@nichelle; wat een prachtig meisje! Het is ook wennen, dat herken ik wel. Geef jezelf ook de tijd daarin. En, vertrouw op je gevoel als het om jullie meisje gaat!
Hey Baukje nee we willen niet weten wat het wordt. Blijft een verassing. Alles was weer goed met ons kleintje. Ik ben nu definief gezet op 13 weken en 2 dagen en uitgerekend op 20 april. De foto's zijn niet zo duidelijk als de vorige keer. Hij/zij had geen zin om stil te liggen. De eerste is van bovenaf en de 2e van opzij.
Prachtig Arma! Hebben jullie het hartje ook mogen horen? Fijn dat je in het tweede trimester zit nu...
wat leuk arma. mooie echo!!! kunnen jullie dit dan volhouden om 9 maanden niet te weten wat het word? Ik zou veel te nieuwsgierig zijn en alles dat je dan koopt moet dan unisex zijn maar heel super dat je dat doet kan je dan ook nooit verklappen he hier terug moeilijk naar het grote toilet maar verder nergens last van...
Een mooie echo hoor Arma! Ik had al zo'n vermoeden dat je naar voren zou worden gezet! En inderdaad knap, dat jullie het beide niet willen weten. Wij zijn veelste nieuwgierig, en horen volgende week (als de kleine er goed voor ligt natuurlijk), wat het wordt. Ik vind unisex kleertjes kopen, toch net iets minder leuk. Maar het is dan wel een hele grote verrassing voor jullie straks!
@arma super meis!!! Mooie echo's Hier is m'n ongi weer voorbij kijken wat deze maand ons brengt alleen verwacht ik er niks van!!! Ff off-topic ben gister naar t concert van Bruno Mars geweest!! Echt super gaaf!!! als hij weer komt ga ik er zeker weer naar toe Hihi Nou dames ik ben kapot en kruip lekker m'n nest in Good night ladies!!!
@baukje nee we hebben het hartje nog niét mogen horen. Baal ik wel een beetje van. Zal bij de vk wel gebeuren denk ik. Daar gaan we over 3 weken weer heen. @xeniaatje heb de keus voor het wel of niet weten van het geslacht aan vl overgelaten. Maakte mij niet zoveel uit. Hij wilde het liever niet weten dus dan ga ik niet dwarsliggen. Tot nu toe heb ik daar nog niet zoveel moeite mee moet iknzeggen. Heeft ook wel iets als het een verassing blijft. Kleertjes shoppen kan ook als dr kleine er is. Lekker met de kinderwagen op pad. @ fien spannend zeg dat je al bijna weet wat het gaat worden. @Rabia ga weer hard voor je duimen. Gaaf zeg Bruno Mars
Echo was om 08.25 uur. Nu helemaal in shock...er knipperde ineens wat! De gyn was verbaasd en vroeg dus ook of ik het ook zag. Zonder problemen zag ik wat bewegen. Bizar! Lijkt nog niet goed hoor! Was maar een dag verder dan vorige week maandag. Maar voorlopig doen ze niks. Moet nu over twee weken terug komen. Dit is eigenlijk nog erger!
Jeetje wat bizar om te zien als je daar helemaal niet meer op rekent, lijkt mij! Weer 2 weken wachten, lijkt me killing.. Leef met je mee meis, bah niks aan die onzekerheid!
Die twee weken vind ik niet zo erg. We mochten ook volgende week wel, maar daar had ik zelf geen zin in. Dan is er nog niet veel veranderd waarschijnlijk. Maar het is idd killing nu.
@mimully ohhh idd shocking zeg!!!! Wordt je alleen maar onzeker van :S hopelijk weer je dan over 2 weken meer!!!
@mimully; ik kan me voorstellen dat je in shock bent meis. Het is wel een verrassing om wat te zien knipperen en bewegen. Dat klinkt als nog hoopvol. Maar waarom was je gyn nog steeds niet positief? Hopelijk vliegen de komende 2 weken snel voorbij, en heb je nieuws waar je iets meer kan. Dit lijkt me ook niet makkelijk. Te denken dat het fout zit, maar tegelijk tijd zie je wel wat bewegen in je buik. @rabia; ik moest nog aan je denken gisteren. Wat gaaf dat je het zo naar je zin hebt gehad bij het concert van Bruno Mars. Ik hoorde al veel positieve verhalen over het concert, dat het zeker de moeite waard was om daar heen te gaan. @arma; wij kregen het hartje te horen bij de vk. Ik dacht eerst zelf ook, dat ze dat tegelijkertijd bij de echo zouden doen. Maar dit gebeurde bij ons bij de vk. Nog eventjes geduld hebben dan. Maar het is wel prachtig om straks te horen!
@fien, omdat de meting die de gyn deed, maar een dag verschilde met die van vorige week maandag. Maar de embryo zat nu wel keurig in het midden van de bm en vorige week nog helemaal tegen de zijkant geplakt.
hoh mimully wat een nieuws het klinkt wel positief? Ik hoopd at het zo blijft. 2 weken lijkt mijn eeuwenlang hihi fien spannend he bijna weten wat het geslacht is Vanmorgen pijn aan mijn borst zo'n steekgevoel. ook af en toe ongipijn dus ik vrees ervoor vannacht gedroomd dat ik zwanger was en geen weg kon van de pijn aan mijn borsten haha
@fien Hihi jah echt super gaaf!!! Maar hij klinkt in t echt net als op de cd enzo hij kan echt goed zingen!! Hij zong een langzaam nummer en was echt creepy leek echt net michael Jackson!!! Zo goed gewoon haha... Wou vandaag n maansteen halen, ze zeggen dat t ook helpt om zwanger te worden en weet niet of ik er wel echt in geloof mja goed t kan ook geen kwaad denk ik?! Dus ik kwam in zo'n spiritueel winkeltje en vroeg naar n maansteen maar hadden ze alleen in sieraden maar wou gewoon n los steentje...toen ze vroeg waar t voor was zij ze tegen mij dat ik ook n rozenkwarts kon nemen. Dus ik vroeg helpt dat dan ook daarvoor en ze zei jah en dat is ook wat ik bij je voel!! Dus heb ik die maar genomen. En toen moest ik afrekenen en pakte m'n pin eerst niet! En probeerde nog een keer en zei ze maar t komt wel goed...dus ik lachte en keek naar de pin en zei ze dat bedoel ik niet ik bedoel waar je de steen voor haalt, je moet t gewoon loslaten!!!! Pfff kreeg ineens n brok in m'n keel en werd ineen emotioneel (dat liet ik natuurlijk niet zien haha ) mja vond t wel apart dat ze dat zo zei en zei ook dat ik vanavond of op zaterdagen kon laten pendelen voor mij!!! Mja ik weet niet of ik echt in zo'n steen moet geloven mja je gaat van alles uitproberen!!! Zolang t maar je gezondheid niet schaadt denk ik dan maar!!! laten we hopen dat t werkt Hihi... Oh en wat ik ook zo vreemd vond, is dat ik later op inet ging lezen over de rozenkwarts en stond dat die vooral voor stier en Weegschaal bestemd zijn, en laat ik nou net n Weegschaal zijn hahha
Rabia, ik geloof wel in zulke stenen. Onze hond was vroeger echt altijd wagenziek. Heel vervelend. Toen hebben we ook een steentje gekocht voor aan zijn halsband tegen wagenziekte. Weet niet meer wat dat was. Nadien niet meer wagenziek. En een hond weet niets van zulke steentjes af.