oooh mimully dat is idd geen leuk nieuws! ik duim voor je mee dat alles goed komt hier ook naar de gyn geweest en we gaan over tot inseminatie. Toch wele ven over mijn toeren geweest. vanavond moet ik mijn spuit pregnyl krijgen en woensdag brengen ze het sperma in. kvind wel spannend natuurlijk moet het er nu om doen dat er 2 eitjes klaarzitten ipv 1. nuja duimen dat het deze maand lukt!
Nee mimully! Het mag gewoon niet nog een keer mis gaan!! Ik hoop zo dat je gewoon minder ver bent dan je dacht... @xeniatje; wat spannend meis, van waar dit besluit om over te gaan op inseminatie? Kan me voorstellen dat je even van de kaart was of misschien nog wel bent..
@Mimully; ik schrik toch van je post meis. Hopelijk ben je gewoon minder ver dan je dacht, en kun je woensdag als nog het hartje zien kloppen van de kleine. Wat ik hoor, is dit echt nog moeilijk te zien hoor, rond 6 weken. Probeer vertrouwen te hebben, hoe moeilijk dat ook is. @xeniatje; ook spannend voor jou meis. Hopelijk is het deze ronde raak, en wat ik lees, misschien ook wel kans op een tweeling!
Goedemorgen. Heb een vrije dag opgenomen om rustig aan te doen. Heb natuurlijk erg slecht geslapen. Na de gyn helemaal geen bloed meer gezien... We gaan er wel vanuit dat het een MA is op dit moment. De gyn dacht dat zelf ook wel, maar wilde nog een slag om de arm houden en de echo van morgenmiddag afwachten. Ik weet nu niet wat ik moet voelen. Heb alle zw.schaps kwalen nog steeds. Dit is zo vreselijk, deze onzekerheid.
oooh mimully ik snap die onzekerheid wel hoor dat moet hard voor je zijn dat zou dan al je derde ma zijn. ik weet het eigenlijk niet baukje waarom de gyn overgaat tot inseminatie was zodanig van de kaart dat ik alles vergeten te vragen heb. Morgen om 10 uur moet mijn man zaad binnenbrengen en tegen rond kwart voor 12 mag ik er om en dan gaat de gyn het zaad inbrengen. ben nu nerveus te worden vind het wel spannend
Ik snap heel goed mimully dat je je ontzettend verdrietig voelt. Het is verschrikkelijk oneerlijk mocht het echt een ma zijn.. Zit er volgens jou een mogelijkheid in dat je toch minder ver bent dan je denkt? Hoelaat heb je morgen de echo? Ik denk aan je meis..
1 'voordeel' xeniatje van de inseminatie. Alleen de beste zaadcellen brengen ze bij je in, het zaad heeft een kortere route af te leggen en verplicht een aantal dagen achter elkaar klussen hoeft nu ook niet meer. 3 'voordelen' dus eigenlijk. Heet het nu dan niet IUI? Het gaat alweer een stapje verder.. succes morgen!!
ja idd het heet nu iui tegenwoordig ja het heeft zijn voordelen maar ergens in mijn hoofd speelde het nadeel er rond van ik kan het niet zonder medische hulp ergens gefaald. hopelijk lukt het snel want het is wel duur pfff gelukkig krijg je bijna alles terug betaald maar ja je moet ze eerst betalen he
@mimully snap heel goed dat je je zo voelt meis!!! Idd goed dat je dagje vrij hebt genomen meis hoop dat je een beetje rust ent gekregen maar goed t zal wel heel moeilijk zijn en al doe onzekerheden!! Ik hoop dat t nog ok zit met je kleintje hoor en duim stiekem nog voor je meis!!! Koppie op meis en wij zijn er voor je!!! Hier vandaag wel ineens beetje steekjes laag onderin m'n buik!!! Verder eigenlijk helemaal niks!!! Heb wel vanmiddag n dutje gedaan, mja was zo moe!!! Ik ga ook niet van n zwangerschap uit en denk wel dat ik gewoon weer ongi wordt!! Tja zullen t wel zien
Jeetje Mimully ik hoop dat je gewoon minder ver bent. Zal heel hard voor je duimen vandaag. @xeniaatje spannend zeg. Hoop dat het deze rondd dan voor jouw ook raak mag zijn. @rabia spannend he dat wachtbankje. Hoop dat het nu eindelijk een keer gelukt is. Duurt nu al veels te lang.
@Xeniatje, SUCCES vandaag! @Baukje, mijn afspraak is om 15.50 uur. Dus nu maar weer even aan het werk gegaan. Ben gewoon ook nog steeds zo misselijk. Is zo vervelend als het straks allemaal voor niks blijkt te zijn...
mimully heel veel succes mijn duimen draaien voor jou hoor hier om 12uur mijn inseminatie gehad heb wel wat pijn. mijn kanaaltje was niet open en dat heeft hij moeten opendoen met een tangetje ook wat miniem bloedverlies. daarstraks een 'kwakje' verloren hopelijk is dit niet erg. nu wel ongipijn. hopelijk is het dit keer raak. vrijdag start duphaston voor 12 dagen en dan nog 2 dagen geduld
Nou, geen hartje. Kans op een goede afloop is nu echt nihil. Volgende week nog een keer heen maar tegen beter weten in. Daarna meer onderzoeken. Waarschijnlijk ook in Groningen.
oooh wat jammer mimully had nochtans zo geduimd voor jou. Dat is raar dat ze dan niets vinden he want 3 ma is toch wel al veel en pijnlijk he. Hopelijk krijg je meer antwoorden na al de andere onderzoeken. wanneer mag je gaan voor de onderzoeken?