Ik weet ook even niet wat ik moet zeggen Mimully. Alleen dat dit gewoon zo niet eerlijk is. Hopelijk kun je het snel een plaatsje geven. En dring er dan zeker op aan, om meer onderzoek te doen. Wat dit kan en wil je niet nog een keer mee maken. Een hele dikke knuffel van mij.
Mimully, heel veel sterkte meis. Het is idd heel oneerlijk! Gaan ze het embryo ook onderzoeken of weet je dat allemaal nog niet? Dikke knuffel!
Ik denk als ze hem weg moeten halen wel, anders moet ik hem zien te vinden. En dan brengen denk ik. Zodra ik begin te bloeden moet ik ook meteen bellen. Ook 's nachts. Dan moet ik meteen naar Drachten toe.
Waarom moet je dan naar Drachten? Las een tip om een vergiet of zeef in het toilet te hangen om het vruchtje op te kunnen vangen. Vind het niet te geloven dat ik dit tegen je zeg, wat gemeen van moeder natuur hoe ist met je vriend?
Voor controle geloof ik. Ik moest in ieder geval bellen zei de gyn. Dus dan doen we dat maar. Mijn vriend weet niet of hij het nog wel wil proberen. Ik weet ook niet hoe vaak je dit volhoud zonder een echte oorzaak te vinden. Dat vergiet ga ik over nadenken, haha. Vind het ondanks alles wel een grappig idee.
Kan me de reactie van je vriend heel goed voorstellen. Wat een psychische impact zal dit hebben. 1 vond ik al heftig... Goed blijven praten samen. Je hebt op dit moment geen bloedverlies?
Mimully, wat lees ik nu.. Ik ben er stil van meid.. Ik vind het vreselijk voor jou en je vriend. Dat je dit nu weer moet meemaken! Ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze toch een oorzaak vinden, zodat ze er wat aan kunnen doen..
@mimully wat vreselijk meis!!! had t je echt zo gegunt!!! Hopelijk kunnen ze wat met de onderzoeken en dat je dan idd niet meer zo iets hoeft mee te maken!!! Heel veel sterkte meis!!! @xeniatje en hoe is t bij jou gegaan??? Vandaag toch wel veel buikpijn/steken gehad en denk toch dat t game over is!! Ook begin ik nu m'n borsten wat te voelen :S is vaak ook geen goed teken mja nu alleen nu wel erg laat!!! :S wat kan je lichaam toch vaag in mekaar zitten.... mja wachten weer op m'n ongi!!!
Even nagevraagd. Vanwege de wond die er dan ontstaat. Omdat er wel een embryo zit, is het slijmvlies al erg dik. Normaal gesproken krijg je hormonen door je lichaam zelf aangemaakt als je je kindje dan ziet, voelt, ruikt, etc. Maar dat heb ik niet, dus zal de bm minder snel samentrekken. Dan kun je heel veel bloedverlies krijgen.
Vanmorgen een echo gehad bij de vk en alles ziet er goed uit. We hebben een mooi kloppend hartje gezien <3 Over vier weekjes mogen we weer komen voor de termijnecho. Probeer vandaag nog even een foto te plaatsen maar je kan er nog niet heel veel van maken hoor @Mimully; fijn dat ze je zo goed in de gaten willen houden. Hoop dat je niet te veel last zult krijgen van de mk. Je wilt sowieso tot volgende week wachten? Heb je nog steeds veel kwaaltjes? Weet zo hoe dat voelt. Je nog wel zwanger voelen maar je weet dat het fout zit @Rabia; nog geen ongi? @Xeniatje; spannend meis! Zou je bmm niet een klein beetje open moeten staan rond je eisprong? Was best wel pijnlijk denk ik dat ze je bmm hebben opgerekt... :S
@mimully hoe gaat t met je meis?! @baukje nope nog niks te Zien, gelukkig mja ik wacht nog wel ff af hoor als ik na t wkend nog niet ongi ben doe ik maandag wel n testje!! Voel me vandaag echt ziekjes!! Bahh had al vannacht keelpijn :S zere ogen, hoofdpijn...maar m'n zusje had al voorhoofdsholte ontsteking hoop niet dat ze mij nu ook aangestoken heeft!! Vandaag ook heel zielig nieuws gehoord op werk, n collega van mij was al 21 weken zwanger en had afgelopen maandag n echo en alles was goed volgende dag kreeg ze buikpijn en bloedverlies en bleek t hartje niet meer te kloppen!!! Vind t zo erg bahh kan wel janken!!! Ben je al zover en zit al op de helft en dan kindje weg :'( maar bleek ze al vaker te hebben gehad!!! Maar echt heel zielig!!!
