste dagen vakantie. Voorlopig ben ik weer vooruit gezet naar 12 weken.
Arma prachtig! En nu op twaalf weken al! Gewoon een week erbij gekregen! Heeft de arts niets voor je om je iets beter te voelen? Hoewel er volgens mij wel weer van alles rondgaat dus misschien ook wel gewoon een virusje.