Ja hoor, dan krijg je meer mannelijke hormonen toegedient. Maar dat zijn nu enkel speculaties. Eerst maar de mk afwachten nu.
@baukje jah vanavond begonnen tijdens m'n les :S mja had wel weer verwacht!!! Mja heb nu wel zoiets van mss wil ik er helemaal geen moeite meer voor doen denk ik jah heeft toch geen zin wordt elke x toch weer ongi!!! En zal wel niet voor ons weggelegd zijn maar goed we hebben beloofd nog tot dec. Te proberen en dan ff kijken wat we doen?! Maare nu lekker met n warme kruik in bedje THE Voice kijken!!! Morgen nog werken en dan lekker wkend dinsdag naar Bruno mars concert @ ziggodome zo'n zin aan!!! Dus genoeg afleiding Hihi Fijn wkend dames!!!
Hè bah meis, kan me voorstellen dat de moed je zo langzamerhand in de schoenen aan het zakken is. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, hou dat in je achterhoofd..
Gisteren voor het eerst maar een foto'tje van m'n buik gemaakt. Ik moet wel eerlijk toegeven dat, door mijn zwangerschapsbroek, m'n buik meer opvalt, dan wanneer ik m'n eigen broek aan heb. Maar de kleine groeit volgens mij goed.
Prachtig buikje fien! Hier vooral nog opzette darmen, vocht en slap buikje van de zwangerschap van J. maar wel al last van strakzittende broeken. @mimully; hoe ist meis? @xeniatje; wanneer mag je testen? @rabia; hopelijk niet te veel last van je ongi? Hier helaas erg verkouden. Moest vandaag werken. Was een drukke dienst..
Hey meiden, Wat lees ik nu allemaal mimully ? Wat een naar nieuws, het was je zo gegund! Veel sterkte meis! @rabia laat de hoop nog niet varen hoor! Er kan nog een hoop gebeuren, ik hoop dat je snel jullie wondertje hebben! @fien mooi buikje al hoor meis! Geniet er maar van! @baukje fijn dat je een goede echo hebt gehad! Valt dan toch een last van je schouders lijkt me! @hier ik ben sinds woensdag thuis, Nova heeft in totaal 5 dagen op de neonatologie afd. Gelegen om rustig op te kunnen starten, ze doet het inmiddels supergoed! Het is lekker druk en moet er wel aan wennen maar ik ben superblij dat alles helemaal goed is met ons meisje! Hierbij een fotootje van onze Nova.
Thnx dames!!! @baukje nee ik heb echt dankzij tarwekiemolie echt veel minder pijn voor en tijdens m'n ongi!!! Echt super spul heb bijna geen pijnlijke borsten meer en Aleve Feminax ook niet meer nodig, want voorheen had ik de 1e dag altijd zoveel pijn!! Nu niks wel fijn hoor!! @fien mooi buikje meis!! Groeit idd goed Hihi... @nichelle dankje meis!!! En je hebt n prachtige dochter cute!!
@Nichelle, echt een prachtig meiske. ik zie haar op fb al eens voorbij komen. @Rabia, gelukkig maar dat je pijnklachten al een stuk minder zijn. @Baukje, op ook een flinke verkoudheid na, gaat het redelijk. Ben nog steeds zo beroerd van alle kwaaltjes, die dus nu nergens meer goed voor zijn. Dat is zeer frustrerend. En geen druppel bloed oid meer! Terwijl het nu wel mag. Dus nu eerst donderdag maar afwachten en eens horen wat de gyn wil.