@Rabia & Baukje, tja het gaat z'n gangetje. Nog geen bloed dus daar is het wachten eigenlijk op. Als het niet begint dan dus eerst maar de echo volgende week donderdag en dan een plan van aanpak bespreken. Vandaag valt het mee met de kwaaltjes. Gisteravond wel supermisselijk nog. Emmer staat naast bed, haha. We wachten het rustig af, meer kunnen we niet doen.
@Mimully; ik heb vandaag ook veel aan je moeten denken. Ik kan me heel goed voorstellen dat je vriend het ook niet makkelijk heeft, om het zo van de zijlijn mee te moeten maken. Ik vind dit zo rot voor jullie, dat je dit weer mee moet maken. Hopelijk kunnen jullie wel een beetje steun aan elkaar vinden. @Baukje; wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Ik ben natuurlijk heel benieuwd naar de foto's! Wel showen he! Ik kan me voorstellen dat het je gerust heeft gesteld, om het hartje te zien kloppen. Nu echt proberen te gaan genieten van dit nieuwe wondertje! @Rabia; wat verschrikkelijk zeg, van je collega. Helemaal als je dan al zo ver bent. Ik kan me goed voorstellen dat dit nieuws je raakt. Maar je vertelt ook, dat ze dit vaker heeft meegemaakt. Wat is dan de reden bij haar, dat ze dit vaker heeft mee moeten maken?
Nou hierbij de foto's. Bovenste is bij het pijltje het dooierzakje te zien met daarboven het vruchtje. De tweede foto zie je het vruchtje.
@fien weet ik niet!! Heb t alleen van n andere collega gehoord maar weet ook niet de reden waarom ze dit vaker heeft gehad!!! @baukje mooie echo meis!!!
Mooie echo Baukje! De volgende keer zal je echt een klein mensjes kunnen zien! Maar heerlijk om al naar een foto te kunnen staren toch? Heerlijk van genieten nu meis!
zo leuk baukje mooie echo! mimully vind dit zo erg voor jou, hopelijk vinden ze een oorrzaak. die hormonen dat je niet aanmaakt, kunnen ze dat dan niet bijgeven? En helpt dit dan niet voor een goede zw? Rabie ik duim voor jou dat het prijs is! Ja baukje idd je baarmoederhals moet ene beetje openstaan tijdens de ovulatie zodat de zwemmertjes binnen kunnen. heb nagevraagd waarom dat dit niet zo is van mij maar hij had daar geen duidelijk antwoord opd e gyn wel dat dit wss het probleem is dat we niet zwanger geraken en dat zl een klein mirakeltje is ... al twijfel ik soms als ze dit niet te vlug zeggen. Soms even schrik dat mijn baarmoederhals gesloten is omdat mijn ovulatie als- gepasseerd is? Maar ja dan denk ik een gyn ga dat toch niet laten gebeuren dat zijn inseminatie te laat gebeurd? Heb wel steeds krampjes thv mijn baarmoeder en ongikrampjes maar licht. is het nu een goed teken of is het een restverschijnsel van die inseminatie ik weet het niet... dat we maar vlug 15 dagen verder zijn vanavond starten met duphaston
Heey Xeniatje, ze weten niet of hormonen het probleem zijn. Ik kan zonder al teveel problemen namelijk wel zwanger worden. Er bestaat zelfs een kans dat ik gewoon TEVEEL vrouwelijke hormonen heb.