Dank jullie wel meiden! Het blijft speciaal om je buik te zien groeien! @Nichelle; wat een prachtig dochter heb je gekregen! Wat heerlijk dat je haar nu lekker mee naar huis kan nemen, en van haar kan gaan genieten. Valt het moederschap je tot nu toe mee? Of is het eigenlijk stiekem toch wel pittig? @Rabia; ik las je berichtje al, dat je ongi was doorgebroken. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik er op moet reageren, want het blijft zo'n teleurstelling elke maand. Hopelijk is het niet noodzakelijk om na dec naar je dokter te gaan. Maar misschien dat zij je toch kunnen helpen. Ik kan me goed voorstellen dat je er niet naar uit kijkt, maar je bent natuurlijk best al een tijdje bezig. Hopelijk is dit niet nodig, en verras je ons snel met een mooie test meis. Het is je heel erg gegund. @Mimully; ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Het lijkt me heel moeilijk om je nog zwanger te voelen, terwijl je weet dat het niet goed zit. Helemaal als je zoveel last hebt van kwaaltjes, lijkt het me erg zwaar. Ik hoop zo op een klein wondertje voor jullie, dat het hartje dan toch kopt deze week. Maar ik begrijp dat de kans daarop zeer klein is, en je beter realistisch kan blijven denken. Een dikke knuffel van mij. Er zijn trouwens aardig wat dames verkouden lees is. Ik loop zelf een beetje te kwakkelen. Het zet bij mij gewoon niet helemaal door. Maar is blijft vervelend om het te hebben. Hopelijk is het snel weer over voor jullie dames.
Fien, wat een mooi buikje heb je al zeg!! Valt al erg op, wat leuk en fijn dat alles goed gaat! Rabia, balen van je ongi. Kan me voorstellen dat je de moed soms een beetje verliest, maar ook voor jou is er die positieve test! Nichelle, wat een prachtige dochter heb je! Echt een mooi kindje en wat fijn dat alles goed gaat! Geniet ervan! Mimully, hoe is het met je? Hier alles goed, ik moet aan de clomid vanaf aankomende cyclus. Er is bij de monitoring niks gevonden van een groeiend eitje, dus toch aan de clomid. Hopelijk zal dit net dat duwtje zijn om wel een ei te krijgen! Woensdag op vakantie, laatste dingetjes aan het regelen en voorbereiden en dan zijn we er klaar voor!! Fijne dag meiden!
@Fien, tja het IS mogelijk. Je leest wel eens van zulke vreemde verhalen. Maar dan zou ik ook een week achter moeten lopen op wat ik zelf dacht. Met ovu testen en de eerste positieve zw.test zou dit bijna niet mogelijk zijn. @Wrummel, hopelijk is clomid voor jullie de oplossing. Lijkt me ook verschrikkelijk als je lijf op deze manier niet meewerkt.
@fien en @wrummel thnx dames!!! Mja ik probeer wel elke x wat nieuws maar t wil nog niet echt lukken mja gaan gewoon door!!! Hihi.... @wrummel spannend meis en ik hoop dat t ook gelijk raak mag zijn!!!
baukje veel beterschap, zijn er heel veel me een verkoudheid he. Ik mag de 25ste testen als begin ik mijn hoop alweer te verliezen pfff... wrummel hopelijk is dat idd het zetje dat je nodig hebt die clomid! veel succes hoor. mimully ik hoop dat je donderdag was nieuws hebt dat je weet waar je aan toe bent!
@nichelle wat een mooie meid heb je zeg!!! @fien mooi buikje zeg. @rabia en mimully sterkte meiden. Weet verder niet wat ik moet zeggen. Tis jullie zo gegund @wrummel ik hoop dat de clomid voor jullie helpt. @ hier vrijdag weer thuis gekomen en gisteren weer gaan werken. Ook hier verkouden. Gisteren mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben. Ze was heel blij voor me. Straks mogen we weer naar ons hummeltje kijken dan wordt de definitieve termijn vastgesteld. En daarna mag iedereen weten dat we een kleintje verwachten. Vl heeft zo vlak na de vakantie nog geen werk. Is zzp er dus is normaal. Toennik gisteren uit mn werk kwam vroeg hij of ik het goed vond als hij alvast de babykamer gaat verven deze week want hij was toch thuis (smelt) zoooo lief. Ik kom straks mn foto nog ff showen.
Wat lief arma van je vriend! Willen jullie weten wat het wordt? Leuk dat jullie weer even mogen kijken, ben benieuwd naar je foto!